The World of Driving Performance.

One Attitude. Your Choice.

Kombinirana poraba goriva: 17–6,9 l/100 km | Kombinirane emisije CO2: 397–162 g/km | Podatki o emisijah<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

Filozofija


Filozofija.

Dobrodošli v svetu AMG.

Sanje ljudi, ki jih navdušuje zmogljivost. Okoli tega se vrti vse, kar počnemo pri Mercedes-AMG. Izpolnjevanje teh sanj je naš cilj, preseganje njih pa naš ideal. Zato smo vedno pripravljeni iti še en korak naprej.

Filozofija


Filozofija.

Dobrodošli v svetu AMG.

Sanje ljudi, ki jih navdušuje zmogljivost. Okoli tega se vrti vse, kar počnemo pri Mercedes-AMG. Izpolnjevanje teh sanj je naš cilj, preseganje njih pa naš ideal. Zato smo vedno pripravljeni iti še en korak naprej.

  • Karakter

    Onstran tehnike je nekaj, kar odlikuje AMG – karakter.

    Slika prikazuje dve karakteristični vozili AMG Performance med vožnjo.

    Onstran tehnike je nekaj, kar odlikuje AMG – karakter.

    Visoka zmogljivost ni naključje. Razvije se, ko se inženirsko znanje sreča s čisto posebno naravnanostjo: s stanjem duha AMG. Prepričani smo, da je za doseganje novih ciljev treba presegati meje. Nič ni nemogoče. Meje ustvarjajo ljudje in ljudje so tudi tisti, ki jih presegajo. S tako naravnanostjo ustvarjamo mobilno zmogljivost za avtomobilistični šport – pa tudi za cesto. To imenujemo »Driving Performance«.

    Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 11,4 l/100 km | Kombinirane emisije CO2: 259 g/km | Podatki o emisijah<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

  • Driving Performance

    Zaradi česa je AMG to, kar je.

    Na sliki je iz ptičje perspektive prikazano rumeno lakirano vozilo AMG GT.
    Na sliki je od spodaj prikazano rumeno lakirano vozilo AMG GT.

    Zaradi česa je AMG to, kar je.

    Naša težnja po stalnem preizkušanju mej za doseganje novih ciljev se odraža že v našem celostnem pristopu k razvoju:

    Naše delo se prične pri načrtovanju arhitekture posameznega novega modela Mercedes-Benz. To tvori temelj naših strogih zahtev. Edinstvenih na trgu visokozmogljivih vozil. Vsako vozilo Mercedes-AMG je v celoti razvito in sestavljeno v Affalterbachu. Popolno ujemanje vseh sestavnih delov in njihovo skladno delovanje tvori vozilo, ki ne nudi le užitka v vožnji po cesti, temveč se odlikuje tudi na dirkalni stezi.

    Na sliki so prikazani različni sestavni deli vozila v virtualnem tehničnem prostoru.

    Zaradi vrhunske tehnologije je vožnja intenzivno doživetje, kar ustreza karakterju ciljne skupine. Več kot 800 od naših 1500 zaposlenih dela v razvoju. Gradimo na bistvenih kompetencah, ki omogočajo našo izredno zmogljivost. Na podlagi teh trdnih kompetenc razvijamo vozila s prav posebno DNK. DNK znamke AMG.

    Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 11,4 l/100 km | Kombinirane emisije CO2: 259 g/km | Podatki o emisijah<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

  • Pogon

    Na sliki je od blizu prikazan 2-litrski 4-cilindrski motor AMG Performance.

    »Moč je začetek. Umetnost pa je v tem, da jo pripeljemo na cesto.«

    Christian Enderle, vodja razvoja motorjev in pogonskih sklopov

    Srce pogona vsakega vozila AMG je motor. Vendar pa le usklajeno delovanje sklopke, menjalnika, pogonske gredi in diferenciala – celotnega pogonskega sklopa torej – moč motorja prenese na cesto. Z vozilom Mercedes-AMG pospeševanje izkusite na lastnem telesu – neposredno, silno, impresivno. Za to poskrbijo edinstveni pogoni AMG Performance. Zagotavljajo dinamičen odzivni čas in dobro okretnost v kombinaciji z vrhunsko zmogljivostjo in maksimalno učinkovitostjo.

