Zmogljivost.

Doživite vozno zmogljivost AMG z vsemi čuti: v novem roadsterju AMG GT.

Roadster Mercedes-AMG GT C: kombinirana poraba goriva: 12,5-12,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 284-284 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Modeli


Izvedite več o modelih roadsterja Mercedes-AMG GT.

Modeli


Izvedite več o modelih roadsterja Mercedes-AMG GT.

  • Roadster Mercedes-AMG GT

    Roadster Mercedes-AMG GT.

    Roadster Mercedes-AMG GT.

    Roadster Mercedes-AMG GT združuje življenjski slog in športnost v popolno celoto. Z največjo hitrostjo 302 km/h in pospeškom od 0 do 100 km/h v 4,0 sekund povezuje vrhunsko zmogljivost s sproščeno uživaško vožnjo. Športno podvozje AMG, aktivni sistem uravnavanja zraka in visokokakovostna notranjost so odlike roadsterja Mercedes-AMG GT.

    Na sliki je prikazan markantni sprednji del roadsterja Mercedes-AMG GT med vožnjo s polno hitrostjo.
    Na sliki je prikazan roadster Mercedes-AMG GT iz ptičje perspektive.
    Slika prikazuje roadster Mercedes-AMG GT iz stranske perspektive pri odpiranju zložljive strehe.

    350 kW (476 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    Nazivna moč

    Do

    630 Nm

    navora

  • Roadster Mercedes-AMG GT S

    Roadster Mercedes-AMG GT S.

    Roadster Mercedes-AMG GT S.

    Že tako izjemna zmogljivost roadsterja Mercedes-AMG GT je v modelu GT S še izboljšana. Njegov 4,0-litrski V8 biturbomotor AMG s 384 kW (522 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> in 670 Nm je v primerjavi z modelom Mercedes-AMG GT močnejši za 34 kW (46 KM). Podvozje AMG RIDE CONTROL je mogoče nastaviti v treh stopnjah – od udobne do športno toge stopnje. Od 0 do 100 km/h ta roadster pospeši v 3,8 sekunde, po potrebi pa lahko doseže najvišjo hitrost 308 km/h.

    384 kW (522 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    Nazivna moč

    Do

    670 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    navora

    Na sliki je prikazan markantni sprednji del roadsterja Mercedes-AMG GT S med vožnjo s polno hitrostjo v zavoju.
    Na sliki je prikazan markantni zadek roadsterja Mercedes-AMG GT S z odprto streho med nočno vožnjo.
    Slika od strani prikazuje roadster Mercedes-AMG GT S z odprtimi voznikovimi vrati.
  • Roadster Mercedes-AMG GT C

    Roadster Mercedes-AMG GT C.

    Roadster Mercedes-AMG GT C.

    Roadster Mercedes-AMG GT C je najbolj intenziven način za doživljanje športnega avtomobila. Brezmejni užitki v vožnji z odprto streho in impresivna zmogljivost poskrbijo za čustveni naboj. Z največjo hitrostjo 316 km/h in pospeškom od 0 do 100 km/h v 3,7 sekunde se vedno orientira po mejah možnega. Med njegove odlike sodijo krmilo zadnje preme AMG, podvozje AMG RIDE CONTROL in širok zadek.

    Na sliki je prikazan markantni sprednji del roadsterja Mercedes-AMG GT C med vožnjo s polno hitrostjo.
    Na sliki je prikazana notranjost roadsterja Mercedes-AMG GT C.
    Na sliki je prikazan roadster Mercedes-AMG GT C med vožnjo.

    410 kW (557 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    Nazivna moč

    Do

    680 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    navora

  • Roadster Mercedes-AMG GT R

    Roadster Mercedes-AMG GT R.

    Roadster Mercedes-AMG GT R.

