
Novice in dogodki.
Novice in dogodki.
Pregled najpomembnejših novic iz sveta Mercedes-Benz.
Novice in dogodki.
Pregled najpomembnejših novic iz sveta Mercedes-Benz.
Pretekli teden so razglasili zmagovalce tradicionalnega, že 18. izbora Poslovni avto leta.
Pretekli teden so razglasili zmagovalce tradicionalnega, že 18. izbora Poslovni avto leta.
Zmagovalec najprestižnejše kategorije Managerski avto leta je postal Mercedes-Benz EQE, ki postavlja mejnike električne mobilnosti.
Zmagovalec najprestižnejše kategorije Managerski avto leta je postal Mercedes-Benz EQE, ki postavlja mejnike električne mobilnosti.
Do laskavega naziva se je prebil prek treh žirij: z ocenjevanjem in preizkušanjem slovenskih direktoric in direktorjev, ki so finaliste preizkusili v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem, avtomobilskih novinarjev in z glasovanjem bralcev portala finance.si.
Poslovna električna limuzina navdušuje s privlačno zunanjo obliko, celovitim naborom najbolj naprednih sistemov za varnost in udobje ter vrhunskimi voznimi zmogljivostmi, ki jih zmorejo le športna vozila AMG.
Marjan Murn, direktor Star Import d.o.o. je poudaril, da »Mercedes-Benz EQE predstavlja kombinacijo vrhunske tehnologije, trajnostne mobilnosti in prestižnega dizajna. Naša vizija je ustvarjati inovativne avtomobile, ki spreminjajo svet mobilnosti. Mercedes-Benz EQE je odličen primer te vizije in ponosni smo na to, da je bil priznan kot najboljši managerski avto leta.«
Mercedesov tihi revolucionar
Letos je 40. obletnico slavil avtomobil, ki se nam zdi povsem običajni predstavnik srednjega razreda, a je, prav nasprotno, v avtomobilski svet prinesel marsikatero prelomnico.
Mercedesov tihi revolucionar
Letos je 40. obletnico slavil avtomobil, ki se nam zdi povsem običajni predstavnik srednjega razreda, a je, prav nasprotno, v avtomobilski svet prinesel marsikatero prelomnico.
To je Mercedesov razred C, katerega predhodnik je Daimlerju pokazal, da lahko uspešno izdeluje tudi majhne avtomobile.
To je Mercedesov razred C, katerega predhodnik je Daimlerju pokazal, da lahko uspešno izdeluje tudi majhne avtomobile.
A Mercedes-Benz 190 je bil še veliko več od tega, podobno kot njegovi nasledniki. Potem ko iz Stuttgarta že 25 let prihajajo Mercedesi razreda A, le leto manj pa izdelujejo tudi male smarte, se nam zdi kar neverjetno, da je Mercedes-Benz 190 konec leta 1982 pomenil pomemben korak navzdol, ko gre za avtomobilske razrede, in da je vsaj v očeh Mercedesovih kupcev veljal za majhen avtomobil.
Na ceste smo pospremili novo zvezdo za delovne in družinske podvige, Mercedes-Benz Citan, ki navdušuje s številnimi talenti. Z odličnimi voznimi lastnostmi, navdušujočimi varnostnimi sistemi in sistemi povezljivosti, zavidljivo prostornostjo in tovorno zmogljivostjo do kar 782 kg.
Na ceste smo pospremili novo zvezdo za delovne in družinske podvige, Mercedes-Benz Citan, ki navdušuje s številnimi talenti. Z odličnimi voznimi lastnostmi, navdušujočimi varnostnimi sistemi in sistemi povezljivosti, zavidljivo prostornostjo in tovorno zmogljivostjo do kar 782 kg.
V podjetju Star Import, d.o.o. smo se namreč zavezali obljubi, da bo vsak prodani Citan »dostavil« 100 kg slovenskih jabolk podjetja Mirosan izžrebani enoti vrtca in s tem poskrbel za krepitev zdravja otrok.
