Zmogljivost.

Doživite AMG Driving Performance na najvišji ravni: kupe Mercedes-AMG GT.

Modeli


Izvedite več o navdušujočih modelih kupeja Mercedes-AMG GT.

Modeli


Izvedite več o navdušujočih modelih kupeja Mercedes-AMG GT.

  • Kupe Mercedes-AMG GT

    Kupe Mercedes-AMG GT.

    Kupe Mercedes-AMG GT.

    Kupe Mercedes-AMG GT združuje fascinacijo avtentičnega športnega avtomobila z najmodernejšo tehnologijo in izjemno praktičnost za vsakdanjo uporabo. Z največjo hitrostjo 312 km/h in pospeškom od 0 do 100 km/h v 3,8 sekunde je kupe Mercedes-AMG GT S optimalna izbira za vse, ki živijo športno. V njem lahko vidite bistvo uspeha blagovne znamke AMG. 

    390 kW (530 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    Nazivna moč

    Do

    670 Nm

    Navor

    Na sliki je prikazan sprednji del kupeja Mercedes-AMG GT.
  • Kupe Mercedes-AMG GT C

    Kupe Mercedes-AMG GT C

    Kupe Mercedes-AMG GT C

    Prepričljiva moč in brezčasna eleganca: z mišičastim zadkom, širokim kolotekom in velikimi kolesi stoji kupe Mercedes-AMG GT C na štartni liniji. Ta dinamično-športna sinteza prefinjene vozne dinamike in čistokrvnega dirkalnika ni privlačna samo na videz. Posebne komponente AMG omogočajo, da kupe Mercedes-AMG GT C doseže najvišjo hitrost 317 km/h ob neverjetnem pospeševanju iz 0 na 100 km/h v 3,7 sekunde.

    410 kW (557 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    Nazivna moč

    Do

    680 Nm

    Navor

    Na sliki je prikazan zadek kupeja Mercedes-AMG GT C od strani.
  • Kupe Mercedes-AMG GT R

    Kupe Mercedes-AMG GT R.

    Kupe Mercedes-AMG GT R.

    Kupe Mercedes-AMG GT R dokazuje razvojno in dirkalno znanje AMG ter tako premika meje za vozno dinamiko spet stopničko višje – tako pa lahko občutite AMG DNK v še čistejši obliki. Znanje in izkušnje smo prenesli neposredno iz moto športa, zaradi česar kupe Mercedes-AMG GT R navdušuje z najvišjo hitrostjo 318 km/h in pospeškom od 0 do 100 km/h v 3,6 sekunde.

    Slika prikazuje kupe Mercedes-AMG GT R od strani.

     

     

     

    430 kW (585 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    Nazivna moč

    Do

    700 Nm

    Navor

Mercedes-AMG GT Black Series


Že zdaj je legenda.

Z vozilom Mercedes-AMG GT Black Series se v svet super športnih vozil vrača legendarno ime.

Mercedes-AMG GT Black Series


Že zdaj je legenda.

Z vozilom Mercedes-AMG GT Black Series se v svet super športnih vozil vrača legendarno ime.

  • Tehnologija

    Z njim bo vsaka vožnja dogodek – tudi v vsakdanjem življenju.

    Mercedes-AMG GT Black Series vas navduši z nesluteno zmogljivostjo, predvsem na dirkalnih progah. Z njim bo vsaka vožnja dogodek – tudi v vsakdanjem življenju. Med odlike serijske opreme spada njegova nastavljiva aerodinamika, podvozje AMG RIDE CONTROL z mnogimi nastavljivimi parametri in markantni oranžni poudarki v notranjosti.

    Z njim bo vsaka vožnja dogodek – tudi v vsakdanjem življenju.

    Mercedes-AMG GT Black Series vas navduši z nesluteno zmogljivostjo, predvsem na dirkalnih progah. Z njim bo vsaka vožnja dogodek – tudi v vsakdanjem življenju. Med odlike serijske opreme spada njegova nastavljiva aerodinamika, podvozje AMG RIDE CONTROL z mnogimi nastavljivimi parametri in markantni oranžni poudarki v notranjosti.

    Slika prikazuje serijo Mercedes-AMG GT Black Series.