    Verjetno najbolj vznemirljiva povezava lepote in zveri: roadster Mercedes-AMG GT R združuje ekspresivno oblikovanje in življenjski slog na svežem zraku. Z biturbomotorjem V8 z močjo 430 kW/585 <p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>KM, nastavljivim navojnim podvozjem z aktivnim krmilom zadnje preme, aktivno aerodinamiko in inteligentno lahko konstrukcijo je model, omejen na 750 primerkov, novi znanilec ekskluzivne zmogljivosti.

    430 kW (585 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    Nazivna moč

    Do

    700 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    navora

    Na sliki je prikazan roadster Mercedes-AMG GT R.
    Na sliki je prikazan roadster Mercedes-AMG GT R.
    Na sliki je prikazan roadster Mercedes-AMG GT R.

Roadster Mercedes-AMG GT: kombinirana poraba goriva: 11,5-11,4 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 262-261 g/km
Roadster Mercedes-AMG GT S: kombinirana poraba goriva: 11,5-11,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 262-262 g/km
Roadster Mercedes-AMG GT C: kombinirana poraba goriva: 12,5-12,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 284-284 g/km
Roadster Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 12,5-12,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 284-284g/km <p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Vozne lastnosti


Ko vožnja postane doživetje.

Ne glede na to, ali gre za motor, podvozje ali menjalnik – roadster Mercedes-AMG GT je v vseh pogledih zasnovan za vrhunsko zmogljivost.

Vozne lastnosti


Ko vožnja postane doživetje.

Ne glede na to, ali gre za motor, podvozje ali menjalnik – roadster Mercedes-AMG GT je v vseh pogledih zasnovan za vrhunsko zmogljivost.

Odkrijte pogon in vozno dinamiko roadsterja Mercedes-AMG GT.

Izpušna naprava AMG

Značilen zvok motorja V8 AMG je še posebej izrazit pri pospeševanju. Pri konstantni hitrosti pa postane zvok bolj zadržan. Dva integrirana kromirana okvirja izpušnih cevi skrbita za vizualne poudarke.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko navdušuje s hitrimi časi pretikanja in emocionalnim vmesnim plinom. Vendar DYNAMIC SELECT tudi ponuja vozne programe za bolj sproščeno, učinkovito vožnjo.

Menjalnik z dvojno sklopko je sestavljen iz dveh delnih menjalnikov: pri tem eden prenaša vlečno silo na kolesa, drugi pa že predhodno izbere naslednjo prestavo. To omogoča spontane spremembe prestave in izjemno kratke čase pretikanja.

Torzijska cev

Spredaj sredinsko vgrajeni motor tvori fiksno celoto z menjalnikom z dvojno sklopko, ki je nameščen za njim. Komponenti sta med seboj povezani s torzijsko cevjo, ki omogoča trdno povezavo motorja in menjalnika ter zanesljiv prenos navora.

V notranjosti se vrti izredno lahka in torzijsko odporna pogonska gred iz karbona. Ta zanesljivo prenaša moč 4,0-litrskega V8 biturbomotorja na 7-stopenjski športni menjalnik AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Na koncu to moč pretvori v pospešek. Izjemna hitrost, ob kateri boste zadržali dih.

Športno podvozje AMG

S popolno izvedbo koncepta dvojnega prečnega vodila, ki se je odlično obnesel v motošportu, športno podvozje AMG prepriča tudi na dirkališču.

Koncept dvojnega prečnega vodila omogoča vrhunsko prečno dinamiko in stabilnost pri visokih hitrostih ter dobro kompenzacijo zunanjih vplivov, kot so bočni veter, neravnine ali spremembe tornega količnika.

V8 biturbomotor AMG

4,0-litrski V8 biturbomotor AMG zagotavlja do 350 kW (476 KM) moči in maksimalni navor v višini 630 Nm. Impresivna je tudi njegova suha teža, ki znaša skromnih 245 kg.

Okrov ročične gredi iz aluminija ponuja maksimalno togost pri nizki teži. Turbopolnilnika sta izjemno kompaktno nameščena v t. i. „vročem notranjem V“. Rezultat: optimalen odzivni čas, izjemni pospeški že pri nižjih obratih ter nižje vrednosti izpustov.