Po 100 kilogramov sočnih slovenskih jabolk je novi Citan že dostavil otrokom v vrtec Šmartno pri Litiji, Ivančna Gorica in Šmarje pri Jelšah, kjer veselja, nasmejanih obrazov in zadovoljstva otrok ni manjkalo. Zdaj pa se pripravlja na nove dostave in se veseli ponovnega druženja z malčki in njihovimi vzgojitelji.
Znamka Mercedes-Benz se vrača v Koper.
Znamka Mercedes-Benz se vrača v Koper.
V podjetju sledimo viziji znamke »Najboljše ali nič« in si postavljamo visoke standarde, s katerimi krepimo blagovno znamko na slovenskem trgu. Tudi pri izbiri naših pooblaščenih prodajalcev in serviserjev.
V podjetju sledimo viziji znamke »Najboljše ali nič« in si postavljamo visoke standarde, s katerimi krepimo blagovno znamko na slovenskem trgu. Tudi pri izbiri naših pooblaščenih prodajalcev in serviserjev.
Zavzemamo se za odličnost in celovito podporo našim strankam. Prepričani smo, da bo te usmeritve uspešno izpolnjeval tudi naš novi pooblaščeni prodajalec za osebna in lahka dostavna vozila Mercedes-Benz, podjetje Avtoplus v Kopru.
Prodajni salon in servisni center, ki svoja vrata uradno odpirata 1. februarja 2022, bosta na znani 3300 kvadratnih metrov veliki lokaciji ob koprski obvoznici, kjer domuje tudi preostalih osem avtomobilskih znamk - Fiat, Fiat Professional, Citroën, Peugeot, Mazda, Hyundai, Jeep in Opel. Urejena bosta po visokih standardih in zahtevah principala s še večjo osredotočenostjo na zadovoljstvo strank, uvajanju digitalizacije za nekatere storitve in razširjanju servisno-svetovalnega prostora, v svojo storitev pa dodajajo še prostor za aktivni sprejem vozil.
Generalno zastopstvo znamk Mercedes-Benz in smart za osebna in lahka dostavna vozila v Sloveniji s 1. januarjem 2022 prevzema podjetje Star Import, d.o.o., ki je del Skupine Emil Frey, ki v Sloveniji združuje 7 podjetij, 12 avtomobilskih znamk in več kot 500 zaposlenih.
Mercedes-Benz Truck Road Show
Vznemirljivi preizkusi vzdržljivosti in zmogljivosti ter prijetno druženje udeležencev so sklenili letošnji Mercedes-Benz Truck Roadshow, ki je v petek, 3. septembra, in soboto, 4. septembra, ploščad Hotela Admiral na Kozini spremenil v atraktivni svet Mercedesa.
Vznemirljivi preizkusi vzdržljivosti in zmogljivosti ter prijetno druženje udeležencev so sklenili letošnji Mercedes-Benz Truck Roadshow, ki je v petek, 3. septembra, in soboto, 4. septembra, ploščad Hotela Admiral na Kozini spremenil v atraktivni svet Mercedesa.
Udeleženci dogodka, kar 180 jih je bilo, so si lahko ogledali in preizkusili vsa nova tovorna in osebna vozila Mercedes-Benz in se s pomočjo strokovnjakov seznanili z najnovejšimi sodobnimi tehnologijami, ki znamko Mercedes-Benz postavljajo v sam vrh avtomobilističnega sveta.
Tomaž Kavčič, prejemnik Michelinove zvezdice, prvi ambasador znamke Mercedes-Benz pri nas, kulinarični mojster, ki bo kot prvi chef z Michelinovo zvezdico skrbel za goste v času predsedovanja Svetu EU, in Katarina Čas, slovenska igralka, ki ji je uspel preboj v tujino in je zaigrala z največjimi zvezdami Hollywooda, sta strnila nekaj vtisov preteklega leta in se optimistično zazrla v prihodnost – tudi električno.
Tomaž Kavčič, prejemnik Michelinove zvezdice, prvi ambasador znamke Mercedes-Benz pri nas, kulinarični mojster, ki bo kot prvi chef z Michelinovo zvezdico skrbel za goste v času predsedovanja Svetu EU, in Katarina Čas, slovenska igralka, ki ji je uspel preboj v tujino in je zaigrala z največjimi zvezdami Hollywooda, sta strnila nekaj vtisov preteklega leta in se optimistično zazrla v prihodnost – tudi električno.
