Najboljše iz dveh svetov.

Odkrijte modele plug-in hibridov Mercedes-Benz.

Najboljše iz dveh svetov.

Odkrijte modele plug-in hibridov Mercedes-Benz.

Najboljše iz dveh svetov.

Odkrijte modele plug-in hibridov Mercedes-Benz.

Kaj je EQ Power?


Več moči, manjša poraba.

Kaj je EQ Power?


Več moči, manjša poraba.

Naši modeli EQ Power s priključnim hibridnim pogonom združujejo najboljše iz dveh svetov: dinamiko in učinkovitost elektromotorja z dosegom motorja z notranjim zgorevanjem. Pri mestni vožnji lahko vozijo samo na elektriko, lahko jih napolnite doma ali na javnih polnilnih postajah, na dolgih relacijah pa nudijo običajno udobje hitrega točenja goriva.

Odkrijte vozila EQ Power


Vozila EQ Power Mercedes-Benz.

Odkrijte vozila EQ Power


Vozila EQ Power Mercedes-Benz.

V obsežni floti vozil EQ Power Mercedes-Benz se za vsako potrebo najde pravo vozilo s priključnim hibridnim pogonom.

„Vsak ima glede svojega avtomobila drugačne zahteve. Ali obstaja priključni hibrid, ki mi natančno ustreza?“

Gotovo. Ne glede na to, ali boste svoj priključni hibrid uporabljali samo v mestu, ali pa se morate voziti tudi na daljše relacije. V naši veliki floti se za vsakega najde ustrezen model.

  • Razred C 350 e limuzina

    Slika prikazuje limuzino C 350 e razreda C s priključnim hibridnim pogonom v sprednjem stranskem pogledu.

    Poraba električne energije limuzine razreda C 350 e v kombiniranem testnem ciklu:13,2‒11,0 kWh/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Poraba goriva kombinirano: 2,4‒2,1 l/100 km; Izpusti CO2 kombinirano: 54‒48 g/km<p>Podane vrednosti o porabi goriva in izpustih CO2 so bile ugotovljene po predpisanem merilnem postopku (2. členu št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil.</p>.

    +31 km

    električni doseg<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>

    5,9 s

    od 0 do 100 km/h

    Limuzina C 350 e.

    Limuzina C 350 e.

    Njena tehnologija omogoča optimalno učinkovitost, impresivno dinamiko in z možnostjo predhodne klimatizacije vozila tudi doslej nepredstavljivo udobje. In to pri primernosti za vsakdanjo uporabo, značilni za razred C.

    Manj kot 2,5 litra normirane porabe<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p> – C 350 e limuzina in C 350 e T-model sta najvarčnejša modela vseh razredov C. Kljub temu je dinamika vse kaj drugega kot prikrajšana: s sistemsko močjo 205 kW (279 KS) pri maksimalnem navoru 600 Nm limuzina C 350 e pospeši od 0 do 100 km/h v manj kot 6,0 s. Motor z notranjim zgorevanjem sam daje 155 kW in 350 Nm. Elektromotor s 60 kW in 340 Nm pa zagotovi dodatno moč pri pospeševanju. Oziroma povsem sam premika vozilo po mestu do 31 kilometrov<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p> daleč.

    Zunanje polnjenje VN akumulatorja je hitro in preprosto (približno 90 minut prek stenske polnilne postaje/javne polnilne postaje ali približno 180 minut prek gospodinjske vtičnice). Za pravo prijetno klimo poskrbi predhodna klimatizacija, v vsakdanjiku pa limuzina C 350 e naredi vtis s prostornino prtljažnega prostora 335 litrov, kar je za priključni hibrid velik dosežek.

  • Razred C 350 e T-model

    Slika prikazuje T-model C 350 e razreda C s priključnim hibridnim pogonom v poševnem stranskem pogledu.