  • Vozna dinamika

    Cesta je lahko le vozišče. Ali pa prizorišče.

    Na sliki je prikazan primer vozne dinamike vozil Mercedes-AMG Performance.

    Cesta je lahko le vozišče. Ali pa prizorišče.

    Običajno cesta ljudi privede od točke A do točke B. Ljubiteljem zmogljivosti pomenijo ceste veliko več. V vsakem zavoju vidijo povabilo.

    Vozijo aktivno in zavestno. Uživajo v tem, ko vozilo na asfaltu razvije moč in ko ga natančno vodijo. Zanje je vozna dinamika izraz osebnosti.

    Sprostiti strast in obvladovati zmogljivost: tako Mercedes-AMG moč pretvori v vozno dinamiko. Vsi sistemi podvozja so zato popolnoma usklajeni.

    Na sliki je prikazana notranjost vozila Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    Pri tem skrbi inovativna tehnologija AMG za ravnotežje med dinamiko in nadzorom – kot na primer vsekolesni pogon AMG Performance 4MATIC in 4MATIC+, inteligentno športno podvozje AMG RIDE CONTROL, spremenljivo športno parametrsko krmilo, zmogljivi zavorni sistem AMG in optimizirana aerodinamika, ki so plod lastnega razvoja.

    Širok spekter tehnologij AMG pri tem služi le enemu cilju: občutku, da obvladujemo vsak zavoj – in ne on nas.

    Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 11,4 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 259 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: kombinirana poraba goriva: 7,3–6,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 171–162 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

  • Zvok

    Na sliki so s strani prikazani pokrovi motorja treh vozil AMG.
    Želeni videoposnetek trenutno žal ni na voljo. Poskusite znova pozneje.
    Ponovni ogled

    »Ko prepona postane čutilo. Zvok slišiš s celotnim telesom.«

    Ralph Illenberger, vodja razvoja zvoka

    Je adrenalin mogoče slišati? Odgovor se glasi: Da! Ko se pelje vozilo Mercedes-AMG, je vse drugo tiho. To je povsem jasno že ob zagonu motorja. Mogočno hromenje izpušne naprave je ena od nezamenljivih lastnosti vsakega vozila Mercedes-AMG, ki hkrati vsakemu modelu podeli lasten nezamenljiv zvočni podpis.

    Uglašen je na različne vozne programe, ki jih je mogoče izbrati, tako da med vožnjo pripravi pravo doživetje zvokov. K vsaki vozni situaciji se tako poda primeren zvočni karakter. Edinstvena simfonija za navdušence nad zmogljivostjo.

  • Dizajn

    Form follows Speed.

    Na sliki je prikazan impozanten sprednji del vozila Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupe v designo diamantno beli.
    Na sliki je prikazana fascinantna silhueta vozila Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+pred silhueto velemesta.
    Slika prikazuje očarljiv dizajn roadsterja razreda SL med vožnjo po obalni cesti.

    Form follows Speed.

    Kdor vozilo Mercedes-AMG sreča na cesti, vidi dizajn v
    gibanju. Kdor vozi vozilo Mercedes-AMG, postavlja merila
    estetike.

    Dizajn je popolna simbioza oblike in funkcije – dominanten in nezamenljiv jezik oblik skrbi za to, da vsako vozilo Mercedes-AMG že na prvi pogled sporoča brezkompromisno predanost zmogljivosti. Karakteristična maska hladilnika in velika dovodna mreža za zrak tvorita karakteristični obraz vozil Mercedes-AMG. Markantne obloge bočnih pragov, zadnje krilo in do štiri izpušne cevi jasno kažejo športne gene.

    kupe Mercedes-AMG S 63: kombinirana poraba goriva: 10,4 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 242–237 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    limuzina Mercedes-AMG E 63 S: kombinirana poraba goriva: 9,1–8,8 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 207–199 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    roadster Mercedes-AMG SL 65: kombinirana poraba goriva: 11,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 279 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

Zgodovina


Zgodovina.