Nikoli več ne bo, kot je bilo ...«, je bila največkrat izrečena izjava preteklega leta, ki ga je močno zaznamovala pandemija covid-19. Spremenila je marsikateri pogled na življenje, v družbo vnesla nove trende in marsikoga postavila pred nove izzive. Pa vendarle »nikoli ne reci nikoli«, bi lahko rekli za ambasadorja znamke Mercedes-Benz, Tomaža Kavčiča in Katarino Čas, ki še naprej vsak na svojem področju pišeta nove uspešne zgodbe. In po čem si bosta zapomnila leto 2020? Kako sta preživela to edinstveno leto, ki ga je zaznamovala pandemija, in kako je le-ta vplivala na njuni življenji?
V času predsedovanja Svetu EU boste na vseh dogodkih najvišje ravni za kulinariko poskrbeli ravno vi. S tem bo Slovenija postala prva država, v kateri bo v času predsedovanja za goste poskrbel ravno chef z Michelinovo zvezdico. Kako je prišlo do tako častitljivega sodelovanja?
V času predsedovanja Svetu EU boste na vseh dogodkih najvišje ravni za kulinariko poskrbeli ravno vi. S tem bo Slovenija postala prva država, v kateri bo v času predsedovanja za goste poskrbel ravno chef z Michelinovo zvezdico. Kako je prišlo do tako častitljivega sodelovanja?
Še zdaleč ne bom za kulinariko poskrbel samo jaz. V okviru Javnega gospodarskega zavoda Brdo deluje čudovita in glede kompetenc v protokolarni visoki kulinariki izjemna ekipa. Delati s takšnimi profesionalci je izjemen privilegij in seveda velik profesionalni izziv. Tako kot vse tovrstne izzive v življenju sprejemam tudi ta izziv kot možnost plemenitenja in rasti vseh, ki smo vključeni v projekt. Tako posamično, a še posebej kot ekipa. Do častitljivega sodelovanja je prišlo predvsem zato, ker z odgovornimi, s katerimi sem sklenil dogovor, in z vsemi, ki ta dogovor uresničujemo, delimo enake vrednote ter smo zmožni včasih različne poglede združiti v skupen cilj: uveljaviti Slovenijo v očeh mednarodne javnosti. Dogovor z JGZ Brdo je sklenjen za štiri leta, zato svoje delo razumem kot dolgoročno zastavljen proces.
Jabolko navdiha
prof. dr. Andreju Janežu
Med Slovence, ki jim je s svojim delom uspel mednarodni uspeh, se je letos vpisal tudi prof. dr. Andrej Janež iz Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana, ki mu je uspel preboj na področju zdravljenja sladkorne bolezni, s tem pa si je prislužil tudi jabolko navdiha, ki ga vsako leto podeljuje predsednik Borut Pahor.
Jabolko navdiha
prof. dr. Andreju Janežu
Med Slovence, ki jim je s svojim delom uspel mednarodni uspeh, se je letos vpisal tudi prof. dr. Andrej Janež iz Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana, ki mu je uspel preboj na področju zdravljenja sladkorne bolezni, s tem pa si je prislužil tudi jabolko navdiha, ki ga vsako leto podeljuje predsednik Borut Pahor.
Prof. dr. Andrej Janež je diplomiral na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani, doktorski študij je zaključil leta 2000 na Univerzi Kalifornije, SanDiego, nato pa se je usposabljal na medicinski fakulteti na Univerzi Harvard. Od leta 1996 je zaposlen v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana, na oddelku za endokrinologijo, diabetes in presnovne bolezni, kjer je od leta 2009 tudi predstojnik. Leta 2004 je bil izvoljen v docenta, leta 2012 pa v izrednega profesorja za predmet interna medicina. Sodeloval je pri razvoju in kliničnem preizkušanju inzulina, pri katerem namesto dnevnega zadostuje že en odmerek tedensko. Število letnih injiciranj bi se tako z zdajšnjih 365 zmanjšalo na 52, s čimer bi bilo lažje slediti odmerkom, izboljšala pa bi se tudi kakovost življenja sladkornih bolnikov. S tem dosežkom si je ekipa prislužila objavo v najbolj ugledni medicinski reviji na svetu – New England Journal of Medicine.