    Poraba električne energije T-modela razreda C 350 e v kombiniranem testnem ciklu: 13,8‒11,7 kWh/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Poraba goriva kombinirano: 2,4‒2,1 l/100 km; Izpusti CO2 kombinirano: 55‒49 g/km<p>Podane vrednosti o porabi goriva in izpustih CO2 so bile ugotovljene po predpisanem merilnem postopku (2. členu št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil.</p>.

    +31 km

    električni doseg<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>

    6,2 s

    od 0 do 100 km/h

    C 350 e kot T-model.

    C 350 e kot T-model.

    Priključna hibridna tehnologija pri C 350 e T-model omogoča optimalno učinkovitost, impresivno dinamiko in z možnostjo predhodne klimatizacije vozila tudi doslej nepredstavljivo udobje. In to pri primernosti za vsakdanjo uporabo, značilni za razred C.

    Manj kot 2,5 litra normirane porabe<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p> – C 350 e limuzina in C 350 e T-model sta najvarčnejša modela vseh razredov C. Kljub temu je dinamika vse kaj drugega kot prikrajšana: motor z notranjim zgorevanjem sam daje 155 kW in 350 Nm. Elektromotor s 60 kW in 340 Nm pa zagotovi dodatno moč pri pospeševanju. Oziroma povsem sam premika vozilo po mestu do 31 kilometrov<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p> daleč.

    Zunanje polnjenje VN akumulatorja je hitro in preprosto (približno 90 minut prek stenske polnilne postaje/javne polnilne postaje ali približno 180 minut prek gospodinjske vtičnice). Za pravo prijetno klimo poskrbi predhodna klimatizacija, v vsakdanjiku pa limuzina C 350 e T-model naredi vtis s prostornino prtljažnega prostora 350 (oz. 1.370 litrov pri preklopni zadnji sedežni klopi), kar je za plug-in hibrid velik dosežek

  • Razred E 350 e

    Slika prikazuje limuzino 350 e razreda E s priključnim hibridnim pogonom v poševnem stranskem pogledu.

    Poraba električne energije 350 e razreda E v kombiniranem testnem ciklu: 14,0‒11,5 kWh/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Poraba goriva kombinirano: 2,5‒2,1 l/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Izpusti CO2 kombinirano: 57‒49 g/km<p>Podane vrednosti o porabi goriva in izpustih CO2 so bile ugotovljene po predpisanem merilnem postopku (2. členu št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil.</p>.

    +33 km

    električni doseg<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>

    6,2 s

    od 0 do 100 km/h

    E 350 e.

    E 350 e.

    Prvo vozilo razreda E s priključno hibridno tehnologijo: E 350 e združuje neverjetno agilne vozne zmogljivosti z vožnjo brez izpustov v lokalno okolje. S kombiniranim pogonskim sistemom motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja je vodilni v svojem razredu.

    Hibridni pogon sestavlja 4-valjni bencinski motor s 155 kW (211 KS) in največ 350 Nm. Podpira ga elektromotor s 65 kW (88 KS) in največ 440 Nm. Idealen za v mesto: E 350 e vozi do 33 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p> samo na elektriko in s tem brez lokalnih emisij. Izven mesta lahko v električnem načinu delovanja doseže hitrost do 130 km/h. Za večjo zmogljivost skrbi funkcija dodajanja moči. Ta zagotovi dodaten navor elektromotorja za občutno povečanje agilnosti.

    E 350 je hiter tudi pri polnjenju: visokonapetostni akumulator je poln po uri in pol na stenski polnilni postaji in po največ treh urah na gospodinjski vtičnici. Inteligentni popolni hibridni pogon dodatno podpira voznika pri učinkoviti vožnji. Rezultat: optimalno izrabljen doseg in vožnja brez lokalnih emisij tam, kjer je to potrebno.

  • GLC 350 e 4MATIC

    Slika prikazuje GLC 350 e 4MATIC s priključnim hibridnim pogonom v poševnem stranskem pogledu.