Podvozje AMG RIDE CONTROL

Od udobnega križarjenja do športne vožnje: s pritiskom na gumb se podvozje prilagodi vašim željam.

Z nastavitvijo »Comfort« dobite uravnoteženo karakteristiko blaženja, »Sport« in »Sport+« pa vam pomagata pri športni vožnji z bolj togo nastavitvijo. Izbira je vaša!

Roadster Mercedes-AMG GT: kombinirana poraba goriva: 11,5-11,4 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 262-261 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Arhitektura vozila


Arhitektura vozila za maksimalno zmogljivost.

Zgrajen zato, da vas navduši: arhitektura roadsterja Mercedes-AMG GT omogoča osupljivo zmogljivost na dirkališču.

Arhitektura vozila


Arhitektura vozila za maksimalno zmogljivost.

Zgrajen zato, da vas navduši: arhitektura roadsterja Mercedes-AMG GT omogoča osupljivo zmogljivost na dirkališču.

  • Trakcija

    Vodja, ki je trdno na tleh.

    Vodja, ki je trdno na tleh.

    Pogonski sklop s konfiguracijo transaxle omogoča optimalno razporeditev teže v razmerju 47 % : 53 % med sprednjo in zadnjo premo. Zaporni diferencial na zadnji premi AMG izboljšuje trakcijo predvsem pri športni vožnji in tako preprečuje zdrsavanje pogonskega kolesa na notranji strani ovinka.

    Konfiguracija transaxle v roadsterju Mercedes-AMG GT omogoča optimalno trakcijo predvsem pri športni vožnji.

    47/53

    Popolno ravnovesje: zadaj je lažji kot spredaj.

    Roadster Mercedes-AMG GT: kombinirana poraba goriva: 11,5-11,4 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 262-261 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

  • Prečna dinamika

    Vrhunska zmogljivost v vsaki situaciji.

    Mazanje s suhim oljnim koritom omogoča globlje težišče vozila in v roadsterju Mercedes-AMG GT skrbi za neverjetno prečno dinamiko.

    Vrhunska zmogljivost v vsaki situaciji.

    Mazanje s suhim oljnim koritom omogoča globlje težišče vozila in s tem vrhunsko prečno dinamiko. Podvozje AMG RIDE CONTROL, ki je nastavljivo v treh stopnjah, in aerodinamika, ki je optimizirana za največjo pritisno silo, omogočata izjemno stabilnost in vrhunske vozne lastnosti roadsterja Mercedes-AMG GT tudi med skrajno dinamično vožnjo. Konstrukcija iz aluminija omogoča izjemno togo karoserijo za vrhunsko prečno in vzdolžno dinamiko ter izjemno natančno krmiljenje.

    Roadster Mercedes-AMG GT S: kombinirana poraba goriva: 11,5-11,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 262-262 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

  • Aerodinamika

    Optimalna aerodinamika.

    Optimizirana obloga dna vozila za najboljši pretok zraka od hladilnika olja in izboljšan pretok zraka k zadnjemu difuzorju.
    Aktivni sistem uravnavanja zraka na spodnji strani sprednjega spodnjega ščitnika omogoča izjemno aerodinamiko roadsterja Mercedes-AMG GT.

    Optimalna aerodinamika.

    Aerodinamična zasnova roadsterja Mercedes-AMG GT, ki je bila razvita z znanjem iz motošporta, vozniku pomaga, da je vožnja dinamična in varna. Združuje aerodinamično stabilnost z majhnim zračnim uporom ter zadostno hlajenje in dovod zraka do vseh komponent. AIRPANEL v sprednjem spodnjem ščitniku in zadnje krilo z elektronskim pomikanjem aerodinamiko aktivno prilagajata trenutni vozni situaciji.

Izjemno zmogljiva keramična zavorna naprava AMG


Zavorna zmogljivost kot v motošportu – s tehnologijami AMG.

