Slika prikazuje stekleni model vozila GLE 500 e 4MATIC s priključnim hibridnim pogonskim sklopom.

Trendovski in učinkovit: GLE 500 e 4MATIC.

Povsem novo doživetje vožnje. S priključnim hibridom.

GLE 500 e 4MATIC na edinstven način združuje prijaznost do okolja in užitek v vožnji.

Povsem novo doživetje vožnje. S priključnim hibridom.

GLE 500 e 4MATIC na edinstven način združuje prijaznost do okolja in užitek v vožnji.

Kombinacija zmogljivega 3,0-litrskega motorja z notranjim zgorevanjem V6 in elektromotorja z možnostjo zunanjega polnjenja litij-ionskega visokovoltnega akumulatorja odpira fascinantne možnosti, ki nudijo več kot le okolju prijazno mobilnost.

Priključni hibrid GLE 500 e 4MATIC lahko vozi izključno na elektriko ali izkorišča motor z notranjim zgorevanjem, s tako imenovano funkcijo Boost pa lahko hkrati uporablja moč obeh pogonov. Bencinskemu motorju V6 kratkotrajno pomaga moč elektromotorja, da lahko GLE 500 e 4MATIC hitro pospeši, na primer pri prehitevanju.

Nič manj genialna ni tako imenovana rekuperacija: med zaviranjem pridobljena kinetična energija se uporablja za polnjenje litij-ionskega visokovoltnega akumulatorja. Tako se med vožnjo povečuje električni doseg vozila.

S polno močjo naprej. Učinkovito brez izpustov.

GLE 400 e 4MATIC pod pokrovom motorja skriva 3,0-litrski bencinski motor V6.

Pod pokrovom motorja je 3,0-litrski motor V6.

Slika prikazuje vtičnico vozila na zadku vozila Mercedes-Benz GLE 400 e 4MATIC.

Na zadku je vtičnica vozila.

S polno močjo naprej. Učinkovito brez izpustov.

325 kW (442 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> skupne sistemske moči in 650 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> navora skrbita za navdušujoče vozne zmogljivosti do največje hitrosti 245 km/h. Kombinirana poraba goriva znaša 3,7–3,3 l/100 km; kombinirani izpusti CO2 84–78 g/km.<p>Navedene vrednosti so »izmerjene vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi z 2. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153 v povezavi s prilogo XII uredbe (ES) št. 692/2008. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Na podlagi zakonskih sprememb merodajnih testiranj so lahko v certifikatih o skladnosti, merodajnih za registracijo vozila in obračun davkov na vozila, navedene višje vrednosti. Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na izbrano dodatno opremo. V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>

Mogoča je tudi vožnja brez lokalnih izpustov: GLE 500 e 4MATIC lahko prevozi do 30 km izključno na elektriko – z največjo hitrostjo 120 km/h. Akumulator je mogoče povsem napolniti v dobrih štirih urah na običajni vtičnici oz. v dveh urah na polnilni postaji.

Štirje načini delovanja. Veliko užitka.

V videoposnetku so z animacijo pojasnjeni različni načini delovanja priključnega hibrida.
Ponovni ogled

Posnetek pove več kot tisoč besed: priključni hibrid v animaciji.

Vzajemno delovanje elektromotorja in motorja z notranjim zgorevanjem je povsem neopazno in samodejno. Vseeno lahko po potrebi izberete način delovanja, če npr. želite voziti izključno na elektriko ali prihraniti energijo akumulatorja za poznejšo mestno vožnjo. Naš posnetek prikazuje, kako deluje priključni hibridni pogon in kako lahko z izbiro ustreznega načina delovanja svoje doživetje vožnje še izboljšate.

Inteligentni hibrid. Vaš upravitelj energije.

Izbrani način delovanja priključnega hibrida je prikazan v kombiniranem instrumentu vozila GLE 500 e 4MATIC.

Inteligentni hibrid. Vaš upravitelj energije.

Inteligentni hibrid je sinonim za napredno in posebno učinkovito strategijo delovanja. Ta ne upošteva le trenutnega stanja vožnje in voznikovih želja, temveč se prilagaja tudi konfiguraciji ceste, na primer: strmine, vožnja navzdol ali zavoji na naslednjih osmih kilometrih. Pri krmiljenju polnjenja in praznjenja visokovoltnega akumulatorja sistem upošteva navigacijske podatke sistema COMAND Online. Na primer tako, da pred odsekom poti z naklonom za pogon izkorišča energijo akumulatorja, ki ga med spustom spet polni z rekuperacijo.

Hitrejše polnjenje. S stensko polnilno postajo Mercedes-Benz.

GLE 500 e 4MATIC se udobno polni s stensko polnilno postajo.

Stenska polnilna postaja napolni vaš GLE 500 e 4MATIC v pičlih dveh urah.

Hitrejše polnjenje. S stensko polnilno postajo Mercedes-Benz.

Stenska polnilna postaja Wallbox je privlačna rešitev za varno, hitro in udobno polnjenje vašega vozila GLE 500 e 4MATIC doma ali v podjetju. Za osnovna vprašanja o namestitvi vam je na voljo spletni pomočnik. Za vse nadaljnje korake vam je na voljo storitev stenske polnilne postaje Mercedes-Benz z ustreznimi paketi storitev.

Z modeli priključnih hibridov so lahko povezane določene omejitve v prostornini prtljažnika. Več informacij in razlike v značilnostih najdete v sklopu motorjev in tehničnih podatkov.

GLE 500 e 4MATIC: kombinirana poraba goriva: 3,7–3,3 l/100 km; kombinirani izpusti CO2: 84–78 g/km.<p>Navedene vrednosti so »izmerjene vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi z 2. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153 v povezavi s prilogo XII uredbe (ES) št. 692/2008. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Na podlagi zakonskih sprememb merodajnih testiranj so lahko v certifikatih o skladnosti, merodajnih za registracijo vozila in obračun davkov na vozila, navedene višje vrednosti. Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil. Vrednosti se spreminjajo glede na izbrano dodatno opremo. V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>