    Navor

    800 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    Pospešek

    3,2 s

    od 0 do 100 km/h

    Moč

    537 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (730 KM)

    Lahka gradnja in izredno optimizirana aerodinamika.

    Slika prikazuje serijo Mercedes-AMG GT Black Series.
    Slika prikazuje serijo Mercedes-AMG GT Black Series.
    Slika prikazuje serijo Mercedes-AMG GT Black Series.

    Lahka gradnja in izredno optimizirana aerodinamika.

    Namenska lahka konstrukcija na primer vključuje uporabo karbona za pokrov motorja, streho in pokrov prtljažnika. To zagotavlja nizko težo ob hkratni visoki trdnosti materiala. Dodamo lahko še zasteklitev za vetrobransko in zadnje steklo ter izpušno napravo AMG Performance iz tankostenskega nerjavnega jekla. Del koncepta je tudi izredna optimizacija aerodinamike. Dvojno zadnje krilo v povezavi z drugimi izbrušenimi aerodinamičnimi ukrepi zagotavlja najboljši možni odgon in popolno ravnotežje vozila – v vsakem položaju.

    Mercedes-AMG GT Black Series: kombinirana poraba goriva: 12,8 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 292 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

  • Oblikovanje

    Več kot le spektakularen.

    Mercedes-AMG GT Black Series z vsakim karbonskim vlaknom jasno izraža, da spada v najvišjo ligo super športnih avtomobilov. Odlike, kot sta na primer vpadljiv karbonski pokrov motorja in zadnje krilo, ki so ga navdihnili dirkalniki kupcev iz sveta dirkalnega športa, združujejo videz avtomobilskega športa z odgonom avtomobilskega športa – oblika sledi funkciji.

    Več kot le spektakularen.

    Mercedes-AMG GT Black Series z vsakim karbonskim vlaknom jasno izraža, da spada v najvišjo ligo super športnih avtomobilov. Odlike, kot sta na primer vpadljiv karbonski pokrov motorja in zadnje krilo, ki so ga navdihnili dirkalniki kupcev iz sveta dirkalnega športa, združujejo videz avtomobilskega športa z odgonom avtomobilskega športa – oblika sledi funkciji.

    Na prvi pogled neprilagojen in neukročen.

    Slika prikazuje serijo Mercedes-AMG GT Black Series.
    Slika prikazuje serijo Mercedes-AMG GT Black Series.

    Na prvi pogled neprilagojen in neukročen.

    Odlike zunanjosti:

    • samostojen dinamično oblikovan sprednji spodnji ščitnik z veliko, za AMG značilno masko hladilnika, povzet po oblikovanju dirkalnika AMG GT3 z navpičnimi prečkami v temnem kromu
    • premičen sprednji difuzor v vidnem karbonu z visokim sijajem
    • zmogljiv večplastni keramični zavorni sistem AMG s črnimi zavornimi sedli
    • pokrov motorja s predeli v vidnem karbonu z visokim sijajem
    • dinamično oblikovane obloge stranskih pragov z elementi za usmerjanje zraka v vidnem karbonu z visokim sijajem
    • fiksno dvojno zadnje krilo v karbonu, nastavljivo
    • ekskluzivno na voljo: lakiranje AMG magmabeam

    Dosledno dirkalno oblikovana notranjost.

    Slika prikazuje serijo Mercedes-AMG GT Black Series.
    Slika prikazuje serijo Mercedes-AMG GT Black Series.

    Dosledno dirkalno oblikovana notranjost.

    Odlike notranjosti:

    • sredinska konzola v slogu V8 z enoto AMG DRIVE UNIT in stikali na prikazovalniku
    • školjkasti sedeži AMG Carbon
    • volan AMG Performance v mikrovlaknih DINAMICA z napisom »Black Series«
    • oblazinjenje v napa usnju Exklusiv/mikrovlaknih DINAMICA s kontrastnim okrasnim šivom v oranžni barvi
    • okrasni elementi AMG Carbon mat
    • vstopne letve AMG v črnem krtačenem nerjavnem jeklu z napisom »AMG«
    • kot opcija: AMG Track Package z varnostnim lokom iz titana

    Mercedes-AMG GT Black Series: kombinirana poraba goriva: 12,8 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 292 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Vozne lastnosti


Po navdihu dirkališča.