EQV – največji električni velikoprostorec
Mercedes-Benz EQV je trenutno največji električni premium velikoprostorec na trgu. In ne le to, trenutno je tudi edino tovrstno vozilo, ki v sebi združuje prestiž, varnost in udobje znamke Mercedes-Benz naeni strani in tehnološko naprednost, električno tišino ter okoljsko nevtralnost na drugi.
EQV – največji električni velikoprostorec
Mercedes-Benz EQV je trenutno največji električni premium velikoprostorec na trgu. In ne le to, trenutno je tudi edino tovrstno vozilo, ki v sebi združuje prestiž, varnost in udobje znamke Mercedes-Benz naeni strani in tehnološko naprednost, električno tišino ter okoljsko nevtralnost na drugi.
Mercedes-Benz EQV je trenutno največji električni premium velikoprostorec na trgu. In ne leto, trenutno je tudi edino tovrstno vozilo, ki v sebi združuje prestiž, varnost in udobje znamke Mercedes-Benz na eni strani in tehnološko naprednost, električno tišino ter okoljsko nevtralnost na drugi.
EQV je mogoče prepoznati kot električno vozilo po zaslugi oznak EQV na boku in zadku vozila ter tipične motorne maske EQ s črnimi obrobami. Vse ostaloje enako kot pri izjemno priljubljenem razredu V. No, skoraj vse. EQV je namreč predvsem električni avtomobil.
S temi besedami je nekdanji prvi mož Daimlerja, Dieter Zetsche, pred dobrima dvema letoma predstavil povsem električni športni terenec EQC in tehnološko podznamko EQ. »Še en marketinški slogan,« si verjetno mislite, vendar se motite. Za Electric Intelligence namreč stoji veliko več. EQ ima potencial, dav nekaj letih postane najpomembnejša blagovna znamka v Daimlerjevem portfelju.
S temi besedami je nekdanji prvi mož Daimlerja, Dieter Zetsche, pred dobrima dvema letoma predstavil povsem električni športni terenec EQC in tehnološko podznamko EQ. »Še en marketinški slogan,« si verjetno mislite, vendar se motite. Za Electric Intelligence namreč stoji veliko več. EQ ima potencial, dav nekaj letih postane najpomembnejša blagovna znamka v Daimlerjevem portfelju.
Mercedes-Benz je že od nekdaj pionir avtomobilskih inovacij in napovedovalec avtomobilske prihodnosti. OlaKällenius, sedanji prvi mož Daimlerja in znamke Mercedes-Benz, je letos oktobra predstavil novo strateško usmeritev avtomobilskega dela tega najstarejšega avtomobilskega proizvajalca na svetu in s tem še potrdil izjemen potencial, ki ga prinaša EQ. In kakšna je ta nova usmeritev? Intenzivno vlaganje v razvoj električnih vozil in napoved elektrifikacije vseh modelov, tudi legendarnega razreda G, do konca naslednjega desetletja. S tem so ponovno pokazali svojo moč razvoja in inženirsko doslednost.V okviru ambicioznega plana, ki je del strategije Ambition 2039, namerava Mercedes-Benz do leta 2022 doseči karbonsko nevtralno globalno proizvodnjo. Lep primer je nova tovarna 56, v kateri nastaja nova generacija razreda S. Do konca tega desetletja naj bi delež električnih avtomobilov predstavljal več kot 50 odstotkov celotne prodaje, do leta 2039 pa naj bi Mercedes-Benz postal povsem ogljično nevtralen.
Kaj danes pomeni avtomobilsko razkošje? Mercedes-Benz odgovarja z novim razredom S. Brezšivna kombinacija estetike in tehnologije ustvarja edinstven ambient,ki z občutkom izpolnjuje želje potnikov.
