Alternativni pogon
Alternativni pogon
GLC 300 e 4MATIC in GLC 300 de 4MATIC
GLC 300 e 4MATIC in GLC 300 de 4MATIC
Športno terensko vozilo GLC s tehnologijo plug-in hibrid dinamiko in učinkovitost elektromotorja združuje z dosegom motorja z notranjim zgorevanjem v sistemsko moč
- GLC 300 e 4MATIC: 235 kW (320 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> in največjim navorom 700 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>
- GLC 300 de 4MATIC: 225 kW (306 KM) in največjim navorom 440 Nm.
Elektromotor skrbi za dodatno moč pri pospeševanju ali tudi povsem samostojno premika vozilo v mestu do 51 kilometrov daleč, tako da lahko velik del svojih vsakodnevnih poti brezskrbno opravite brez lokalnih izpustov.
Poraba električne energije GLC 300 e 4MATIC v kombiniranem testnem ciklu: 16,5–16,7 kWh/100 km; kombinirana poraba goriva: 2,2–2,4 l/100 km; kombinirani izpusti CO₂: 50–56 g/km.<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>
Poraba električne energije GLC 300 de 4MATIC v kombiniranem testnem ciklu: 14,6–15,5 kWh/100 km; kombinirana poraba goriva: 1,9–2,0 l/100 km; kombinirani izpusti CO₂: 45–51 g/km.<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>