50 let Driving Performance.

Mercedes-AMG je v petih desetletij svoj položaj nadvse uspešne znamke športnih in zmogljivih vozil vedno znova podkrepil z dokazi, kar dandanes velja še bolj kot kdaj koli prej. Tudi v prihodnosti svet brez dodatnih zmogljivosti ni predstavljiv.

Zgodovina


Zgodovina.

50 let Driving Performance.

Mercedes-AMG je v petih desetletij svoj položaj nadvse uspešne znamke športnih in zmogljivih vozil vedno znova podkrepil z dokazi, kar dandanes velja še bolj kot kdaj koli prej. Tudi v prihodnosti svet brez dodatnih zmogljivosti ni predstavljiv.

Vaša naprava žal ne podpira te funkcije.

Vaša naprava žal ne podpira te funkcije.

Poskusite zavrteti napravo, da vklopite ležeči način. Ali uporabite napravo z večjo ločljivostjo.

50 let premikanja mej.

Emocije – brezmejne. Dinamiko živimo že od rojstva. To imenujemo »Driving Performance«. In stalno napredujemo.
Na sliki je v črno-beli prikazan trenutni posnetek iz zgodovine znamke AMG.
Zaključek
Mejniki znamke zmogljivosti.

To podjetje, ki sta ga ustanovila Hans Werner Aufrecht in Erhard Melcher, že 50 let izpolnjuje sanje ljudi, navdušenih nad zmogljivostjo. Prvo delavnico sta ustanovila leta 1967 v nekem starem mlinu. Leta 1971 si je vozilo AMG 300 SEL 6.8 AMG na 24-urni dirki na dirkališču Circuit de Spa-Francorchamps priborilo zmago v svojem razredu in v skupni razvrstitvi zaseglo drugo mesto.

Sodelovanje z znamko Mercedes-Benz je steklo leta 1990. Leta 1993 je na trg prišlo prvo vozilo, razvito skupaj z družbo Daimler-Benz – C 36 AMG. Leta 2005 je podjetje Mercedes-AMG prešlo v stoodstotno last družbe Daimler AG, leta 2009 pa je predstavilo prvo vozilo, ki je bilo plod izključno lastnega razvoja. SLS AMG GT3 iz leta 2011 predstavlja prehod v tekmovalni šport. Leta 2014 je sledil model Mercedes-AMG GT in leta 2015 uvedba modelov 43.

Na sliki je v črno-beli prikazan trenutni posnetek iz zgodovine znamke AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Ponovni ogled

Le ena možnost: uspeh!

Strast, fascinacija, inspiracija – Hansu Wernerju Aufrechtu motošport že od nekdaj pomeni vse. Skupaj z Erhardom Melcherjem je ustvaril AMG. Iz strasti je postalo edinstveno doživljanje vožnje.
Na sliki je v črno-beli prikazan trenutni posnetek iz zgodovine znamke AMG, polne uspehov.
Zaključek
Na sliki je v črno-beli prikazan trenutni posnetek iz zgodovine znamke AMG, polne uspehov.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Ponovni ogled
Naši najzahtevnejši izzivalci? Mi sami.
Že 50 let smo zvesti svojim merilom in si nenehno zastavljamo višje cilje ter pri tem puščamo trajen vtis. Leta 1986 z najhitrejšim nemškim serijskim vozilom – modelom AMG 300 E 5.6, ki je z najvišjo hitrostjo prek 303 km/h navdušil ZDA. V ameriškem tisku je bil označen celo za »The Hammer« – ime, ki je še danes prisotno in ga ni mogoče preseči. Ali pač? Vprašajte nas čez 50 let. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC svojo pot začenja letos.
Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ poleg modela Hammer, našega prvega simbola legendarne znamke AMG.