Izjemno zmogljivost dolguje kupe Mercedes-AMG GT svoji arhitekturi, ki je bila zasnovana za vrhunske dosežke.

Vozne lastnosti


Po navdihu dirkališča.

Izjemno zmogljivost dolguje kupe Mercedes-AMG GT svoji arhitekturi, ki je bila zasnovana za vrhunske dosežke.

Drag horizontally
  • 4,0-litrski V8-biturbomotor AMG

    Spredaj sredinsko vgrajen motor prenaša svojih skromnih 209 kg suhe teže na srednji del vozila. Da je težišče nizko, je bil nameščen globoko v aluminijasto karoserijsko konstrukcijo Spaceframe. Motor in za njim ležeči menjalnik z dvojno sklopko sta v konfiguraciji transaxle združena v fiksno enoto, kar omogoča popolno ravnovesje. Agregat deluje z mazanjem s suhim oljnim koritom in zagotavlja optimalno oskrbo z oljem tudi pri močnem prečnem pospešku.

  • Torzijska cev

    Spredaj sredinsko vgrajen motor skupaj z menjalnikom z dvojno sklopko tvori fiksno enoto. Komponenti sta med seboj povezani s torzijsko cevjo, ki omogoča trdno povezavo motorja in menjalnika ter zanesljiv prenos navora. V notranjosti se vrti izredno lahka in torzijsko odporna pogonska gred iz karbona. Ta moč 4,0-litrskega V8 biturbo motorja zanesljivo prenaša na 7-stopenjski športni menjalnik AMG SPEEDSHIFT DCT. Na koncu to moč pretvori v pospešek. Izjemna in dih jemajoča hitrost.

  • Podvozje AMG RIDE CONTROL

    Podvozje AMG RIDE CONTROL s prilagodljivim nastavljivim blaženjem – v serijski opremi za Mercedes-AMG GT – združuje izjemno zmogljivost in prvovrstno vozniško kulturo. To v kombinaciji s konceptom dvojnega prečnega vodila ponuja lastnosti pravega dirkalnika z vrhunsko prečno dinamiko in stabilnostjo vožnje pri velikih hitrostih. Glede na način vožnje in stanje ceste prilagodi blaženje za vsako posamezno kolo.

  • Menjalnik AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

    AMG SPEEDSHIFT DCT 7G navdušuje s hitrimi časi pretikanja, emocionalnim vmesnim plinom in zmogljivostjo na nivoju motošporta: bolj športen kot je način vožnje, boljši je odzivni čas. Kratki poskoki vrtljajev omogočajo optimalno prilagajanje prestavnega razmerja in hitro spremembo prestave brez prekinitev vlečne sile. Sedem prestav, trije vozni programi in ročni način ter funkciji za vmesni plin in RACE START omogočajo izjemno dinamično pospeševanje.

  • Visokozmogljiva večplastna zavorna naprava AMG

    Vrhunska večplastna zavorna naprava AMG s perforiranimi zavornimi koluti z notranjim hlajenjem ponuja vrhunske zavorne lastnosti in stabilnost. Prednosti opcijske vrhunske keramične večplastne zavorne naprave AMG: je lažja, ima daljšo življenjsko dobo in ponuja še boljšo stabilnost.

Osnovna konstrukcija kupeja Mercedes-AMG GT je predstavljena v posebni atmosferi v temni garaži.
  • 4,0-litrski V8-biturbomotor AMG

  • Torzijska cev

  • Podvozje AMG RIDE CONTROL

  • Menjalnik AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

  • Visokozmogljiva večplastna zavorna naprava AMG


Izvedite več o navdušujoči vozni dinamiki kupeja Mercedes-AMG GT.

Edinstvena kombinacija tehnologij iz avto-moto športa prenese strast naših inženirjev na cesto, ki postane zelo privlačna.


Izvedite več o navdušujoči vozni dinamiki kupeja Mercedes-AMG GT.

Edinstvena kombinacija tehnologij iz avto-moto športa prenese strast naših inženirjev na cesto, ki postane zelo privlačna.

Karbon. Aluminij. Magnezij. Jeklo.

Slika prikazuje stranski pogled karoserijske konstrukcije Spaceframe kupeja Mercedes-AMG GT.

Karbon. Aluminij. Magnezij. Jeklo.

