VISION EQXX
Zavzema puščavo
Rekordna učinkovitost tega izjemnega vozila na tretjem izzivu.
Our Models
Kaj je VISION EQXX? VISION EQXX je eksperimentalno vozilo, ki je bilo ustvarjeno z namenom doseči neprimerljivo učinkovitost porabe električne energije ob hkratni vključitvi sodobnega luksuza z napredno tehnologijo in aerodinamiko. To je načrt Mercedes-Benza za prihodnost elektromobilnosti.
    Drive purely electric. Experience pure driving pleasure in two senses with an all-electric vehicle, without local carbon dioxide and nitrogen oxide emissions. Take another step towards CO2-neutral balance-sheet mobility with a clear conscience. Button
    A new kind of driving pleasure. Driving electrically means a completely new driving experience: dynamic and almost silent. Even from a stationary start, an almost full range of torque is available for dynamic acceleration. Button
    Charge whenever you want. You can charge an electric vehicle easily and conveniently at home, and save yourself a trip to a filling station. And if you do need to charge while on the road, simply use one of the many public charging stations, for example, in the city, at shopping centres or service stations. Intelligent route guidance can plan your route, including the necessary charging stops. Button
    Intelligently networked energy recovery. Adaptive driving saves power and extends the range: ECO Assist offers optimum recuperation for the given situation by incorporating navigation data, traffic sign recognition and information from the sensors into its efficiency strategy. Button
    Range for everyday needs with no compromises. The high-voltage batteries installed in Mercedes-Benz models are so generously sized that their electric range can cover many everyday routes and also the journey to and from work with ease for many users. Button
    Mercedes-Benz charging solutions. The Mercedes me Charge service1]makes charging on the go even easier, as you can charge comfortably with just one charging contract in a charging network with over 500,000 charging stations across Europe.

    1] To be able to use the Mercedes me connect service "Mercedes me Charge", a separate charging contract is required with a selected third-party provider, via which payment and invoicing of the charging processes takes place. The use of Mercedes me connect services requires a personal Mercedes me ID and agreement to the terms of use for Mercedes me connect services.
    Button
    Strapline Content Button
    Strapline Content Button
    Strapline Content Button
    Strapline Content Button

    Prejšnja izziva

    VISION EQXX je prvo potovanje na dolgi razdalji opravil na odprtih cestah v Evropi aprila 2022. Drugo potovanje z več kot 1000 km je sledilo junija 2022 skozi različne države in v različnih voznih pogojih.


    Izziv št. 3 sprejet: iz Riada do Dubaja

    Tretji izziv 8. marca 2024 je bilo potovanje od Riada do Dubaja čez grobo arabsko puščavo z enim samim polnjenjem, kjer smo premikali meje za še boljšo učinkovitost porabe električne energije. 

    Poglejte si videoposnetek:

    Pot

    Ta naporna pot je vključevala dolgo puščavsko avtocesto in prometne ulice z gostim prometom. Imeli smo priložnosti preizkusiti tehnologije, kot sta toplotno upravljanje in solarna streha.

    VISION EQXX se je izkazal

    Na tretjem dolgem potovanju je VISION EQXX dokazal, da tudi arabska puščava ne predstavlja ovire energijski učinkovitosti, saj je ob prihodu v Dubaj vožnjo zaključil pri 7,4 kWh/100 km v 14 urah in 42 minutah, pri čemer je bil preostali doseg še vedno 309 km (192 milj). V temperaturah do 34 stopinj Celzija (93 F) je VISION EQXX znatno premagal svojo prejšnjo postavljeno učinkovitost.

    Prihodnost avtomobilov s sončno streho

    Nepopustljiv sonce v puščavi je inženirjem omogočilo testiranje sončne strehe, ki je nabrala 1,8 kWh za napajanje številnih sekundarnih sistemov – zmanjšanje skupne porabe energije in dodajanje približno 24 km dosega. Testirali so tudi učinke temperature, vetra in kota sončne svetlobe.

    Skupinsko delo

    Eden najpomembnejših dejavnikov učinkovitosti kateregakoli vozila je voznik. Za povečanje energijske učinkovitosti so strokovni vozniki vozila VISION EQXX v celoti izkoristili prednosti inteligentnega asistenta za učinkovitost. Ta na podlagi številnih informacij predlaga najučinkovitejši način vožnje v realnem času.

    Podrobno o VISION EQXX :

    Lahek akumulator, manjši vpliv na okolje

    Pri oblikovanju smo bili osredotočeni na čim manjši vpliv na okolje. Najenostavnejša rešitev za boljšo učinkovitost je večji akumulator, vendar smo se namesto za lažjo pot odločili, da bo VISION EQXX zasnovan z izjemno lahkimi in nadvse učinkovitimi komponentami. Rezultat je akumulator z zgoščeno energijo, ki je 30 % lažji in 50 % manjši. Prav tako je zelo aerodinamičen, saj ima izjemen koeficient zračnega upora (cd), ki znaša samo 0,17.

    Nova raven digitalnega razkošja

    VISION EQXX ni samo učinkovit, temveč je tudi zelo trendi. Poudarki v srebrni, rožnato zlati in sijajno črni barvi naglašujejo napredni sodobni luksuz. Strešni sončni kolektor napaja nekatere sekundarne sisteme vozila. Pri materialih v notranjosti se kaže vpliv narave, poleg tega ne vsebuje živalskih tkanin. Igralni pogon na osupljivem enodelnem prikazovalniku povzdigne uporabniško grafiko na novo raven digitalnega razkošja, saj se nemudoma in intuitivno odzove na potrebe voznika.

    Električna shema

    VISION EQXX je načrt znamke Mercedes-Benz za prihodnost elektromobilnosti. Ostaja zvest tradiciji Mercedes-Benz, saj združuje sodobni luksuz, napredno tehnologijo in izjemno udobje, ter nakazuje, da bo v prihodnosti mogoče opravljati dolge vožnje z enim polnjenjem.

    Električni globalni ambasador

    Skoraj dve leti po razkritju je VISION EQXX še vedno prava paša za oči. V tem času je prevozil 23.340 km (14.503 milje) med testiranjem inovativne električne tehnologije v različnih zahtevnih realnih pogojih.

    Zaradi elegantne, aerodinamične oblike zadnjega dela, t. i. »fastback«, je izjemno zaželen ambasador za električno mobilnost. Ker je polnilna infrastruktura v številnih delih sveta še vedno redka, zagotavlja električno učinkovitost z dolgim dosegom pri realnih pogojih.