Kaj danes pomeni avtomobilsko razkošje? Mercedes-Benz odgovarja z novim razredom S. Brezšivna kombinacija estetike in tehnologije ustvarja edinstven ambient,ki z občutkom izpolnjuje želje potnikov.
Razred S že od nekdaj predstavlja občudovanje znamke Mercedes-Benz. Luksuzna limuzina mojstrsko združuje tehnično natančnost,najboljše materiale in tehnološko pionirskega duha. »Z zadnjo generacijo želimo strankam ponuditi inovacijo, varnost, udobje in kakovost, kot jih še ni bilo,« je na digitalni svetovni premieri v novi visokotehnološki tovarni Factory 56 pojasnil Ola Källenius, predsednik upravnega odbora družb Mercedes-Benz Group AG in Mercedes-Benz AG. Znamka z zvezdo z novim razredom S ponovno postavlja standarde: zasnovan je tako, da olajša življenja voznikov in potnikov ter jih osvobodi skrbi, kolikor je le mogoče. Vabi vas, da se osredotočite na to, kar je res pomembno – kot povzema Mercedes-Benz: »It cares for what matters« (skrbi za to, kar je pomembno). Tukaj je osrednjega pomena digitalizacija vozila: tehnološka arhitektura in način, kako je notranjost oblikovana, v središče postavljata želje ter potrebe voznika in potnikov. Človek in stroj med seboj tesno povezana prek dotika, govora ali prek upravljanja z gibi. Elegantno nameščen zaslon na dotik v kokpitu je srce tega upravljalnega koncepta.
Po letih čakanja, nato pa še po treh mesecih zaradi ukrepov za zajezitev pandemije smo jih končno dočakali – slovenske Michelinove zvezdice.
Po letih čakanja, nato pa še po treh mesecih zaradi ukrepov za zajezitev pandemije smo jih končno dočakali – slovenske Michelinove zvezdice.
Med šestimi restavracijami, ki so se razveselile za nekatere največjih odličij v kulinariki, je bila tudi Gostilna Pri Lojzetu vipavskega kuharskega mojstrain ambasadorja znamke Mercedes-Benz, Tomaža Kavčiča. Z vpisom v rdečo kulinarično »biblijo« je Kavčič postavil piko na i svoji bogati karieri.
Vodja zunanjega oblikovanja pri Mercedes-Benz
Vodja zunanjega oblikovanja pri Mercedes-Benz
Glavni mož zunanjega oblikovanja pri Mercedes-Benz, Robert Lešnik, ki že več kot desetletje deluje na področju oblikovanja avtomobilov in od leta 2014 vodi center za oblikovanje zunanjosti osebnih vozil, nam je zaupal, kako daleč v prihodnost gledajo pri Mercedesu in kako jim »pandemija COVID-19« ni prekrižala načrtov in ustavila vnaprej začrtanih ciljev in projektov.
Ambasadorji Mercedes-Benz.
Ambasadorji Mercedes-Benz.
Če je virus COVID-19 za nekaj časa ustavil svet, ambasadorjev znamke Mercedes-Benz – kulinarične zvezde Tomaža Kavčiča, hokejista Anžeta Kopitarja in igralke Katarine Čas – zagotovo ni. Še naprej jih ženejo njihova drznost, pogum, samozavest, predanost svojemu delu in vztrajnost pri ustvarjanju novih uspešnih zgodb. Po dolgem času so se spet srečali na predstavitvi športnih in terenskih vozil Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz se dandanes lahko pohvali z najobsežnejšo in najmlajšo izbiro terenskih vozil na avtomobilističnem trgu. Letos bo namreč na voljo kar deset različnih modelov, če upoštevamo še električni EQC, pa kar enajst. Modelna paleta pokriva vse od pretežno urbano usmerjenega GLA do prestižnega GLS Maybach na eni strani in avanturističnega razreda X na drugi.
Mercedes-Benz se dandanes lahko pohvali z najobsežnejšo in najmlajšo izbiro terenskih vozil na avtomobilističnem trgu. Letos bo namreč na voljo kar deset različnih modelov, če upoštevamo še električni EQC, pa kar enajst. Modelna paleta pokriva vse od pretežno urbano usmerjenega GLA do prestižnega GLS Maybach na eni strani in avanturističnega razreda X na drugi.