    Poraba električne energije GLC 350 e 4MATIC v kombiniranem testnem ciklu: 15,2– 13,9 kWh/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Poraba goriva kombinirano: 2,7-2,5 l/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Izpusti CO2 kombinirano: 64-59 g/km<p>Podane vrednosti o porabi goriva in izpustih CO2 so bile ugotovljene po predpisanem merilnem postopku (2. členu št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil.</p>.

    +34 km

    električni doseg<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>

    5,9 s

    od 0 do 100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC. Prvo srednje veliko športno terensko vozilo s priključno hibridno tehnologijo.

    GLC 350 e 4MATIC. Prvo srednje veliko športno terensko vozilo s priključno hibridno tehnologijo.

    GLC 350 e 4MATIC iz vsakega pogona iztisne najboljše: moč, miren tek in izjemno učinkovitost. Pogonski sistem združuje užitek v agilni vožnji z nizko porabo goriva in vožnjo brez izpustov v lokalno okolje.

    GLC 350 e 4MATIC vozi do 34 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p> samo na elektriko. S svojo sistemsko močjo 235 kW (320 KS) in sistemskim navorom 560 Nm postavlja nove standarde v svojem segmentu. Pri delovanju samo na elektriko doseže najvišjo hitrost 140 km/h.

    Litij-ionski VN akumulator s kapaciteto 8,7 kWh (22 Ah) je napolnjen v največ dveh urah na polnilnih postajah in v malce več kot štirih urah na gospodinjski vtičnici. Poleg tega ga je med vožnjo mogoče polniti z rekuperacijo. To izboljša razpoložljivost potrebne energije, ki je potrebna za še posebno učinkovito vožnjo.

  • GLC 350 e 4MATIC kupe

    Slika prikazuje kupe GLC 350 e 4MATIC s priključnim hibridnim pogonom v stranskem sprednjem pogledu.

    <p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p><p>Podane vrednosti o porabi goriva in izpustih CO2 so bile ugotovljene po predpisanem merilnem postopku (2. členu št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil.</p>Poraba električne energije pri GLC 350 e 4MATIC kupe v kombiniranem testnem ciklu: 15,2 -13,9 kWh/100 km [1]; poraba goriva kombinirano: 2,7-2,5 l/100 km; izpusti CO2 kombinirano: 64-59 g/km.

    +34 km

    električni doseg<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>

    5,9 s

    od 0 do 100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC kupe.

    GLC 350 e 4MATIC kupe.

    Tako športen in učinkovit je lahko življenjski slog: priključni hibrid GLC 350 e 4MATIC kupe združuje agilno vozno dinamiko z varčno porabo na povsem novi ravni.

    GLC 350 e 4MATIC kupe poganjata motor z notranjim zgorevanjem z močjo 155 kW (211 KS) in 350 Nm in elektromotor z močjo 85 kW (116 KS) in 340 Nm. To skupaj daje sistemsko moč 235 kW (320 KS). Za posebno agilno vozno dinamiko skrbita ojačevalni učinek z dodatnim navorom in vsekolesni pogon 4MATIC.

    Enako hitro je tudi polnjenje litij-ionskega VN akumulatorja: ta se napolni v največ dveh urah na polnilnih postajah ali v malce več kot štirih urah prek gospodinjske vtičnice. Za kolikor mogoče učinkovito rabo električnega pogona inteligentni popolni hibridni pogon upošteva potek ceste in razmere v prometu. Za vas to pomeni optimalno izrabo električnega dosega in večjo učinkovitost.

  • GLE 500 e 4MATIC

    Slika prikazuje zunanjost vozila GLE 500 e 4MATIC s priključnim hibridnim pogonom v poševnem sprednjem pogledu.

    Poraba električne energije GLE 500 e 4MATIC v kombiniranem testnem ciklu: 18,0‒16,7 kWh/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Poraba goriva kombinirano: 3,7‒3,3 l/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Izpusti CO2 kombinirano: 84‒78 g/km<p>Podane vrednosti o porabi goriva in izpustih CO2 so bile ugotovljene po predpisanem merilnem postopku (2. členu št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil.</p>.

