Tehnični podatki.

Vsi podatki in tehnični podatki na enem mestu.

Slika prikazuje notranjost vozila EQC.

Doživite sami odlike vozila EQC.

Vstopite.
Vstopite.
Slika prikazuje zunanjost vozila EQC.

Ali se še vedno želite osebno seznaniti z vozilom EQC?

Rezervirajte poskusno vožnjo zdaj.
Rezervirajte poskusno vožnjo zdaj.

Vozne lastnosti


Brezkompromisno pospešuje v električno prihodnost.

Vozne lastnosti


Brezkompromisno pospešuje v električno prihodnost.

Slika prikazuje vozilo EQC poševno od spredaj.
Videoposnetek prikazuje vozilo EQC.
Ponovni ogled

Po nastanku teh vsebin je lahko prišlo do sprememb izdelka.

5,1 s

od 0 do 100 km/h

408 km

300 kW

180 km/h

Največja hitrost (z omejitvijo)

EQC Mercedes-EQ je popolnoma električno športno terensko vozilo, ki ponuja veliko prostora in udobja. Dokler ne pritisnete na plin. Nato se prelevi v športni dirkalnik. Poln navor, ki je na voljo že iz mirovanja, zagotovi hitro pospeševanje vozila EQC. V tem se električni pogon razlikuje od vseh običajnih bencinskih in dizelskih motorjev. Rezultat je popolnoma nova, fascinantna vozna dinamika.

Električni pogonski sklop


Dva motorja pretvarjata električni tok v vrhunsko doživetje vožnje.

Električni pogonski sklop


Dva motorja pretvarjata električni tok v vrhunsko doživetje vožnje.

Slika prikazuje vizualizacijo električnega pogonskega modula vozila EQC.
Videoposnetek prikazuje vizualizacijo električnega pogonskega modula vozila EQC.
Ponovni ogled

Na novo razvita električna pogonska enota je tako inovativna, da smo v EQC vgradili kar dve. Po en elektromotor na prednji in zadnji premi pretvarjata električno energijo iz akumulatorja v mehansko energijo in s tem ustvarjata moč 300 kW (408 KM). Za zmanjšanje porabe toka in zagotavljanje maksimalno dinamične vožnje sta električna pogonska sklopa zasnovana različno: sprednja električna naprava je optimizirana za najboljšo učinkovitost v spodnjem do srednjem območju obremenitve, zadnja pa uravnava dinamiko.

Akumulator


Močan in varen. Akumulator kakovosti znamke Mercedes.

Visokovoltni akumulator predstavlja srce vozila EQC Mercedes-EQ. Izredno visoka gostota moči omogoča shranjevanje energije za dve električni pogonski enoti na sprednji in zadnji premi. Za izpolnjevanje visokih varnostnih zahtev Mercedes-Benz je akumulator zaščiteno vgrajen v dno vozila. To omogoča nižje težišče vozila in zagotavlja bolj oprijemljiv, dinamičen občutek vožnje.

Akumulator


Močan in varen. Akumulator kakovosti znamke Mercedes.

Visokovoltni akumulator predstavlja srce vozila EQC Mercedes-EQ. Izredno visoka gostota moči omogoča shranjevanje energije za dve električni pogonski enoti na sprednji in zadnji premi. Za izpolnjevanje visokih varnostnih zahtev Mercedes-Benz je akumulator zaščiteno vgrajen v dno vozila. To omogoča nižje težišče vozila in zagotavlja bolj oprijemljiv, dinamičen občutek vožnje.

Slika kaže vizualizacijo akumulatorja vozila EQC.
Posnetek kaže vizualizacijo akumulatorja vozila EQC.
Ponovni ogled

Aerodinamika


Manj zračnega upora za večji doseg.

Aerodinamika


Manj zračnega upora za večji doseg.

Slika prikazuje vozilo EQC.
Videoposnetek prikazuje aerodinamiko vozila EQC.
Ponovni ogled

Po nastanku teh vsebin je lahko prišlo do sprememb izdelka.