Kaj žene pravega šampiona?

Ko dosežeš in doživiš vse – v čem najde motivacijo nekdo, ki je dosegel vse? Izvedite, kaj žene rekorderskega šampiona Bernda Schneiderja.
Na sliki je od blizu prikazan Bernd Schneider, šampion znamke Mercedes-AMG.
Zaključek
Na sliki je od blizu prikazan Bernd Schneider, šampion znamke Mercedes-AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Ponovni ogled

Vklop motorja. Izklop vsakdana.

Ne glede na to, za kateri model se odločite: vozilo Mercedes-AMG je vedno poklon cesti. Hkrati pa se razkriva tudi izvor znamke AMG – na dirkališčih po vsem svetu.
Na sliki je dih jemajoče vozilo AMG GT rumene barve pred vozili družine AMG Performance.
Zaključek
Pol stoletja Driving Performance.

Tekom preteklih 50 let smo svoj sloves znamke izjemnih športnih in zmogljivih avtomobilov že ničkolikokrat podkrepili s številnimi uspehi v motošportu in razvojem edinstvenih cestnih vozil.

Danes je naše podjetje iz Affalterbacha po vsem svetu poznano po izjemnih kompetencah v zvezi z motorji, kar ne vključuje le razvoja, ampak tudi filozofijo »One Man, One Engine«, po kateri v rokodelskem duhu vsak motor sestavi en konstruktor. Z več kot 100.000 dobavljenimi vozili v letu 2016, torej več kot 40-odstotno rastjo, in največjo ofenzivo modelov v zgodovini podjetja se v jubilejno leto podajamo z rekordnimi vrednostmi.

Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG GT, ki drsi po dirkališču in za seboj pušča sled, ki tvori številko 50.

Doma v kraljevskem razredu.

Od sezone 2012 so črke AMG sinonim za izjemne športne dosežke v Formuli 1. Veljajo za simbol Driving Performance.
Na sliki je prikazan Mercedes-AMG Safety Car iz DTM 2016.
Zaključek
Na sliki sta prikazana oba voznika Formule 1 ekipe Mercedes-AMG pri praznovanju uspeha.
Car kraljevskega razreda.

S sezono 2012 se je ime AMG zasidralo tudi v svetu Formule 1. Naša strast in strokovno znanje na področju tekmovalnega športa pa imata veliko daljše korenine.

Črke AMG so sinonim za Driving Performance. Zato je logično, da se povezava med podjetjem AMG in udejstvovanjem znamke Mercedes-Benz v Formuli 1 podkrepi s skupnim imenom: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Tudi znamka motorjev v Brixworthu v Angliji se je v smislu vodila »One Team« preimenovala v Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

S trojčkom, tremi zaporednimi konstruktorskimi naslovi svetovnega prvenstva FIA Formule 1, sta svoji dolgi zgodovini uspehov v motošportu Srebrni puščici dodali novo poglavje.

Na sliki je prikazan dirkalnik Formule 1 Mercedes-AMG iz leta 2017.

Ne razvijamo le avtomobilov.

Uresničujemo sanje. Naš pogona: vera v vrhunsko zmogljivost.
Na sliki je iz ptičje perspektive prikazano rumeno lakirano vozilo AMG GT.
Zaključek
Naša definicija celostne umetnine:
Vse komponente, povezane z zmogljivostjo naših vozil Performance razvijamo sami. Zato ne preseneča, da v razvoju dela več kot 700 zaposlenih. Vsi imajo cilj, da na kolesa postavijo inovacije, ki presegajo vse standarde. In to velja za celotno vozilo. Mercedes-AMG GT je tako že drugi športni avtomobil, razvit povsem v lastni režiji. Pogon kar razganja in Mercedes-AMG GT je lačen prvih mest.
Na sliki je od spodaj prikazano rumeno lakirano vozilo AMG GT.
Motorji ki poganjajo celotno panogo.

