Minilo je že kar nekaj časa, odkar so inženirji v Gradcu razvili novo vrsto DNK.
Genetski material terenskega vozila: legendaren, robusten in praktično neuničljiv. Zasnovali so dele, ki vse do danes nespremenjeni izpolnjujejo svoj namen. Dele, ki so v generacijah pridobili prav poseben značaj.
Posebnosti vozila
Minilo je že kar nekaj časa, odkar so inženirji v Gradcu razvili novo vrsto DNK.
Genetski material terenskega vozila: legendaren, robusten in praktično neuničljiv. Zasnovali so dele, ki vse do danes nespremenjeni izpolnjujejo svoj namen. Dele, ki so v generacijah pridobili prav poseben značaj.
Ponovni ogled
Izmenjava filma Izmenjava slike
Oblikovanje
Oblikovanje, ki govori zase.
Edinstven že 40 let: samo razred G je videti kot razred G. Njegova zunanjost in notranjost pa nista le nezamenljivi – zahvaljujoč novi manufakturi G lahko po želji še bolj izražata vašo osebnost.
Oblikovanje
Oblikovanje, ki govori zase.
Edinstven že 40 let: samo razred G je videti kot razred G. Njegova zunanjost in notranjost pa nista le nezamenljivi – zahvaljujoč novi manufakturi G lahko po želji še bolj izražata vašo osebnost.
V dovršenosti Offroad-Performance se skriva bistvo razreda G. Ta že od nekdaj postavlja merila za sposobnost vzpenjanja, prevozno globino vode in poševni naklon.
Specifikacije
Superioren. Na vseh podlagah.
V dovršenosti Offroad-Performance se skriva bistvo razreda G. Ta že od nekdaj postavlja merila za sposobnost vzpenjanja, prevozno globino vode in poševni naklon.
Razred G je dobavljiv kot model Mercedes-AMG G 63.
Mercedes-AMG G 63: kombinirana poraba goriva: 14,4 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 330 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>