EQC sodi z minimalnim koeficientom zračnega upora 0,27* v svoji aerodinamično najboljši konfiguraciji med športna terenska vozila, ki so najbolj prilagojena zračnemu toku. To se najprej vidi na jasnem, omejenem oblikovanju kot primer doslednega razvoja oblikovalskega jezika čutne jasnosti. Čutno boste to doživljali ob uspehu aeroakustičnih ukrepov za zmanjšanje zvoka vetra in kotaljenja. Neposredno pa boste vse to čutili v obliki večjega dosega, kajti tudi pri vozilih na električni pogon pripomore aerodinamično optimizirano oblikovanje vozila k povečanju realnega dosega.

V vozilu EQC so bili za zmanjšanje zračnega upora izvedeni številni aerodinamični ukrepi, kot na primer optimizacija različnih izolacij, prevlek in napeljav za zrak na sprednjem delu, kolesih, spodnji strani vozila, zasteklitvi, strehi in zadku.

*Koeficient zračnega upora 0,27 je dosegljiv v povezavi z opcijsko opremo za zunanjost AMG Line, 19-palčnimi platišči iz lahke kovine AMG (RSW) in poletnimi pnevmatikami, nastopnimi ploščami v videzu aluminija z gumijastimi čepki in brez vlečne naprave.

Mere


Tako dobro se vozilo EQC poda vašemu življenjskemu slogu.

Svojo primernost za vsakdanjo uporabo dokazuje EQC na milimeter natančno. Doživite njegovo razkošno prostornost. S svojo veliko tovorno prostorno je idealen spremljevalec za daljša potovanja.

Mere


Tako dobro se vozilo EQC poda vašemu življenjskemu slogu.

Svojo primernost za vsakdanjo uporabo dokazuje EQC na milimeter natančno. Doživite njegovo razkošno prostornost. S svojo veliko tovorno prostorno je idealen spremljevalec za daljša potovanja.

Dimenzijska risba prikazuje sprednji del vozila EQC.
Dimenzijska risba prikazuje sprednji del vozila EQC.
Dimenzijska risba prikazuje zadek vozila EQC.
Dimenzijska risba prikazuje vozilo EQC iz stranske perspektive.
Dimenzijska risba prikazuje vozilo EQC od zgoraj.

Vsekolesni pogon


Uživajte v elektromobilnosti v vsakem vremenu.

Popolnoma spremenljiv vsekolesni pogon 4MATIC učinkovito prenaša moč zmogljivih elektromotorjev. Sistem zlasti v težkih cestnih razmerah izboljša trakcijo in stabilnost vožnje: pravi plus za varnost na mokrem cestišču, pri poledici ali snegu. Hkrati 4MATIC predstavlja tehnološko osnovo za vaš dinamični užitek v vožnji.

Pri tem 4MATIC brezstopenjsko porazdeli moč med prednjo in zadnjo premo – od 0 do 100 odstotkov. Saj lahko oba elektromotorja upravljate neodvisno drug od drugega. Če pride do izgube trakcije na eni premi, je za ta namen na drugi premi na voljo več navora. Delovanje je enako kot pri običajnem vozilu s štirikolesnim pogonom z zaporo srednjega diferenciala.

Vsekolesni pogon


Uživajte v elektromobilnosti v vsakem vremenu.

Popolnoma spremenljiv vsekolesni pogon 4MATIC učinkovito prenaša moč zmogljivih elektromotorjev. Sistem zlasti v težkih cestnih razmerah izboljša trakcijo in stabilnost vožnje: pravi plus za varnost na mokrem cestišču, pri poledici ali snegu. Hkrati 4MATIC predstavlja tehnološko osnovo za vaš dinamični užitek v vožnji.

Pri tem 4MATIC brezstopenjsko porazdeli moč med prednjo in zadnjo premo – od 0 do 100 odstotkov. Saj lahko oba elektromotorja upravljate neodvisno drug od drugega. Če pride do izgube trakcije na eni premi, je za ta namen na drugi premi na voljo več navora. Delovanje je enako kot pri običajnem vozilu s štirikolesnim pogonom z zaporo srednjega diferenciala.

Slika kaže vizualizacijo vsekolesnega pogona 4MATIC vozila EQC.

EQC 400 4MATIC: poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 21,5–20,1, izpusti CO2 v g/km (kombinirani): 0.<p>Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 2017/1151/EU. Poraba električne energije je odvisna od konfiguracije vozila.</p><p>Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES. Poraba električne energije je odvisna od konfiguracije vozila.</p>