
Razred G
Novi razred G z EQ tehnologijo.
Model G 580 z EQ tehnologijo predstavlja razburljiv korak v svet električne mobilnosti, hkrati pa ostaja zvest ikoničnemu duhu razreda G. S svojo revolucionarno električno zmogljivostjo združuje najboljše iz obeh svetov. V notranjosti vas pričaka prostorna kabina, izdelana z izjemno natančnostjo in vrhunskimi materiali, skupaj z vsemi funkcijami, ki jih pričakujete od električnega vozila. Čista eleganca se brezhibno prepleta z offroad zmogljivostjo, zaradi česar je to vozilo izjemno vsestranska izbira.
Ko govorimo o vožnji po brezpotjih – popolnoma električni razred G postavlja nove mejnike, tudi z edinstvenimi funkcijami, kot sta G-TURN za vrtenje okoli svoje osi in G-STEERING za izjemno natančno zavijanje. To vozilo ne pozna kompromisov – gre za inovacijo in preseganje meja.
Mercedes-Benz G 580 z EQ tehnologijo | WLTP (električni doseg): 434–473 km; poraba energije, kombinirano: 30,3–27,7 kWh/100 km; emisije CO₂, utežene, kombinirane: 0 g/km [3]
Popolnoma električni pogon
Elektrificiral Mercedes-Benz.
Mercedes-Benzova modela EQE in EQS uporabljata novo modularno električno platformo luksuznega in vodstvenega razreda, ki je popolnoma razširljiva in jo lahko uporabljajo vsi modeli. Zaradi modularnega sistema so medosna razdalja, širina koloteka in sistemske komponente, kot so baterije in pogonske enote, spremenljivi.
Električni motorji
Elektromotor pretvarja električno energijo iz visokonapetostnega akumulatorja v mehansko energijo in zagotavlja impresiven pogon že pri prvem obratu. Modeli s pogonom na vsa kolesa uporabljajo dva elektromotorja, enega na zadnji in enega na sprednji osi. Za zmanjšanje porabe energije in izboljšanje dinamike je učinkovita porazdelitev pogonskega navora brezstopenjsko regulirana med sprednjo in zadnjo osjo.
Visokonapetostna litij-ionska baterija
Visokonapetostna litij-ionska baterija je osrednji zalogovnik energije za električni pogon. Tako doseg kot zmogljivost sta neposredno odvisna od baterije. Baterija se polni zunaj iz električnega omrežja. Energija se obnavlja tudi z rekuperacijo pri zaviranju in pri prekomerno delujočem motorju. Zaradi dinamično ugodnega in nizkega težišča je baterija, ki je razdeljena na več modulov, nameščena v podvozju.

Regenerativni zavorni sistem
Pri dodatnem dosegu obstaja velika možnost za zmanjšanje porabe s povečanjem rekuperacije energije med delovanjem motorja in zaviranjem. To se doseže s pametno in učinkovito optimizirano porazdelitvijo upočasnjevalnih navorov. Ko spustite pedal za plin ali pritisnete zavorni pedal, električni stroj sproži začetno upočasnjevanje in deluje kot alternator. Na učinkovitost rekuperacije v več stopnjah lahko vplivate tudi s prestavnimi ročicami na volanu. Na ta način lahko med vožnjo obnovite doseg. Na stopnji rekuperacije D AUTO sistem ECO Assist inteligentno prilagodi količino rekuperacije glede na trenutne vozne razmere.
Sistem polnjenja
Zaradi prilagodljivega sistema polnjenja je mogoče baterijo polniti na polnilnih postajah za izmenični in enosmerni tok. Izmenični tok (AC) je na voljo v gospodinjskih vtičnicah, stenskih omaricah in večini javnih polnilnih postaj. Hitre polnilne postaje za enosmerni tok lahko zagotavljajo večjo moč polnjenja in so večinoma na voljo ob avtocestah. Ker baterije porabljajo le enosmerni tok, imajo električna vozila vgrajen vgrajen polnilnik, ki pretvori izmenični tok (AC) v enosmerni tok (DC).
Varnost
Popolnoma zaščitena: popolnoma električna vozila Mercedes-Benz.

Varnost je prednostna naloga tudi pri popolnoma električnih modelih. Vsi modeli, od EQA do EQS SUV, so opremljeni z različnimi varnostnimi funkcijami, namenjenimi zaščiti pred, med in po morebitni nevarnosti. Poiščite model, ki vam ustreza, in odkrijte varnostne inovacije znamke Mercedes-Benz.
Enostavno, prilagodljivo in inteligentno: Mercedes-Benz: rešitve za polnjenje doma in na poti.
Z električnimi vozili Mercedes-Benz in našimi pionirskimi rešitvami za polnjenje revolucionarno spremenite svojo izkušnjo električne mobilnosti. Mercedes-Benz je v ospredju trajnostne mobilnosti in ponuja brezhiben in priročen ekosistem za polnjenje, ki optimizira vaše potovanje. Mercedes-Benz Wallbox navdušuje s svojo močjo polnjenja, ekskluzivnim dizajnom in inteligentno funkcionalnostjo. Na cesti lahko uživate v svobodi naše storitve Mercedes me Charge [1], ki z eno samo pogodbo za polnjenje [2] ponuja dostop do enega največjih javnih omrežij za polnjenje na svetu.

Oblikovanje vozila
Prepoznavna elektroestetska podoba.
Oblikovanje vas popelje tudi v prihodnost. Tipična črna panelna obloga hladilnika z osrednjo zvezdo ter svetlobnima trakovoma spredaj in zadaj so jasno prepoznavni. Tudi notranjost vas pozdravi s povsem novim, avantgardnim električnim videzom v posebnem dizajnu: progresivno razkošje v športni obliki.
EQE 350+ | WLTP: kombinirana poraba električne energije: 21,8-17,6 kWh/100 km; kombinirane emisije CO2: 0g/km*. [4]
Elementi rdeče zlate barve v notranjosti nakazujejo električni značaj.
Svetlobni trak LED spredaj in zadaj za dobro prepoznavnost podnevi in ponoči.
Oblike koles, razvite posebej za električna vozila Mercedes-Benz.
[1] Za uporabo storitev digitalnih dodatkov "Mercedes me Charge" je potrebna ločena pogodba o zaračunavanju z izbranim zunanjim ponudnikom za namene plačevanja in zaračunavanja. Za uporabo storitev digitalnih dodatkov je potreben osebni identifikator Mercedes me in soglasje s pogoji uporabe storitev digitalnih dodatkov. Poleg tega mora biti ustrezno vozilo povezano z uporabniškim računom. Veljajo omejitve za posamezne države. Opcijska oprema je odvisna od posamezne konfiguracije.
[2] Veljajo pogoji ponudnika tarife.
[3] Navedene vrednosti so vrednosti WLTP CO₂, določene v skladu s členom 2, št. 3, Izvedbene uredbe (EU) 2017/1153. Podatki o porabi goriva so bili izračunani na tej podlagi. Poraba energije in doseg sta bila določena na podlagi Direktive (EU) 2017/1151.
[4] Navedeni podatki so bili pridobljeni v skladu s predpisanim postopkom merjenja. Poraba energije in doseg sta bila določena na podlagi Direktive (EU) 2017/1151. Poraba energije in doseg sta odvisna od konfiguracije vozila.