Pustiti vse za seboj. To je cilj motorja znamke AMG. Ko se združita moč in natančnost. Rezultat je tipičen za AMG: dinamičen odzivni čas, dobra okretnost in veselje do visokih vrtljajev – ki jih dopolnjujeta visoka zmogljivost in najboljša učinkovitost. Tako na primer prepriča 4,0-litrski V8-biturbomotor znamke AMG z majhnimi emisijami in najnižjo porabo v svojem segmentu.

Za motorji prav nič ne zaostaja prenos moči: menjalniki znamke AMG skrbijo za optimalno posredovanje moči motorja – prilagojeno situaciji, nadzorovano in neverjetno dinamično. Še več svobode omogoča izbira voznih programov: od ekstremno športnih do izjemno učinkovitih in udobnih. Za optimalen razvoj moči in še večje veselje v vožnji.

Na sliki je prikazan vtis z zimskega dogodka »AMG Winter Sporting«.

Predstavitveni avtomobil Mercedes-AMG Project ONE.

Hiperavto s tehnologijo Formule 1.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE. Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG Project One med vožnjo na dirkališču.
Zaključek
Hiperzmogljivost.
Dvosedežni predstavitveni superšportnik najsodobnejšo in najučinkovitejšo hibridno tehnologijo iz sveta Formule 1 prvič skoraj v popolni preslikavi prenaša na cesto. Zmogljivi hibrid bo predvidoma zagotavljal več kot 1000 KM, največja hitrost, ki jo bo lahko dosegel, pa naj bi presegala 350 km/h. Predstavitveni avtomobil združuje osupljivo zmogljivost na dirkališču in za praktično uporabo primerno hibridno tehnologijo Formule 1 z izvrstno učinkovitostjo.
Na sliki je prikazan hiperavto znamke Mercedes-AMG, morda najzanimivejši dvosedežnik, ki bo kdaj koli zapeljal na cesto.
AMG Future Performance.
Edinstveni pogon, ki se je odlikoval že na dirkališču, Mercedes-AMG sedaj z vozilom Project ONE prvič predstavlja na cesti, v prihodnosti pa tudi v serijskih vozilih. Predstavlja naše stremljenje po doseganju vodilnega mesta v mobilnosti, ki se osredotoča na zmogljivost, in s tem zagotovilo našim strankam, da bodo zahvaljujoč inovativnim rešitvam na vseh področjih, od povezljivosti pa vse do mobilnih rešitev, tudi v prihodnosti lahko uživale v zmogljivosti.
Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG Project One med vožnjo na dirkališču.

AMG Track Pace.

Vaš osebni dirkalni inženir.
Na sliki je prikazana funkcija pametnega telefona
Zaključek
Na sliki je prikazana aplikacija Track Pace na pametnem telefonu pred vozilom Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Ponovni ogled
Zapisovalnik podatkov za dirkališče.
Za roadsterja AMG GT je na voljo nova aplikacija AMG Track Pace. Je sestavni del optimalnega informacijsko-razvedrilnega sistema COMAND Online in vaš Apple iPhone® pretvori v osebnega dirkalnega inženirja. Z aplikacijo lahko stranke analizirajo in izboljšajo način vožnje po dirkališču ter to delijo z drugimi vozniki AMG na Facebooku, YouTubu ali spletni skupnosti AMG Private Lounge. Z modeli AMG GT se poveže prek brezžične povezave WLAN. Vozilo nato aplikaciji v realnem času prenaša številne podatke. Mednje sodijo na primer hitrost, prestava, kot zavijanja, čas, položaj in pospešek.
Na sliki je prikazan informacijsko-razvedrilni sistem COMAND Online s funkcijo Track Pace.
Za dirkače AMG.
Z aplikacijo lahko shranite tudi čase krogov ali čase v sektorjih. Za ta namen so v aplikaciji že shranjeni številni profili prog. Vendar pa lahko voznik dodatne proge tudi sam posname in shrani. Poleg tega snema progo kamera telefona Apple iPhone®, tako da se voznikovo dirkaško doživetje ovekoveči na interaktivnem videu z vključenimi vsemi telemetričnimi podatki.

