Udobje.

Izjemno udobje – še posebej za vozilo. Revolucionarno za električne.

Slika prikazuje notranjost vozila EQS Mercedes-EQ.

Doživite sami odlike vozila EQS.

Vstopite.
Vstopite.
Slika prikazuje vozilo EQS Mercedes-EQ.

Ali se še vedno želite osebno seznaniti z vozilom EQS?

Rezervirajte poskusno vožnjo zdaj.
Rezervirajte poskusno vožnjo zdaj.

Udobje notranjosti


Neverjetna tišina. In druge posebnosti udobja.

Poseben vir udobja vozila EQS Mercedes-EQ je na prvi pogled neviden: električna platforma iz lastnega razvoja. Omogoča veliko prostora v notranjosti in v povezavi z različnimi ukrepi za zmanjšanje hrupa pri vožnji tudi poseben mir. Naslonite se torej in uživajte v udobju, ki premika meje.

Udobje notranjosti


Neverjetna tišina. In druge posebnosti udobja.

Poseben vir udobja vozila EQS Mercedes-EQ je na prvi pogled neviden: električna platforma iz lastnega razvoja. Omogoča veliko prostora v notranjosti in v povezavi z različnimi ukrepi za zmanjšanje hrupa pri vožnji tudi poseben mir. Naslonite se torej in uživajte v udobju, ki premika meje.

Drag horizontally
  • Das Bild veranschaulicht das MBUX High-End Fond-Entertainment System des EQS von Mercedes-EQ.

    Pisarna in dnevna soba. V enem.

    Prvorazredno razvedrilo: z dvema popolnoma integriranima 29,5-centimetrskima (11,6-palčnima) prikazovalnikoma z visoko ločljivostjo. Tako imate tudi v zadnjem delu vozila popolno doživetje MBUX z neposrednim dostopom do funkcij vozila. Pri upravljanju lahko izbirate med vnosom na dotik in glasovnim vnosom.

  • Das Bild zeigt das Sitzkomfort-Paket des EQS von Mercedes-EQ.

    Pridite na cilj sproščeni.

    Največje udobje sedenja v zadnjem delu vozila: sedeži za nastavitev več položajev vas ne bodo prepričali le z optimalnim položajem sedenja. Z različnimi masažnimi programi namreč delujejo poživljajoče ali sproščujoče. Prava blagodejnost – predvsem v mrzlih dneh – je ogrevanje sedeža Plus s hitro odzivnostjo.

  • Das Bild zeigt das Fondsitz-Paket des EQS von Mercedes-EQ.

    Počitek in polnjenje. Istočasno.

    Zadnji del vozila pretvorite v prostor dobrega počutja: tam lahko doživite osupljivo udobje sedenja z električno nastavljivimi hrbtnimi naslonjali in klimatizacijo sedežev. Komfortni naslon za roko prav tako zagotavlja sproščeno potovanje – med drugim z držalom za dve pijači in vgrajenim induktivnim polnjenjem.

Slika prikazuje zadnji del potniške kabine vozila EQS Mercedes-EQ.
  • Vrhunski razvedrilni sistem za zadnje sedeže MBUX

  • Paket za sedežno udobje v zadnjem delu vozila

  • Paket za zadnje sedeže

Drag horizontally
  • Das Bild veranschaulicht die Funktion des ENERGIZING AIR CONTROL Plus des EQS von Mercedes-EQ.

    Zadihajte sproščeno.

    Tudi kakovost zraka v notranjosti smo pri razvoju vozila EQS povzdignili na višjo raven. Novi mikrofilter HEPA (High Efficiency Particulate Air) lahko iz dovodnega zraka očisti do 99,65 % najmanjših delcev, kot so cvetni prah in drobni delcu prahu, ter nevtralizira neprijetne vonjave. Tako ENERGIZING AIR CONTROL Plus zagotavlja prijetno udobno klimo.

  • Das Bild zeigt die aktive Ambientebeleuchtung des EQS von Mercedes-EQ.

    Vzdušje določate vi, luči pa vam pomagajo.

    Z aktivno ambientno osvetlitvijo doživite tehnološki preskok. V njej je estetika združena z inovativnim načinom informiranja voznika in razširjenimi funkcijami. Poleg tega se obodni svetlobni trakovi in okrasni elementi zlivajo v dodaten nivo svetlobe, ki vključuje tudi sisteme za pomoč pri vožnji in daje vizualno podporo.

  • Das Bild zeigt Fahrer und Beifahrer Multikontursitze des EQS von Mercedes-EQ.

    Vedno je pravi čas za dobro masažo.

    Razvajanje po meri: ti sedeži vključujejo številne možnosti nastavitev z ekskluzivnimi dodatki za dobro počutje. Ergonomski detajli omogočajo popolnoma prilagojen položaj sedeža. Inovativne stranske blazine skrbijo za intenziven oprijem s strani. Pomirjujoči masažni učinki s prijetno toploto vsako vožnjo spremenijo v užitek.

  • Das Bild veranschaulicht das Akkustik Komfort Paket des EQS von Mercedes-EQ.