Izjemno zmogljiva keramična zavorna naprava AMG


Zavorna zmogljivost kot v motošportu – s tehnologijami AMG.

Zavorni kolut z visokozmogljivo keramično večplastno zavorno napravo AMG roadsterja Mercedes-AMG GT je za predstavitev montiran na steno.

Koluti iz keramike, ojačani s karbonskimi vlakni, so izjemno trdni, hkrati pa so za 40 % lažji od običajnih večplastnih zavornih kolutov. Prednosti tega so: daljša življenjska doba, krajša zavorna pot, izjemno natančna točka upora in vrhunska stabilnost.

Dodatna oprema AMG


Še več vozne zmogljivosti. Še več občutka GT.

Dodatna oprema AMG


Še več vozne zmogljivosti. Še več občutka GT.

    Paket AMG DYNAMIC PLUS

    Slika prikazuje notranjost roadsterja Mercedes-AMG GT s paketom AMG DYNAMIC PLUS.

    Paket AMG DYNAMIC PLUS vam zagotavlja neizmerne vozne užitke in najboljšo okretnost. Povezuje visoko zmogljive komponente za še večjo vozno dinamiko. Tako bo vožnja še bolj nabita s čustvi.

    Sistem COMAND Online

    Slika prikazuje multimedijski sistem COMAND Online z aplikacijo AMG TRACK PACE v roadsterju Mercedes-AMG GT.

    S sistemom COMAND Online, ki je brezhibno v kokpit integrirana vrhunska navigacija v Mercedesovem slogu, pridete na cilj hitreje in obenem prizanesete svojim živcem. S prometnimi informacijami Live Traffic in komunikacijo Car-to-X se lahko na primer preprosto ognete zastojem in možne vire nevarnosti prepoznate še hitreje.
    Z aplikacijo AMG TRACK PACE dobite podrobno in profesionalno analizo svojega sloga vožnje. Tako lahko svoje rezultate na zaprtih progah izboljšate tudi brez trenerja in jih primerjate z rezultati drugih voznikov. Prikaz je pregleden, intuitiven in razumljiv. Podatke o svojih vožnjah lahko shranite in jih na primer delite na družbenih omrežjih z drugimi navdušenci nad dirkami.

    Izjemno zmogljiva keramična zavorna naprava AMG

    Slika prikazuje izjemno zmogljivo keramično zavorno napravo AMG roadsterja Mercedes-AMG GT.

    Zanesljivo delovanje v ekstremnih situacijah, tudi po več zaporednih zaviranjih s polno silo: izjemno zmogljiva keramična zavorna naprava AMG omogoča vrhunske zaviralne lastnosti, na katere se lahko zanesete tudi v izrednih situacijah. Poleg tega je lažja od običajnih zavornih naprav, manjša nevzmetena masa pa pomeni boljšo vozno dinamiko in okretnost.

    Znamka Mercedes-AMG


    Svet vozne zmogljivosti.

    Znamka Mercedes-AMG


    Svet vozne zmogljivosti.

    Slika kaže več modelov Mercedes-AMG GT.

    Doživite izjemno raznolikost vozil Mercedes-AMG in dovolite, da vas prevzamejo koncentrirane vozne zmogljivosti Driving Performance.

    Roadster Mercedes-AMG GT S: kombinirana poraba goriva: 11,5-11,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 262-262 g/km
    Roadster Mercedes-AMG GT C: kombinirana poraba goriva: 12,5-12,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 284-284 g/km
    Roadster Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 12,5-12,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 284-284 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

    Roadster Mercedes-AMG GT: kombinirana poraba goriva: 11,5-11,4 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 262-261 g/km
    Roadster Mercedes-AMG GT S: kombinirana poraba goriva: 11,5-11,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 262-262 g/km
    Roadster Mercedes-AMG GT C: kombinirana poraba goriva: 12,5-12,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 284-284 g/km
    Roadster Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 12,5-12,5 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 284-284g/km <p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>