AMG Future Performance.

50 let znamke AMG – idealen trenutek, da začnemo novo poglavje zgodbe Driving Performance.
Na sliki je prikazano impozantno vozilo Mercedes-AMG GT Concept s pogonom EQ Power+.
Zaključek
Na sliki je prikazano impozantno vozilo Mercedes-AMG GT Concept s pogonom EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Ponovni ogled
V prihodnosti: Mercedes-AMG GT Concept.
Naš predstavitveni avtomobil Mercedes-AMG GT predstavlja, kakšne alternativne koncepte pogonov razvija AMG. Poleg tega kupe s štirimi vrati napoveduje nadaljnjo razširitev družine AMG GT. Zato je tretja serija po SLS AMG in AMG GT razvita v povsem lastni režiji v Affalterbachu. Oznaka in bistveni oblikovni elementi na sprednjem delu in na zadku takoj razkrijejo sorodnost z vozilom AMG GT. Oznaka »EQ Power+« na kameri mirror cam nakazuje na dodatno zmogljivost, ki jo pri znamki AMG lahko pričakujemo od hibridizacije.
Na sliki je s strani in od spodaj prikazana sprednja stran konceptnega vozila AMG GT.
Hibridni pogonski sklop, ki kaže prihodnost.
Popolno novost predstavlja pogonski sklop vozila AMG GT Concept. S pogonom SLS AMG Electric Drive smo že leta 2010 dokazali, da je športni avtomobil z akumulatorskim električnim pogonom ne samo mogoč, ampak da nudi tudi izjemne zmogljivosti in užitek v vožnji. Načrtovani hiperavto obljublja učinkovitost in vozno dinamiko Formule 1. Na področju sodobne hibridne tehnologije predstavlja meje mogočega.
Na sliki je prikazano vozilo AMG GT Concept med vožnjo.
Po nastanku teh slik je lahko prišlo do sprememb izdelka.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Visokokvalificirano ročno delo Mercedes-AMG.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Visokokvalificirano ročno delo Mercedes-AMG.

Na sliki je prikazan motor s podpisom.

Drugače kot v masovni serijski proizvodnji so pri Mercedes-AMG motorji R4, V8 in V12 po filozofiji »One Man — One Engine« tradicionalno ročno sestavljeni. Motor sestavi en tehnik, ki je prisoten od vgradnje ročične gredi v blok motorja, pri montaži odmične gredi in vse do namestitve kablov in točenja motornega olja – o čemer jasno priča njegov podpis na motorni ploščici AMG.

Vozila Performance


Vozila Performance.

Od najmočnejšega serijskega štirivaljnika do superiornega dvanajstcilindrskega motorja. Eleganten do ekstremno športen.

Doživite izjemno raznolikost vozil Mercedes-AMG in pustite, da vas prevzamejo fokusirane vozne zmogljivosti Driving Performance.

Vozila Performance


Vozila Performance.

Od najmočnejšega serijskega štirivaljnika do superiornega dvanajstcilindrskega motorja. Eleganten do ekstremno športen.

Doživite izjemno raznolikost vozil Mercedes-AMG in pustite, da vas prevzamejo fokusirane vozne zmogljivosti Driving Performance.

    Mercedes-AMG razred A

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG A 45 med vožnjo skozi mesto.

    Najmočnejši kompaktni športnik na svetu.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG CLA

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG CLA kupe med vožnjo.

    Vozna dinamika. Se stopnjuje.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG razred C

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG C 63 S kupe med vožnjo.

    Močan in visokozmogljiv športnik.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG CLS

    Na sliki je v polprofilu prikazano vozilo Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC, ki se blešči v svetlobi, ki pada z leve.

    Atraktiven, dinamičen in še bolj športen.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG razred E

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+, ki med vožnjo drsi po cesti.

    Postavlja nove meje.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG razred G

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG G 63 v velemestni džungli.

