Vozne lastnosti
Vozne lastnosti.
CLS po vseh pravilih umetnosti navdušuje na celi črti: z zračnim vzmetenjem, vsekolesnim pogonom in motorji z zaganjalnikom-generatorjem.
Vozne lastnosti
Vozne lastnosti.
CLS po vseh pravilih umetnosti navdušuje na celi črti: z zračnim vzmetenjem, vsekolesnim pogonom in motorji z zaganjalnikom-generatorjem.
-
Podvozje
Podvozje – elegantno pri vsakem gibu.
Podvozje – elegantno pri vsakem gibu.
Izbirajte med športnostjo in udobjem s pritiskom gumba: CLS s prilagodljivima opcijama podvozja DYNAMIC BODY CONTROL in AIR BODY CONTROL ponuja edinstven način potovanja. In povsem novo doživetje.
Izbor opreme za podvozje:
- Podvozje AIR BODY CONTROL
- Podvozje DYNAMIC BODY CONTROL
- Komfortno podvozje s spuščeno lego
-
Menjalnik
Menjalnik – nežno močan.
Menjalnik – nežno močan.
Najboljši samodejni menjalnik je tisti, ki ga komaj opazite: ker prestave menjuje popolnoma gladko, ker zagotavlja optimalne vrtljaje v vseh voznih razmerah. Ker neposredno reagira na vse vaše ukaze. Njegovo ime: 9G-TRONIC z devetimi optimalno usklajenimi prestavami. Razvili smo ga z lastno ekipo pri podjetju Mercedes-Benz.
9-stopenjski samodejni menjalnik 9G-TRONIC
9-stopenjski samodejni menjalnik 9G-TRONIC
Devet prestav za edinstveno udobje. 9G-TRONIC navdušuje s še hitrejšim menjavanjem prestav in še mehkejšim pretikanjem. Hkrati pa 9G-TRONIC prispeva tudi k manjši porabi goriva. Je eden prvih devetstopenjskih samodejnih menjalnikov s hidrodinamičnim pretvornikom navora. Velik razpon prestav omogoča znižanje ravni vrtilne frekvence. Pri nespremenjeno dobrih voznih lastnostih se udobje vožnje poveča, glasnost pa zmanjša.
-
Vsekolesni pogon
Vsekolesni pogon – varen v vseh razmerah.
Vsekolesni pogon – varen v vseh razmerah.
Pomirjujoče varen v neugodnih vremenskih pogojih, presenetljivo dober oprijem pri dinamični vožnji: to je vsekolesni pogon 4MATIC. Tako ohranja CLS svoj znani slog na vseh podlagah in v vseh letnih časih.
Vsekolesni pogon 4MATIC
Vsekolesni pogon 4MATIC
Boljše povezave med motorjem in voziščem praktično ni mogoče doseči: ker so vsa kolesa neposredno gnana, vozilo navdušuje z neprimerljivo vozno dinamiko. Boljše speljevanje in pospeševanje, še posebej na slabih cestah.
4MATIC namesto zapor diferencialov uporablja elektronski trakcijski sistem 4ETS.