Raziskovalno vozilo Mercedes-Benz F015 Luxury v gibanju prikazuje filozofijo oblikovanja čutne jasnosti.

Cilj oblikovalcev pri tem je, da podjetje uživa ugled mednarodne luksuzne znamke, saj luksuza ne pojmujejo zgolj kot mobilen statement, temveč življenjski stil.

Pri tem se osredotočajo na glavno znamko Mercedes-Benz, katere filozofija oblikovanja čutne jasnosti definira sodobni luksuz. Danes luksuz pomeni brezčasnost, ki presega modnost. Pravi luksuz je redek in zato izjemno zaželen. Pri tem ne gre toliko za materialno vrednost, temveč za emocionalna, avtentična doživetja ter zlasti osredotočenje na bistveno. Napredna tehnologija v kombinaciji s tradicionalno rokodelsko umetnostjo in resničnim užitkom prihajata čedalje bolj v ospredje.

Filozofija čutne jasnosti izraža natanko to, kar je bistvo znamke – bipolarnost čustev in inteligence. Za oblikovalca mora biti dober dizajn lep in inteligenten oziroma natančneje: mora biti hot in cool. V izdelke znamke Mercedes-Benz se je lahko zaljubiti, saj jim ni mogoče kljubovati – so kratko malo hot. S tem simbolizirajo eno polovico jedra znamke, ki nosijo pečat Gottlieba Wilhelma Daimlerja in s tem dobe zgodnjih dirkalnikov in klasičnih avtomobilov. Druga stran simbolizira racionalnost, drugo polovico jedra znamke, ki jo simbolizira Carl Friedrich Benz. Ta se udejanja z redukcijo in tehniko – izdelki so cool kot nekaj nepričakovanega, kar preseneti in kar še ni bilo videno. S to filozofijo ustvarjajo oblikovalci ne samo avtomobile, ampak tudi celoten svet sodobnega luksuza.

.

Filozofija oblikovanja je definirana s kodeksom oblikovanja. Ta temelji na šestih smernicah, ki se pri vsakem modelu ustrezno interpretirajo. Tako dobi vsaka serija samosvoj karakter, a je vedno prepoznavna kot Mercedes-Benz.