Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,2 l/100 km; kombinirani izpusti CO2: 254 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Kupe Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.
Kupe Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.
Odlike vozila
Izraz intenzivnosti.
Odlike vozila
Izraz intenzivnosti.
Zunanji dizajn
Prava paša za oči. Iz vsake perspektive.
Zunanji dizajn
Prava paša za oči. Iz vsake perspektive.
Maska hladilnika, značilna za AMG

Mogočno oblikovani sprednji del kupeja Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ naredi močan vtis z masko hladilnika, specifično za AMG. Na njenih bokih jo krasita stranski dovodni mreži za zrak s prečnimi profili. Ti zagotavljajo optimalni pretok zraka za hladilne module – njihova funkcionalna oblika je poznana iz motošporta.
Izpušna naprava AMG Performance

Zvok se s tremi variabilno nastavljivimi loputami za izpušne pline prilagodi izbranemu voznemu programu. Poleg tega lahko voznik s pritiskom tipke spremeni zvočno karakteristiko. Tako ima na voljo največji razpon zvočne kulise, od udobne do zelo čustvene. Pokromana dvojna okvirja izpušnih cevi oblike V8 poskrbita za privlačen poudarek.
Izjemno zmogljiv zavorni sistem AMG

Najkrajše zavorne poti in spontano zaviranje – pri kupeju Mercedes-AMG S 63 4MATIC+, opremljenim z visokozmogljivim zavornim sistemom, ki je optimiziran glede na težo in odporen proti izgubi učinkovitosti zaradi pregrevanja, je to samoumevno. Na voljo je tudi keramični visokozmogljivi zavorni sistem AMG. Več kot 20 odstotkov manjša teža zagotavlja majhno nevzmeteno maso in boljšo vozno dinamiko, agilnost in udobje med vožnjo.
Notranji dizajn
Resnična velikost je prepoznavna v ljubezni do detajlov.
Notranji dizajn
Resnična velikost je prepoznavna v ljubezni do detajlov.
Kombinirani inštrument AMG

V kokpitu s širokozaslonskim monitorjem AMG prikazujejo dodatne informacije o temperaturi olja v motorju in menjalniku, polnilnem tlaku ali instrumenti, kot sta merilnik pospeška in RACETIMER zmogljivosti kupeja razreda S 63 4MATIC+. Tudi na 330 km/h povečana skala tahografa nezamenljivo nakazuje na potencial V8-biturbomotorja.
Volan AMG Performance

Zaradi športnega dizajna in edinstvenega otipa je volan AMG Performance v napa usnju nezamenljiv. Gumbi za upravljanje na dotik omogočajo intuitivno upravljanje večine funkcij. Inovativen: opcijske tipke na volanu AMG omogočajo hitro in natančno upravljanje določenih funkcij za vozno dinamiko. (Več informacij o tipkah na volanu AMG lahko najdete na področju oprema AMG.)
Sedeži AMG

Na novo razviti električno nastavljivi sedeži AMG s funkcijo Memory in ogrevanjem vozniku in sovozniku nudijo optimalno stransko oporo. Fino napa usnje v dizajnu AMG V8 z obrobami in plaketami AMG v vseh štirih sedežnih naslonjalih ter odtisnjeni grb AMG na naslonu za roko sprednje sredinske konzole poskrbijo za izvrstno vzdušje v vozilu.
Zmogljivost
Visoka zmogljivost, ki zleze pod kožo.
Zmogljivost
Visoka zmogljivost, ki zleze pod kožo.

Več informacij o pogonskem sklopu in motorjih kupeja razreda S Mercedes-AMG.

4,0-litrski V8-biturbomotor AMG.
4,0-litrski V8-biturbomotor AMG v kupeju AMG S 63 4MATIC+ zagotavlja 450 kW (612 KM) in 900 Nm[1]. Tudi dosledna izvedba tehnologije lahke konstrukcije »AMG Lightweight Performance« prispeva k dobri
vozni dinamiki in nizki porabi goriva. Pospešek z nič do 100 km/h v 3,5 sekunde je hitrejši od katerega koli drugega zmogljivega luksuznega kupeja. V igro vstopi preizkušeno biturbinsko polnjenje, pri katerem pa oba polnilnika nista vgrajena na zunanji strani vrste valjev, temveč med valji v tako imenovanem »vročem notranjem V«.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G vam bo v optimalno pomoč za posebno dinamično vožnjo in bo na vsaki vožnji ustvaril športno vzdušje. Odvisno od načina vožnje je možno športno hitro spreminjanje prestav ali udobno
spreminjanje prestav, ki ga skorajda ne boste občutili. S pomočjo 9-stopenjskega menjalnika bo motor zelo pogosto v optimalnem območju vrtilne frekvence.
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G z mokro sklopko za speljevanje nudi izjemno kombinacijo učinkovitosti, dinamike in varnosti. Da lahko stabilnost, tipično za AMG, zagotovi pri visokih navorih, ki jih mora prenašati, je menjalnik skrbno opremljen z ohišjem iz magnezija in različnimi ojačitvami.

AMG RIDE CONTROL+.
AMG RIDE CONTROL+ vas bo navdušil s športnim nadzorom tudi v mejnem območju. Sistem zračnega blaženja je pri AMG zasnovan posebej za izjemno zmogljivost in prilagodljivi blažilni sistem
se na neraven teren tenkočutno odziva. Blaženje se prilagaja za vsako kolo posebej in tako zagotavlja osnovo za udobno in sproščeno potovanje. Dovršena senzorika vsestranske regulacije nivoja spusti podvozje pri višjih hitrostih in športnih voznih programih AMG DYNAMIC SELECT.

AMG Performance 4MATIC+.
Za zmogljivost zasnovani vsekolesni pogon s spremenljivo razporeditvijo navorov združuje trakcijo, za AMG značilno vozno dinamiko in zvrhano mero užitka v vožnji.
Povečuje varnost vožnje in oprijem s cestiščem v mokrih in zimskih razmerah. S povsem nastavljivo razporeditvijo navorov lahko voznik uživa tako prednosti vsekolesnega pogona kot tudi pri pogona na zadnja kolesa.

Izpušna naprava AMG Performance.
Nastavljiva izpušna naprava AMG Performance bo poskrbela za prav posebno doživetje zvoka. Nastavljive lopute za izpušne pline vam omogočajo, da s pritiskom gumba spremenite zvok svojega vozila.
Glede na izbrani vozni program se vozilo po želji lahko oglaša z zvoki zadržanega udobja pa vse do čustveno nabitega rjovenja.
Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,2 l/100 km; kombinirani izpusti CO2: 254 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>