To so sestavine za golo karoserijo kupeja Mercedes-AMG GT. Večino karoserijske konstrukcije Spaceframe sestavlja aluminij, tehta pa le 231 kilogramov. Inovativna arhitektura, ki je hkrati lahka, stabilna in izjemno trdna, istočasno lahka, trda in izredno toga. To je predpogoj za najboljšo možno prečno in vzdolžno dinamiko ter izjemno natančno krmiljenje. Izjemno lahek sprednji modul je izdelan iz magnezija, zmanjšuje vztrajnost mase pred sprednjo premo in s tem optimizira okretnost športnega vozila.

  • aluminijasta karoserija Spaceframe tehta le 231 kilogramov
  • velika torzijska togost in trdnost karoserije
  • velika natančnost krmiljenja in prečna dinamika

Aerodinamika.

Na sliki je prikazan zadek kupeja Mercedes-AMG GT R.

Aerodinamika.

Aerodinamična zasnova kupeja Mercedes-AMG GT, ki je bila razvita z znanjem iz motošporta, vozniku pomaga, da je vožnja dinamična in varna. Združuje aerodinamično stabilnost z majhnim zračnim uporom ter zadostno hlajenje in dovod zraka do vseh komponent. AIRPANEL v sprednjem spodnjem ščitniku in zadnje krilo z elektronskim pomikanjem aerodinamiko aktivno prilagajata trenutni vozni situaciji.

Optimalna razporeditev teže.

Slika prikazuje kupe Mercedes-AMG GT R od zadaj.

Optimalna razporeditev teže.

Sredinska vgradnja motorja spredaj in menjalnik AMG SPEEDSHIFT DCT 7G s konfiguracijo transaxle omogočata kupeju Mercedes-AMG GT optimalno razporeditev teže v razmerju 47 : 53 med sprednjo in zadnjo premo. V kombinaciji z nizkim težiščem vozila tako zagotavlja izjemno vodljivost in omogoča veliko hitrost v ovinkih. Saj za dirke vedno velja: odločajo se v ovinkih.

V8 biturbomotor AMG


Doživite srce kupeja Mercedes-AMG GT.

V8 biturbomotor AMG


Doživite srce kupeja Mercedes-AMG GT.

Ko se združita lahkotnost in zmogljivost.

Na sliki je prikazan odstranjen 4,0-litrski biturbomotor V8 AMG kupeja Mercedes-AMG GT od strani.

Ko se združita lahkotnost in zmogljivost.

Agregat z zmogljivostjo na ravni dirkalnika – biturbo V8 z dvema notranjima turbopolnilnikoma je zasnovan za vrhunsko zmogljivost, dinamični ležaji motorja pa se prilagodijo vsaki vozni situaciji. Poleg tega mazanje s suhim oljnim koritom še bolj spusti nizek položaj vgradnje. Fascinantno: eksploziven odzivni čas z izjemnimi pospeški.

Takšen zvok ima zmogljivost.

Zelene prednje luči vozila Mercedes-AMG GT R svetijo iz garaže.
Ponovni ogled

Takšen zvok ima zmogljivost.

Ko bo V8 pokazal vso svojo moč, boste ostali brez besed. Enako impresiven je zvok motorja, ki dodatno potrjuje vrhunsko zmogljivost vozila Mercedes-AMG GT.

Visokozmogljiva večplastna zavorna naprava AMG


Zavorna zmogljivost kot v motošportu – s tehnologijami AMG.

Visokozmogljivo večplastno zavorno napravo kupeja Mercedes-AMG GT odlikujejo vrhunsko upočasnjevanje, natančno doziranje in stabilnost. Veliki perforirani zavorni koluti z notranjim hlajenjem in utori združujejo visoko odpornost proti toploti in nizko težo.

Visokozmogljiva večplastna zavorna naprava AMG


Zavorna zmogljivost kot v motošportu – s tehnologijami AMG.

Visokozmogljivo večplastno zavorno napravo kupeja Mercedes-AMG GT odlikujejo vrhunsko upočasnjevanje, natančno doziranje in stabilnost. Veliki perforirani zavorni koluti z notranjim hlajenjem in utori združujejo visoko odpornost proti toploti in nizko težo.

