Napreden, učinkovit, zanesljiv.
Tako vsestranski, da boste gotovo našli pravega za svoje prevozne potrebe, hkrati pa bo s svojim videzom poskrbel za dober vtis. Novi Sprinter s kesonom s tremi dolžinami vozila, standardno voznikovo kabino ali dvojno kabino, kot tudi nakladalno površino do 9,2 m2, nudi raznolikost, ki naredi vtis. S številnimi različicami vozila in opreme so na voljo gospodarska vozila vstopnega segmenta, kakor tudi bogato opremljena vozila.
Vozila, ki so zdaj na voljo s pogonom na sprednja kolesa, imajo v primerjavi z vozili s pogonom na zadnja kolesa ugodnejšo začetno ceno in dodatno nosilnost. Tako lahko izkoristite prednosti pametnega sistema upravljanja in prikazovanja ter modularne zasnove odlagalnih prostorov, ki jo lahko tako kot izbiro multimedijskih sistemov in sistemov za pomoč vozniku individualno prilagodite svojim potrebam. Kar se je dobro obneslo, smo seveda obdržali. Brez večjih sprememb se npr. še vedno lahko uporabljajo preizkušene nadgradnje in predelave.
Z inovacijami in več kot 20 leti izkušenj tako Sprinter postavlja nove mejnike na področju učinkovitosti in zanesljivosti naprednih transportnih rešitev, ki bodo vaše podjetje popeljale še korak dlje.
Odlike.
Kabina novega Sprinter vozila s kesonom z značilno masko hladilnika in sodobno oblikovanimi žarometi je že po videzu nekaj posebnega. Novo podobo je dobil tudi kokpit, ki zdaj navdušuje teko z visokokakovostno zasnovo kot tudi z neprimerljivo funkcionalnostjo. Na primer s pametno, modularno zasnovo odlagalnih mest in sistemom KEYLESS-START.
Nakladalno površino velikosti
do 9,2 m2 omejujejo kakovostne stranice iz aluminija. Tako nastane robustna nakladalna površina, primerna za palete, na kateri je prostor za dve industrijski paleti velikosti 1200 x 1000 mm, nameščeni ena zraven druge. Po želji lahko dva predala za shranjevanje desno in levo pod kesonom nudita zaprto, pred vodo zaščiteno odlagalno mesto, npr. za orodje ali material. Njuna prostornina znaša po 30 l
Prednost predstavlja tudi velika ponudba različnih vrst pogona: glede na namembnost in želene vozne lastnosti se lahko odločite za vozilo Sprinter s kesonom s pogonom na sprednji kolesi, na zadnji kolesi ali na vsekolesni pogon. Izbirati je mogoče med 6-stopenjskim mehanskim menjalnikom, samodejnim menjalnikom 7G-TRONIC PLUS ali za ta segment edinstvenim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC.
Za gospodarno in prijetno opravljanje dela so za vozila Sprinter po želji na voljo različni radii, multimedijski sistemi in rešitve za povezljivost. Glede na potrebe ponudba sega od držala za mobilni telefon, radia z vmesnikom Bluetooth® in funkcije za prostoročno telefoniranje do multimedijskega sistema z zaslonom na dotik z visoko ločljivostjo, hitrega navigacijskega sistema na trdem disku s tridimenzionalnim prikazom zemljevida in integracije mobilnega telefona. Preprosto upravljanje, kot si ga lahko le želite. Multimedijske sisteme je tako na primer mogoče upravljati prek zaslona na dotik z visoko ločljivostjo ali upravljalnih gumbov na večfunkcijskem volanu. Vsi upravljalni elementi in prikazi so na dosegu roke in dobro čitljivi.
Ker si dela v sodobnem svetu brez digitalnih rešitev ne moremo več predstavljati, smo vozilo Sprinter opremili z integriranim komunikacijskim modulom, ki predstavlja tehnično osnovo za stalno povezavo vozila z internetom. To omogoča uporabo trenutnih in bodočih storitev Mercedes PRO. Njihove prednosti segajo od skrajšanja časa izpadov zahvaljujoč načrtovanju vzdrževanja s predvidevanjem do digitalnega dnevnika voženj, ki nadomešča delo s papirnimi dokumenti.
Sprinter s kesonom s svojo do 9,2 m2 veliko nakladalno površino omogoča marsikaj: enojna ali dvojna kabina in tri dolžine vozila predstavljajo osnovo za številne različne izvedbe, ki naredi vtis. To dopolnjujejo štiri vrste motorjev, pestra dodatna oprema, različne možnosti za podvozje in druge rešitve, ki jih za posamezna področja nudijo proizvajalci karoserij. Tako lahko konfigurirate vozila z največjo dovoljeno skupno maso do 5500 kg. Po potrebi je mogoče pripeti še do 3500 kg. Po želji lahko dva predala za shranjevanje desno in levo pod kesonom nudita zaprto, pred vodo zaščiteno odlagališče, npr. za orodje.
