Oblikovalski proces poteka v tesnem sodelovanju z raziskovalnimi, razvojnimi in proizvodnimi oddelki.

Vse se začne z zamislijo in risbo.

Vse se začne z zamislijo in risbo.

Na začetku procesa oblikovanja je vedno zamisel, na podlagi katere nastane risba. V skicirki ali na zaslonu – zamisli, ki so dotlej bile le v glavi oblikovalca, postanejo vidne.

.

Iz množice skic nato izberemo najboljše in najobetavnejše, ki se prilagodijo na podlagi zahtev glede geometričnih oblik, tako da razmerja, dimenzije in grafični elementi tvorijo skladno sliko.

Pod do prvega prototipa.

Z glinenim modelom je zamisel oblikovalca mogoče doživeti v treh dimenzijah.

Pod do prvega prototipa.

Da je mogoče presoditi, kako delujejo v prostoru, je treba za izbrane osnutke izdelati podrobne glinene modele v razmerju 1:4, predstaviti pa tudi virtualno na powerwallu – ogromni steni za projiciranje, na kateri lahko oblikovalci svoje osnutke gledajo in analizirajo iz različnih perspektiv.

Avto si je mogoče predstavljati v pravi velikosti in med drugim s klikom spremeniti geometrijo, barvo ali teksturo. Vsaka metoda ima svoje prednosti, pri čemer pa virtualni svet še vedno ne more nadomestiti modela v merilu.

Ko ekipa izbere končno različico, s pomočjo čitalnikov in rezkalnikov izdelamo prvi prototip v originalnem merilu. Vsi podrobnosti izdelamo ročno. Rezultat je predloga, ki je videti kot prava in na kateri so vidne vse značilnosti novega vozila.

Notranjost v nastajanju.

Notranjost s skice prenesemo v merilu 1:1 in izdelamo od znotraj navzven.
Vse podrobnosti glinenega modela izdelamo ročno.
Oblikovalci Color & Trim posvečajo posebno pozornost izbiri materialov in barv.

Notranjost v nastajanju.

Tudi za notranjost najprej naredimo skico ali digitalen model. Glinen model v merilu 1:1 oblikovalcem omogoča, da oblike doživijo v treh dimenzijah in v določeni meri oblikujejo od znotraj navzven, dokler ne nastane estetično dovršen občutek prostora. Za odločanje, kateri koncept izbrati, izdelamo več modelov notranjosti.

Za opremo površin izbirajo oblikovalci Color & Trim med materiali in barvami, ki obsegajo več sto vzorcev tkanin, usnja, lesa in kovin. Kako delujejo na otip in videz, preverijo in določijo pod »resničnimi pogoji« v modelih v merilu 1:1.

.

Vse upravljalne in prikazovalne elemente praviloma oblikujejo posebej za posamezno vozilo in dodelajo do popolnosti.

Finale.

Prototip je rezultat oblikovalskega procesa, ki se je začel z zamislijo in skico.

Finale.

Zunanjost in notranjost se sestavita v en model. Skupina strokovnjakov individualno ročno izdelane dele kot sestavljanko združi v popolno vozilo z vsemi karakterističnimi značilnostmi, ki je varljivo podobno poznejšim serijsko izdelanim vozilom. Na oder stopi nova zvezda.