»Grow up.« – Zgodbe nove generacije.
»Grow up.« – Zgodbe nove generacije.
Med odraščanjem in konzervativnostjo.
Med odraščanjem in konzervativnostjo.
Z več kot 100 sekvencami premičnih slik in s prek 90 slikami v zvezi z življenjskim slogom in izdelki bodo do konca leta predstavljene zgodbe nove generacije.
V središču kampanje so ljudje, ki razpeti med kul odraščanjem in konzervativnim doživljanjem življenja utelešajo nova kompaktna vozila. Eden od protagonistov je ameriški rapper A$AP Rocky. Kampanja se prične v začetku marca 2017. Zainteresirani na internetu na spletni strani www.mercedes-benz.com/growup ne najdejo le poglobljenih podrobnosti o izdelkih, temveč tudi fleksibilne vsebinske razširitve posameznih trgov, kot je integracija posebnih modelov »WhiteArt Edition«.
Več sodobnosti, progresivnosti in dinamike.
Več sodobnosti, progresivnosti in dinamike.
»Grow up.« je več kot zgolj velika serijska kampanja. Je nadaljnji preboj celotne znamke v smeri sodobnosti, progresivnosti in dinamike v celotnem tržnem nastopu znamke Mercedes-Benz,« namen kampanje razlaga dr. Jens Thiemer, podpredsednik trženja osebnih vozil Mercedes-Benz. »S kampanjo Grow up. interpretiramo tradicionalne vrednote in vrednotenje znamke Mercedes-Benz na novo in prikažemo, kako se interpretirajo in kakšen pomen imajo v generacijah X in Y. Zato skupaj z našo agencijo antoni z Grow up predstavljamo nekonvencionalno kampanjo, ki s svojo digitalno usmeritvijo in vsebinsko mehaniko ni takoj videti kot oglas.«
Mlada, samozavestna generacija.
Mlada, samozavestna generacija.
V žarišču kampanje je pet filmov, ki na središču kampanje www.mercedes-benz.com/growup predstavljajo pet modelov družine kompaktnih vozil. Pripovedujejo zgodbe o mladih in sodobnem odraščanju z vsemi vzponi in padci. Na primer o dveh prijateljicah, ki po prepiru, ki mu sledi faza večmesečnega molčanja, opazita, da je pravo prijateljstvo dragocenost, ki prestane tudi težke čase.
Filmi, ki jih je režiral priznani švedski režiser Gustav Johansson, kažejo slike v mladostnem, pristnem videzu. Brez umetne luči, brez insceniranih poz, zato pa z navezavo na vozila, ki se kaže kot samoumevna. Tako kampanja preseneča in opisuje svet znamke Mercedes-Benz, ki za znamko navdušuje mlado, samozavestno generacijo mladih »Grown ups«.
Novi obrazi sodobnega luksuza.
Novi obrazi sodobnega luksuza.
Kot primer nove generacije mladih odraslih to doživljanje življenja uteleša ameriški rapper A$AP Rocky. Film za kupe CLA prikazuje njegovo do zdaj še nerazkrito zgodbo o vzponu kot glasbenik in modna ikona iz Harlema na svetovne odre. »V mojem življenju so bili vedno neuspehi. Pomembno je le to, da te to ne pobije, ampak da vedno znova vstaneš,« meni.
Drugi protagonisti filmov so igralka Lucy Walters, igralka in producentka Julia Morrison, igralka in režiserka Anna Zahn, znani igralec iz serije »House of Cards« John Rue in fotografinja Alice Moitié. Ta 25-letna Francozinja je poleg tega napravila slike. S svojo ljubeznijo do nove vintage estetike se prilega k sporočilu kampanje. Kampanja se začne v začetku marca s televizijskim oglasom, ki bo zbudil radovednost z »best of« vseh pet zgodb.