Inteligentna elektromobilnost.

Dobrodošli v svetu vozil na električni pogon Mercedes-Benz EQ.

EQ – vozila na električni pogon


Brezkompromisno električno z modeli Mercedes-Benz EQ.

EQ – vozila na električni pogon


Brezkompromisno električno z modeli Mercedes-Benz EQ.

Čisto električna mobilnost pomeni brez lokalnih izpustov, skoraj neslišno premikanje in izjemen odzivni čas. Skratka: povsem nov občutek vožnje in v prihodnost usmerjena oblika mobilnosti, ki spominja na pionirsko delo pred 130 leti.

Modeli Mercedes-Benz EQ


Dinamičen, skoraj neslišen in brez lokalnih izpustov.

Naj gre za športno terensko vozilo ali družinsko kombinirano vozilo. Ponudba električnih vozil Mercedes-Benz obsega primeren model za vsakogar.

Modeli Mercedes-Benz EQ


Dinamičen, skoraj neslišen in brez lokalnih izpustov.

Naj gre za športno terensko vozilo ali družinsko kombinirano vozilo. Ponudba električnih vozil Mercedes-Benz obsega primeren model za vsakogar.

    Novi Mercedes-Benz EQV.

    Slika kaže EQV, priključen na stensko polnilno postajo Mercedes-Benz.

    Oblikovalski elementi, razviti posebej za družino EQ, dajejo vozilu EQV 300[1] njegov vznemirljivi in progresivni značaj – tako zunaj kot tudi v notranjosti. Nekaj pa vendarle ostaja takšno, kot ste že od nekdaj vajeni pri velikoprostorskih limuzinah Mercedes-Benz: tudi EQV 300[1] vas razvaja z udobjem in funkcionalnostjo, značilnima za Mercedes-Benz.

    Novi Mercedes-Benz EQC.

    Vozilo EQC pred zidom iz opeke

    Izpolnjuje velika pričakovanja: prvo vozilo znamke EQ s pogonom izključno na akumulator ne prepriča samo z vidika varnosti in udobja, ampak z dvema elektromotorjema na sprednji in zadnji premi tudi z vozno dinamiko. Mercedes me ponuja pripadajoče celostne storitve za vožnjo na električni pogon, ki zagotavljajo brezskrbno mobilnost.

    EQC 400 4MATIC: poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirano): 20,8–19,7; izpusti CO2 v g/km (kombinirano): 0.<p>Podatki o porabi električne energije in dosegu so začasni in jih je določila tehnična služba za certificiranje v skladu z uredbo UN/ECE št. 101. Tipsko dovoljenje ES in potrdilo o skladnosti z uradnimi vrednostmi še nista na voljo. Lahko pride do odstopanj med navedbami in uradnimi meritvami.</p>

    EQV 300: poraba električne energije v kWh/100 km: 27,0; izpusti CO2 v g/km (kombinirano): 0.<p>Podatki o porabi električne energije in dosegu so začasni in jih je določila tehnična služba za certificiranje v skladu z uredbo UN/ECE št. 101. Tipsko dovoljenje ES in potrdilo o skladnosti z uradnimi vrednostmi še nista na voljo. Lahko pride do odstopanj med navedbami in uradnimi meritvami.</p>

    Električni pogon


    Odkrijte komponente električnega pogona.

    Električni pogon


    Odkrijte komponente električnega pogona.

    Polnilni sistem

    Zaradi inteligentnega sistema polnjenja je akumulator mogoče polniti na vseh običajnih možnostih polnjenja. To so na primer omrežne vtičnice, stenske polnilne postaje, polnilne postaje na izmenični tok (AC) in hitre polnilne postaje (DC).

    Polnilnik je fiksno vgrajen v vozilo in regulira polnjenje prek javnega električnega omrežja. Pri tem izmenični tok (AC) pretvarja v enosmerni tok (DC). Poleg možnosti polnjenja na »običajnem« omrežnem priključku (AC) lahko vozilo polnite tudi na polnilnih postajah z enosmernim tokom (hitre polnilne postaje).

    Visokovoltni litij-ionski akumulator

    Visokovoltni litij-ionski akumulator je osrednji zbiralnik energije za električni pogon. Tako doseg kot tudi moč sta neposredno odvisna od sposobnosti akumulatorja.

    Akumulator se polni od zunaj iz električnega omrežja. Poleg tega se energija pridobiva tudi z rekuperacijo pri postopkih zaviranja in pri zaviranju z motorjem. Dinamično ugodno, nizko težišče celotnega vozila je zagotovljeno z vgradnjo akumulatorja na spodnji strani vozila

    Elektromotor

    Po en elektromotor na sprednji in zadnji premi pretvarja električno energijo iz visokovoltnega akumulatorja v mehansko energijo in že od prvega vrtljaja zagotavlja impresivno pogonsko moč.

    Za zmanjšanje porabe električne energije in izboljšanje dinamike služi zvezno regulirana učinkovita porazdelitev pogonskih sil med sprednjo in zadnjo premo.

    Rekuperativni zavorni sistem

    Za še večji doseg: velik potencial za znižanje porabe je v povečanju rekuperacije pri zaviranju z motorjem in zavorami.

    Temu služi inteligentna in porazdelitev zakasnitvenih momentov, optimizirana glede na stopnjo učinkovitosti. Če pritisnete zavorni pedal, elektromotor najprej prevzame upočasnjevanje in pri tem deluje kot generator. Poleg tega lahko moč rekuperacije uravnavate v več stopnjah z obvolanskimi ročicami na volanu.