    Tišje od vašega najtišjega vsakdana.

    Z obsežnimi ukrepi za zvočno izolacijo v notranjosti vozila izkusite zvočno udobje na najvišji ravni. Za miren ambient poskrbijo med drugim posebne akustične pene in komponente podvozja z minimalnim nihanjem.

Slika prikazuje notranjost vozila EQS Mercedes-EQ.
  • ENERGIZING AIR CONTROL Plus

  • Aktivna ambientna osvetlitev

  • Sedeža za nastavitev več položajev za voznika in sovoznika

  • Komfortni paket za akustiko

Poudarki voznega udobja


Novi EQS postavlja razburljive nove mejnike na področju voznega udobja.

Novi EQS ni le neko vozilo. EQS je vozilo, ki brezkompromisno postavlja nove mejnike na področju voznega udobja. Vstopite in odkrijte novo sproščenost in moderno razumevanje luksuza prihodnosti.

Poudarki voznega udobja


Novi EQS postavlja razburljive nove mejnike na področju voznega udobja.

Novi EQS ni le neko vozilo. EQS je vozilo, ki brezkompromisno postavlja nove mejnike na področju voznega udobja. Vstopite in odkrijte novo sproščenost in moderno razumevanje luksuza prihodnosti.

Na sliki je prikazano vozno udobje vozila EQS Mercedes-EQ.
    Slika prikazuje zračno vzmetenje AIRMATIC vozila EQS Mercedes-EQ.

    AIRMATIC

    Zračno vzmetenje AIRMATIC ponuja izredno udobno vožnjo tudi na zahtevni podlagi. Nivo vozila se spreminja glede na hitrost. Na ta način se pri nagli vožnji lahko poveča doseg. Praktično: samodejna regulacija nivoja podvozja odvisno od obremenjenosti.

    Na sliki je prikazano krmilo zadnje preme vozila EQS Mercedes-EQ.

    Krmilo zadnje preme

    EQS serijsko ponuja krmilo zadnje preme s kotom zavijanja 4,5° in še bolj suvereno lego na cesti ter boljšo stabilnost vožnje pri velikih hitrostih in znatno boljšo agilnost. Pri hitrosti pod 60 km/h se tako medosna razdalja virtualno skrajša in EQS postane okretnejši – manevriranje, parkiranje in zapuščanje parkirnega mesta je z znatno manjšim obračalnim krogom veliko lažje, kar še toliko bolj velja za opcijsko krmilo zadnje preme s kotom zavijanja do 10°.

    Na sliki je prikazan prikaz paketa z asistentom Plus za vožnjo vozila EQS Mercedes-EQ.

    Paket z asistentom Plus za vožnjo

    Sodobni, pametno povezani sistemi senzorjev zagotavljajo številne prednosti delno avtomatizirane vožnje. Številni sistemi za pomoč vozniku ponujajo podporo glede na situacijo, opozarjajo pri nevarnosti trka in po potrebi posredujejo. Paket z asistentom Plus za vožnjo je sestavni del opcijskega naprednega paketa Plus.

    Slika prikazuje vsekolesni pogon 4MATIC vozila EQS Mercedes-EQ.

    Vsekolesni pogon 4MATIC

    Po en elektromotor na sprednji in zadnji premi pretvarja električno energijo v mehansko in zagotavlja impresivno pogonsko moč. Strategija delovanja pogonskih komponent v vsakem trenutku zagotavlja moč tam, kjer je potrebna – učinkovito in skoraj neslišno. Iz tega se razvije brezstopenjsko delujoči sistem 4MATIC z odlično trakcijo v vseh voznih in vremenskih situacijah.

    Digitalni žaromet


    Luči postajajo digitalne.

    Napredno: odkrijte digitalno tehnologijo žarometov v novem vozilu EQS Mercedes-EQ. Znane funkcije žarometov MULTIBEAM LED združuje z inovativno svetlobno tehnologijo visoke ločljivosti.

    Digitalni žaromet


    Luči postajajo digitalne.

    Napredno: odkrijte digitalno tehnologijo žarometov v novem vozilu EQS Mercedes-EQ. Znane funkcije žarometov MULTIBEAM LED združuje z inovativno svetlobno tehnologijo visoke ločljivosti.

    Slika prikazuje svetlobne funkcije DIGITAL LIGHT.
    Posnetek prikazuje svetlobne funkcije DIGITAL LIGHT.
    Ponovni ogled

    Vse funkcije projekcije so odvisne od lokalnih predpisov, trenutno na voljo v delnih obsegih v ZDA, EU, na Kitajskem in v zalivskih državah.

    EQS 450+: poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirano): 18,9-16,2; izpusti CO2 v g/km (kombinirano): 0.<p>Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES. Poraba električne energije je odvisna od konfiguracije vozila.</p>

    EQS 580 4MATIC: poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirano): 19,6-17,6; izpusti CO2 v g/km (kombinirano): 0.<p>Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES. Poraba električne energije je odvisna od konfiguracije vozila.</p>