    +30 km

    električni doseg<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>

    5,3 s

    od 0 do 100 km/h

    GLE 500 e 4MATIC.

    GLE 500 e 4MATIC.

    Edinstvena združitev prijaznosti do okolja in užitka v vožnji.

    S sistemsko močjo 325 kW (442 KS) pri maksimalnem navoru 650 Nm GLE 500 e 4MATIC nudi izredno prepričljive vozne lastnosti. 6-valjni V bencinski motor s turbopolnilnikom ima 245 kW (333 KS) in najvišji navor 480 Nm; permanentni elektromotor pa prispeva do 85 kW (115 KS) in 340 Nm navora. Oziroma elektromotor lahko vozilo premika tudi povsem sam – do 30 kilometrov<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p> daleč in s hitrostjo največ 130 km/h.

    Litij-ionski VN akumulator s kapaciteto 8,7 kWh je napolnjen v največ dveh urah na polnilnih postajah in v največ štirih urah na gospodinjski vtičnici. Med vožnjo pa se polni z rekuperacijo, s čimer izboljša razpoložljivost potrebne energije. Naj gre za posebno učinkovito vožnjo – ali dodaten navor, na primer pri prehitevanju.

Kako deluje pogon EQ Power


Odkrijte pogon EQ Power.

Kombinacija električnega in bencinskega motorja nudi popolnoma novo izkušnjo vožnje. Več o posameznih pogonskih komponentah pogona EQ Power.

Kako deluje pogon EQ Power


Odkrijte pogon EQ Power.

Kombinacija električnega in bencinskega motorja nudi popolnoma novo izkušnjo vožnje. Več o posameznih pogonskih komponentah pogona EQ Power.

Mercedes-Benz EQ Power: priključni hibridni pogon.

Polnilna vtičnica

Visokonapetostni litij-ionski akumulator je mogoče polniti od zunaj prek polnilne vtičnice na desni strani zadnjega odbijača.

Zaradi inteligentnega vgrajenega polnilnega sistema lahko akumulator polnite prek stenske polnilne postaje, običajne gospodinjske vtičnice ali na kateri od vedno bolj razširjenih javnih polnilnih postaj.

Litij-ionski VN akumulator

Popolnoma napolnjen akumulator odvisno od modela omogoča več kot 30 km
popolnoma električne vožnje, torej brez lokalnih izpustov.

Hibridni menjalnik z elektromotorjem

V hibridni glavi serijske 9-stopenjske avtomatike 9G-TRONIC sta popolnoma integrirana elektromotor in dodatna ločilna sklopka med motorjem z notranjim zgorevanjem in elektromotorjem.

Motor z notranjim zgorevanjem

Odvisno od modela so štiri- ali šestvaljni Ottovi motorji, kombinirani s hibridnimi moduli in akumulatorji različnih zmogljivosti.

Moč motorja z notranjim zgorevanjem po potrebi podpira elektromotor - za dodatno moč pri pospeševanju. Rezultat so vozne zmogljivosti, ki povezujejo užitek pri vožnji in udobje z najmanjšo možno porabo in nizkimi izpusti.

Rekuperativni zavorni sistem

Rekuperacija omogoča pridobivanje energije v fazah zaviranja z motorjem in z zavorami.

Največji potencial za zmanjšanje porabe pri hibridnih pogonih je maksimiranje pridobivanja energije v fazah zaviranja z motorjem ali z zavorami. Če pritisnete zavorni pedal, elektromotor najprej prevzame upočasnjevanje in pri tem deluje kot generator.