    Izjemna zmogljivost in izjemen dizajn.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG GLA

    Na sliki je s sprednje strani od spodaj prikazano vozilo Mercedes-AMG GLA 45.

    Meje? Naprej.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG GLC

    Na sliki je prikazan bok vozila Mercedes-AMG GLC 63 S SUV.

    Moč. Šport.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG GLE

    Na sliki je od spodaj prikazan zadek vozila Mercedes-AMG GLE 63 S kupe.

    Fascinantne vozne zmogljivosti in čiste emocije.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG GLS

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG GLS 63 v velemestu.

    Prvi razred na cesti in na terenu.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes AMG GT

    Na sliki je v posnetku od zgoraj ujet trenutek z drvečim vozilom Mercedes-AMG GT R.

    Spomnite se, kako je čutiti.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG razred S

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ v dih jemajoči pokrajini.

    Edinstvena ekskluzivnost in zmogljivost.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG razreda SL

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG SL 63 roadster med vožnjo po podeželski cesti.

    Moč. Pod nadzorom.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG SLC

    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG SLC 43 roadster med vožnjo v soncu po podeželski cesti.

    Narejen za zavoje.

    od 0,00 €/mesec

    Mercedes-AMG A 45: kombinirana poraba goriva: 7,3–6,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 171–162 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 kupe: kombinirana poraba goriva: 7,3–6,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 171–162 g/km <p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S kupe: kombinirana poraba goriva: 8,9–8,6 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 209–200 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: kombinirana poraba goriva: 10,5–10,3 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 244–239 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 9,1–8,8 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 207–199 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG G 63: kombinirana poraba goriva: 13,8 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 322 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG GLA 45: kombinirana poraba goriva: 7,4 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 172 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: kombinirana poraba goriva: 10.7 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 244 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG GLE 63 S kupe: kombinirana poraba goriva: 11,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 278 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG GLS 63: kombinirana poraba goriva: 12,3 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 288 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 11,4 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 259 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 8,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 203 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG SL 63 roadster: kombinirana poraba goriva: 10,1–9,8 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 234–229 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG SLC 43: kombinirana poraba goriva: 7,8 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 178 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Slike in filmi


    Slike in filmi.

    Slike in filmi


    Slike in filmi.

    Na sliki je prikazan voznik, ki teče k rdečemu vozilu Mercedes-AMG GT S Performance.
    Na sliki je na cesti od spodaj prečno prikazano vozilo Mercedes-AMG E 63 S T-model.
    Na sliki je prikazana impresivna sprednja stran vozila Mercedes-AMG C 63 S kupe.
    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG GT R v vetrovniku.
    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG GLC 43 range v industrijski hali.
    Na sliki je prečno od zgoraj prikazano vozilo Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ limuzina.
    Na sliki je prikazana sprednja stran vozila Mercedes-AMG CLA 45 kupe.
    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG SL 65 roadster na podeželski cesti.
    Na sliki je prikazano vozilo Mercedes-AMG G 63 v mestni džungli.
    Na sliki iz ptičje perspektive prikazano vozilo Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolet.

    Mercedes-AMG GT S: kombinirana poraba goriva: 9,6–9,4 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 224–219 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S T-model: kombinirana poraba goriva: 9,4–9,1 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 214–206 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S kupe: kombinirana poraba goriva: 8,9–8,6 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 209–200 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 11,4 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 259 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S kupe: kombinirana poraba goriva: 10,7 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 244 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: kombinirana poraba goriva: 10,7 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 244 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 8,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 203 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 kupe: kombinirana poraba goriva: 7,3–6,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 171–162 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG SL 65: kombinirana poraba goriva: 11,9 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 279 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG G 63: kombinirana poraba goriva: 13,8 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 322 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolet: kombinirana poraba goriva: 10,1 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 229 g/km<p>Navedene vrednosti porabe goriva in izpustov CO₂ so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku (2. člen št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na kolesa/pnevmatike.</p>

    Družabna omrežja


    Družabna omrežja.

    Družabna omrežja


    Družabna omrežja.