Vozilo Sprinter s kesonom je zasnovano za brezpogojno varnost. Odlična podlaga za to je njegova gola karoserija, ki je zaradi svoje konstrukcije in uporabljenih materialov še posebej stabilna.
Temu se pridružujejo še številni sistemi za pomoč vozniku. Kajti tudi najbolj izkušeni vozniki se lahko znajdejo v položajih, v katerih pomoč še kako prav pride. Ponudba sega od serijskega asistenta za bočni veter prek aktivnega zavornega asistenta do asistenta za ohranjanje smeri – oba sta del serijske opreme za vozila z dovoljeno skupno maso nad 3500 kg. Po želji dobavljivi visokozmogljivi žarometi LED v temi daleč in močno osvetljujejo cestišče.
Če je res potrebno, na pomoč priskoči serijsko vgrajen zračni meh, ki zaščiti voznika med trkom. Po želji je na voljo pet dodatnih zračnih mehov za voznika in sovoznika.
Nakup vozila Sprinter pomeni odločitev za vozilo, ki se s svojo izjemno gospodarnostjo dokazuje že več kot 20 let. Novo vozilo Sprinter s kesonom s preverjeno kakovostjo in zanesljivostjo piše novo poglavje zgodbe o uspehu. Imejte korist od njegove gospodarnosti že od vsega začetka: s privlačno začetno ceno in številnimi možnostmi, da sestavite in naročite prav to, kar zares potrebujete.
Ker radi izboljšujemo, kar se zdi že dovolj dobro, smo poskrbeli za še varčnejšo porabo naših dizelskih motorjev. Dodatne točke za gospodarnost vašega podjetja prinaša dodatna nosilnost z opcijskim 50-litrskim glavnim rezervoarjem in po želji dobavljivo vzmetjo zadnje preme iz umetne snovi, ojačene s steklenimi vlakni (GFK).
Tako vozilo Sprinter s kesonom z varčno porabo goriva in pametno funkcionalnostjo predstavlja vsestransko gospodarno rešitev za vašo mobilnost.
Prilagoditi ga je mogoče skoraj vsaki zahtevi.
Kolikor zahtev za prevoz tovora, toliko različic.
Številne različice vozila in opcijske opreme omogočajo natančno prilagoditev šasije in vozila s kesonom za različne potrebe prevoza. Z dolgo dolžino vozila in standardno voznikovo kabino je nakladalna površina vozila s kesonom izkoriščena do zadnjega centimetra. Če je za vas odločilna nosilnost, je najbolje, da izberete različico s težo 5500 kg. V standardni voznikovi kabini je prostora za tri osebe, v dvojni kabini se lahko na delo vozijo tudi delovne skupine, ki štejejo do 7 oseb. Poleg tega so za zahteve posebnih panog na izbiro številne rešitve proizvajalcev nadgradenj preverjene kakovosti.
Pregled številnih različic šasije Sprinter in vozil s kesonom:
- 3 dolžine vozila: kompaktna, standardna in dolga različica
- 2 voznikovi kabini: standardna kabina in dvojna kabina
- nakladalna površina do 9,2 m² za vozilo s kesonom
- na voljo s 3000 kg, 3500 kg, 4100 kg in 5000 kg dovoljene skupne mase,
- poleg tega še številne izvedbe z večjo ali manjšo dovoljeno skupno maso do 5500 kg
- največja nosilnost nad 3000 kg pri različici z maso 5500 kg
- na voljo s pogonom na sprednji kolesi, na zadnji kolesi in z vsekolesnim pogonom
Profesionalen prevoz nerodnega tovora in razsutega tovora.
Nosilec za lestev za voznikovo kabino
Nosilec za lestev na koncu kesona
Zaboj za pospravljanje desno in levo pod kesonom
Nadgradnje po meri.
Da bo vaše dostavno vozilo usklajeno z vašimi poklicnimi potrebami.
Če so vaše potrebe nekoliko bolj specifične, bo Mercedes-Benz gotovo našel pravo rešitev za vas. Pomagali vam bomo in ponudili solidne, optimalno uporabne predelave pri nas ali naših certificiranih partnerjih. Tako boste kar najbolje opremljeni za delo na gradbišču ali vašo dostavno in obrtno dejavnost.