Poraba električne energije 350 e razreda E v kombiniranem testnem ciklu: 14,0‒11,5 kWh/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Poraba goriva kombinirano: 2,5‒2,1 l/100 km<p>V realnih pogojih se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s certificiranimi standardnimi vrednostmi. Na realne podatke vplivajo številni individualni dejavniki, npr. slog vožnje, okoljski pogoji in razmere na cesti.</p>; Izpusti CO2 kombinirano: 57‒49 g/km<p>Podane vrednosti o porabi goriva in izpustih CO2 so bile ugotovljene po predpisanem merilnem postopku (2. členu št. 5, 6 in 6a uredbe o označevanju porabe energije za osebna vozila v veljavni izdaji). Podatki ne veljajo za posamezno vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni le za primerjavo med posameznimi tipi vozil.</p>.


Poln inženirskega duha.

Odkrijte inovativne funkcije, ki vožnjo v vozilu EQ Power naredijo ne samo učinkovitejšo, ampak tudi udobnejšo.


Poln inženirskega duha.

Odkrijte inovativne funkcije, ki vožnjo v vozilu EQ Power naredijo ne samo učinkovitejšo, ampak tudi udobnejšo.

Vozni programi


Vozni programi v priključnem hibridu.

Udobno, posebej učinkovito ali športno – odvisno od vozila vam je na voljo naslednjih pet voznih programov

Vozni programi


Vozni programi v priključnem hibridu.

Udobno, posebej učinkovito ali športno – odvisno od vozila vam je na voljo naslednjih pet voznih programov

Vozni program C (Komfort):

Standardna nastavitev je uravnovešeni način Komfort z optimizirano porabo.

Vozni program S (Sport):

Več okretnosti in dinamike s športno nastavitvijo krmila in podvozja (pri sistemu AIRMATIC), bolj spontanim odzivanjem na plin ter spremenjenimi časi pretikanja (pri 7G-TRONIC PLUS).

Vozni program S+ (Sport Plus):

V načinu Sport Plus je mogoče športni značaj v povezavi s sistemom AIRMATIC še enkrat povečati. Nastavitev podvozja in pogonskega sklopa je še bolj dinamična; funkcija za zagon in zaustavitev ECO je deaktivirana.

Vozni program E (Economy):

Nastavitev za najnižjo možno porabo goriva s sproščenim odzivnim časom motorja, zgodnjim pretikanjem (7G-TRONIC PLUS) in spremenjenim delovanjem ogrevanja sedežev, ogrevanja zadnjega stekla in klimatske naprave. V povezavi s hibridno tehnologijo program podpira tako imenovano „jadranje“ in „jadranje+“: če voznik popusti plin, vozilo izkoristi energijo lastnega gibanja in varčuje z gorivom tako, da jadra po cesti.

Vozni program I (Individual):

Vozniku omogoča, da krmilo, pogonski sklop in podvozje nastavlja po svojih željah – od učinkovitega prek udobnega do športnega. Izbira je preprosta in udobna in poteka prek menija za konfiguracijo v glavni enoti.

Tudi v že konfiguriranih voznih programih je mogoče individualno nastaviti posamezne parametre, npr. funkcijo za zagon/zaustavitev ECO ali nastavitev nivoja vozila. Ko nato zamenjate vozni program, se nastavitve vrnejo na vnaprej definirane vrednosti za zadevni način.

Načini delovanja


Načini delovanja s priključnim hibridnim pogonom.

Načini delovanja


Načini delovanja s priključnim hibridnim pogonom.

Izbrani način delovanja je prikazan na kombiniranem instrumentu priključnega hibridnega vozila.

Inteligentno upravljanje pogona samostojno izbira idealno kombinacijo motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja, da zagotovi kolikor mogoče učinkovito rabo energije in dosega. Po želji pa lahko tudi sami preklapljate med načini delovanja.

Odvisno od voznega programa so na voljo štirje načini delovanja:

Hibrid: vse hibridne funkcije, npr. delovanje na elektriko, dodajanje in rekuperacija, so na voljo in se samodejno uporabljajo glede na vozne razmere in razdaljo, tako da omogočajo optimalno porabo.