Slika prikazuje visokozmogljivo večplastno zavorno napravo AMG kupeja Mercedes-AMG GT.

Najpomembnejše lastnosti zavornega sistema:

  • odličen učinek zaviranja zaradi velikih zavornih kolutov, ki so z vseh strani znotraj prezračevani ter opremljeni z utori in luknjami
  • večplastna tehnologija za visoko stabilnost zavornih kolutov in nizke nevzmetene mase
  • električna parkirna zavora z udobnim upravljanjem s tipko pod vrtljivim stikalom luči
  • zavorna sedla z napisom »AMG« v rdeči barvi za AMG GT in GT C ali v rumeni barvi za AMG GT R (kot opcija v rdeči barvi)
  • dimenzije in zmogljivost serijskega večplastnega zavornega sistema so prilagojene zmogljivosti vozila
    kot opcija za vse različice motorjev: vrhunski keramični večplastni zavorni sistem AMG za še večjo zmogljivost in trpežnost zavor

Dodatna oprema AMG


Še več vozne zmogljivosti. Še več občutka GT.

Dodatna oprema AMG


Še več vozne zmogljivosti. Še več občutka GT.

    Paket AMG DYNAMIC PLUS

    Slika prikazuje notranjost kupeja Mercedes-AMG GT s paketom AMG DYNAMIC PLUS.

    Paket AMG DYNAMIC PLUS pomeni največji možni užitek v vožnji in največjo možno agilnost. Povezuje visoko zmogljive komponente za še večjo vozno dinamiko. Tako bo vožnja še bolj nabita s čustvi.

    Za vidno in občutno večji užitek v vožnji: od volana AMG Performance v mikrovlaknih DINAMICA do bolj napeto uravnanega podvozja ima to vozilo vse, kar navdušuje športne voznike. Poleg tega dinamični ležaji motorja in menjalnika omogočajo stalno prilagajanje povezave motorja in menjalnika s karoserijo. Odvisno od vozne situacije je povezana naravnana na veliko udobje ali visoko vozno dinamiko – za vedno optimalno blaženje in togost.

    AMG TRACK PACE

    Slika prikazuje multimedijski sistem COMAND Online z aplikacijo AMG TRACK PACE v kupeju Mercedes-AMG GT.

    AMG TRACK PACE vaše vozilo AMG spremeni v virtualnega dirkalnega inženirja. S časi krogov, sektorjev in pospeševanja ter izbranimi telemetričnimi podatki, ki se prikazujejo v živo, lahko načrtno analizirate in izboljšate svoje vozne sposobnosti na zaprtih progah.

     

    Na voljo le v povezavi z drugo dodatno opremo.

    Izjemno zmogljiva keramična zavorna naprava AMG

    Slika prikazuje visokozmogljivo keramično večplastno zavorno napravo AMG kupeja Mercedes-AMG GT.

    Zanesljivo delovanje v ekstremnih situacijah, tudi po več zaporednih zaviranjih s polno silo: izjemno zmogljiva keramična zavorna naprava AMG omogoča vrhunske zaviralne lastnosti, na katere se lahko zanesete tudi v izrednih situacijah. Poleg tega je lažja od običajnih zavornih sistemov, manjša nevzmetena masa pa pomeni boljšo vozno dinamiko in okretnost.

    Znamka Mercedes-AMG


    Svet vozne zmogljivosti.

    Znamka Mercedes-AMG


    Svet vozne zmogljivosti.

    Svet vozne zmogljivosti.

    Slika prikazuje plaketo motorja Mercedes-AMG.

    Svet vozne zmogljivosti.

    Doživite izjemno raznolikost vozil Mercedes-AMG in dovolite, da vas prevzamejo koncentrirane vozne zmogljivosti Driving Performance.

    Kupe Mercedes-AMG GT: kombinirana poraba goriva: 13,0 l/100 km; kombinirani izpusti CO2: 297 g/km;
    Kupe Mercedes-AMG GT C: kombinirana poraba goriva: 13,0 l/100 km; kombinirani izpusti CO2: 298 g/km;
    Kupe Mercedes-AMG GT R: kombinirana poraba goriva: 13,1 l/100 km; kombinirani izpusti CO2: 299 g/km;
    Mercedes-AMG GT Black Series: kombinirana poraba goriva: 12,8 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 292 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>