Mercedes-Benz se ne odlikuje le po široki paleti različnih terenskih in SUV-modelov, temveč tudi po izredno bogati zgodovinitovrstnih vozil. Paul Daimler, sin ustanovitelja Daimler- Motoren-Gesellschaft, Gottlieba Daimlerja, se je z razvojem štirikolesno gnanega terenskega vozila začel ukvarjati leta 1903, »serijski« izdelek pa je luč sveta ugledal štiri leta kasneje. “Dernburg-Wagen”, kot se je vozilo imenovalo na začetku, bi lahko opisali kot ekspedicijsko vozilo, ki so ga uporabljali v tedanji nemški jugozahodni Afriki, današnji Namibiji.
Ker je bil »Dernburg-Wagen« narejen na osnovi tovornega vozila, za pionirja terenskega osebnega vozila velja model Mercedes-Benz G5, ki so ga, zanimivo za nemško znamko, na londonski avtomobilski razstavi oktobra 1938 predstavili kot »kolonialno in lovsko vozilo«. Inovativni terenec so odlikovali ne le štirikolesni pogon in zapore vseh treh diferencialov, temveč tudi priklopljivo štirikolesnokrmiljenje. Vse skupaj pa ga je naredilo terensko zelo zmogljivega in okretnega. Zanimivo je bilo tudi to, da je bil G5 na voljo v treh karoserijskih različicah.
Vsem staršem, ki ste trenutno doma s svojimi otroki: vam zmanjkuje pobarvank?
Vsem staršem, ki ste trenutno doma s svojimi otroki: vam zmanjkuje pobarvank?
Z veseljem vam pomagamo z našimi pobarvankami Mercedes-Benz!
Naj naša vozila zasijejo v najbolj pisanih barvah - prav takih, kot vam je všeč.
Matjaž Kek
Selektor slovenske nogometne reprezentance
Matjaž Kek
Selektor slovenske nogometne reprezentance
Selektor Matjaž Kek je slovensko nogometno reprezentanco prvič prevzel že leta 2007 in jo tri leta kasneje popeljal na svetovno prvenstvo v Južni afriki leta 2010, ko je Slovenija dosegla prvo zgodovinsko zmago na največjem nogometnem tekmovanju. lani se je vrnil na reprezentančno klop in začel novo nogometno zgodbo.
Avto kakor jaz. Ambasadorji znamke Mercedes-Benz.
Katarina, Tomaž in Anže niso le ambasadorji blagovne znamke, ki bi s predanostjo in delom pokazali, da se da uspeti, temveč so številnim, ki si želijo zablesteti v mednarodni areni športa, lma ali visoke kulinarike, navdih.
Avto kakor jaz. Ambasadorji znamke Mercedes-Benz.
Katarina, Tomaž in Anže niso le ambasadorji blagovne znamke, ki bi s predanostjo in delom pokazali, da se da uspeti, temveč so številnim, ki si želijo zablesteti v mednarodni areni športa, lma ali visoke kulinarike, navdih.
Prihajajo iz različnih svetov, a vse zaznamuje stremenje k popolnosti in zavedanje, da je le brezkompromisna osredotočenost na cilj edino zagotovilo, da uspemo na poti k vrhu. Treningi, delo in gostovanja po svetu dodobra zapolnjujejo njihove urnike, zato je bilo tokratno srečanje odlična priložnost za klepet.
Srečali smo se v salonu, se fotografirali pod milim nebom, seanso pa zaključili pod tribunami stožiške dvorane, da so avtomobili zablesteli še v improvizirani temi. Nastavljanje objektivom je bilo polno smeha, šal in spontanih zamikov, med katerimi so se kot nekakšni iskrivi drobci rojevale misli o avtomobilih, življenju in predvsem o vrednotah, ki jih delijo z blagovno znamko Mercedes-Benz. Da, življenje je, kot pogosto pojejo pesmi, cesta, zato sta družba ter udoben in varen avto zelo pomembna.