E-MODE: samo električni pogon – na primer v mestnem središču ali kadar je litij-ionski VN akumulator dovolj napolnjen za preostali del poti.

E-SAVE: litij-ionski VN akumulator ohranja stanje napolnjenosti – za kasnejšo vožnjo z električnim pogonom. Električni pogon je zato na voljo le v omejenem obsegu.

CHARGE: litij-ionski VN akumulator se polni, medtem ko vozilo poganja motor z notranjim zgorevanjem. Pri tem načinu delovanja električni pogon ni mogoč.

Strategija delovanja glede na pot


Vožnja z mislijo na prihodnost.

Strategija delovanja glede na pot


Vožnja z mislijo na prihodnost.

Strategija delovanja glede na pot vam celovito in hkrati nevsiljivo pomaga pri najučinkovitejšem načinu vožnje. Ker uporablja podatke navigacijskega sistema COMAND Online, izbira optimalno zaporedje načinov delovanja namesto vas. Ko enkrat vnesete cilj, se polnjenje in praznjenje litij-ionskega VN akumulatorja krmilita tako, da je izkoristek energije na celotni poti optimalen.

Na ta način skrbi na primer za to, da mesta dosežete s kolikor mogoče polnim akumulatorjem, tako da v prometu z zaustavljanjem in speljevanjem vozite učinkovito in čim več na elektriko. Izven mest pa strategija delovanja glede na pot omogoča, da se stanje napolnjenosti litij-ionskega VN akumulatorja optimalno prilagodi preostalim odsekom poti.

Haptični pedal za plin


Občutno učinkovitejša vožnja.

Haptični pedal za plin


Občutno učinkovitejša vožnja.

Haptični pedal za plin olajšuje menjavo načinov delovanja: če pri električni vožnji v načinu E-MODE v pedalu za plin začutite točko upora, ste aktivirali največjo razpoložljivo električno zmogljivost pri vožnji. Če še dodate plin, se bo priključil še motor z notranjim zgorevanjem. Z dvojnim impulzom asistent ECO signalizira, da je v konkretni situaciji med vožnjo priporočljivo umakniti nogo s pedala za plin in s tem izklopiti motor z notranjim zgorevanjem.

Rekuperacija in jadranje


Kdor zavira, pridobiva: energija.

Večji električni doseg s pomočjo rekuperacije: pri upočasnjevanju z odvzemom plina (zaviranje z motorjem) in zaviranju elektromotor deluje kot generator in pri tem deluje na kolesa z zaviralnim momentom. Pri tem pridobljena električna se vrača v akumulator in ga tako polni.

Rekuperacija in jadranje


Kdor zavira, pridobiva: energija.

Večji električni doseg s pomočjo rekuperacije: pri upočasnjevanju z odvzemom plina (zaviranje z motorjem) in zaviranju elektromotor deluje kot generator in pri tem deluje na kolesa z zaviralnim momentom. Pri tem pridobljena električna se vrača v akumulator in ga tako polni.

Na voljo so naslednje štiri stopnje rekuperacije:

D+: jadranje, brez rekuperacije
D: zmerna rekuperacija
D–: visoka rekuperacija
DAuto: rekuperacija je odvisna od razmer v prometu

Za dodaten prihranek energije se motor pri tako imenovanem jadranju popolnoma izključi in odklopi. Vozilo se premika brez izgub zaradi kompresije motorja z notranjim zgorevanjem.

Na medijskem prikazovalniku je prikazan tok energije v priključnem hibridnem vozilu.

Posebno učinkovito rekuperacijo energije in s tem povečanje dosega omogoča radarsko podprti, rekuperativni zavorni sistem, ki je na voljo kot dodatna oprema. Sistem uporablja podatke radarskih senzorjev COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS za zvišanje ali izklop rekuperacije in s tem pojemka glede na potrebe.