Učinkovita toplotna arhitektura, ki zmanjšuje porabo električne energije.

Na sliki so komponente visokovoltnega litij-ionskega akumulatorja v novem EQB znamke Mercedes-EQ.

Učinkovita toplotna arhitektura, ki zmanjšuje porabo električne energije.

Napredna toplotna arhitektura EQB je izredno učinkovita: toplotna črpalka zagotavlja, da se odpadna toplota električnega pogona lahko uporabi za ogrevanje kabine – to močno zmanjša porabo toka akumulatorja za ogrevanje in s tem poveča doseg.
Pregled mehanizma delovanja toplotne črpalke EQB:

  • Učinkovito ponovno segrevanje z obtočnim zrakom: velika količina obtočnega zraka omogoča, da je potreba po segrevanju (svežega) zraka manjša. Da bi zmanjšal rosenje, vozilo ustrezno ohladi obtočni zrak in iz njega odstrani vlago. Odstranjena toplota se preko vodno hlajenega kondenzatorja in izmenjevalnika toplote vrne v notranjost – toplota je tako »reciklirana«.
  • Uporaba odpadne toplote električnega pogonskega sklopa.
  • Uporaba odpadne toplote iz visokovoltnega akumulatorja: če je temperatura baterije nad mejno vrednostjo, lahko odpadno toploto uporabimo za ogrevanje notranjosti.