Life is a race.

4-vratni kupe Mercedes-AMG GT.

Motorji


Ni vsakdanji, vendar popolnoma primeren za vsakdan.

Motorji


Ni vsakdanji, vendar popolnoma primeren za vsakdan.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT od strani pred stekleno fasado.

    3,0-litrski agregat proizvaja

    320 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (435 KM) športne moči.

    Zmogljiv sprint v

    4,5 sekundah

    od 0 do 100 km/h.

    Nepričakovano večstranski, a še vedno čistokrvni AMG GT: 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+.
    Novi 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT povezuje impresivno zmogljivost na ravni dirkalnika z vsakdanjo uporabnostjo elegantnega štirivratnika. Ekspresivni dizajn z globoko potegnjenim pokrovom motorja, dominantnim sprednjim delom in mišičasto držo pa le še dodatno poudarja, da v tem štirivratnem kupeju prevladujejo športni geni. En pritisk gumba za zagon in vsi bodo vedeli: 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ sodi na vrh. Za to že v startu poskrbijo inovativni in visokoučinkoviti vrstni 6-valjni motor z 320 KW (435 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>, aktivna aerodinamika in 9 stopenjski menjalnik AMG SPEEDSHIFT TCT.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 9,4-9,9 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 215-209 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO2 po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od spredaj z mestom v ozadju.

    Biturbomotor V8 ustvarja izjemno zmogljivih

    430 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (585 KM) moči.

    V

    3,4 sekunde

    od 0 do 100 km/h.

    Kot vrhunski Gran Turismo je 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ popoln spremljevalec za vse, ki cenijo dih jemajočo vrhunsko zmogljivost, udobje in vsestranskost. Najsodobnejši, zmogljivi V8-biturbomotor prinaša fascinantne vozne dogodivščine v vseh območjih vrtilne frekvence in združuje spektakularno dinamiko z neverjetno učinkovitostjo. Inovativne tehnologije, kot so popolnoma prilagodljiv vsekolesni pogon 4MATIC+ in serijsko krmilo zadnje preme pri V8-valjnih motorjih zagotavljajo pogon in vodljivost na ravni motošporta. 9-stopenjski menjalnik AMG SPEEDSHIFT MCT s funkcijo RACE START omogoča neverjetne pospeške z 0 na 100 km/h v le 3,4 sekunde.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,2-11,1 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 256-252 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO2 po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od zadaj na dirkališču.

    Biturbomotor V8 ustvarja izjemno zmogljivih

    470 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (639 KM) moči

    V

    3,2 sekunde

    od 0 do 100 km/h z eksplozivnimi pospeški.

    Vozna dinamika na ravni dirkalnika, eksplozivni pospeški, vrhunsko udobje. 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ predstavlja vrhunec družine štirivratnih modelov. Njegovi dinamični ležaji motorja AMG v vsaki vozni situaciji poskrbijo, da se 470 kW (639 KM) motor<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> kar najbolje poveže s karoserijo. Zlasti v športnem načinu vožnje omogoča elektronsko uravnavan zaporni diferencial na zadnji premi AMG boljše pospeševanje iz ovinka. Pospešek z 0 na 100 km/h v le 3,2 sekunde ni edino, kar zmore ta štirivratni kupe: dodatni vozni program RACE s funkcijo »Drift Mode« poleg tega omogoča tudi izjemno športne manevre. Markantni sprednji del v dizajnu reaktivnih kril z okrasnim elementom daje že na prvi pogled vedeti: prihaja 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,3 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 257 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO2 po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Zunanjost


Eleganten. Športen.

Zunanjost


Eleganten. Športen.

Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od spredaj pred mestno kuliso z vidnimi robovi dirkališča.
Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od spredaj pred mestno kuliso z vidnimi robovi dirkališča.

Jedro energije.

4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ je popolno utelešenje oblikovalske filozofije AMG: čutna jasnost, markantni proporci in čokato telo.

Več prostora, več moči, več kurje polti – novi 4-vratni Mercedes-AMG GT zagotavlja povsem nove dimenzije voznih užitkov. Ni dvoma o tem, kateri družini visokozmogljivih športnih vozil pripada. Geni motošporta so mu zapisani v vsako posamezno vlakno in naredijo iz štirivratnika čistokrvno športno vozilo.

Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od zadaj na obalni cesti.

Surova moč.

Od zadaj 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ z mišičastimi rameni, zašiljenim zadkom in močno navzven pomaknjenimi okrovi koles poudarja svojo pripadnost družini GT.

Izjemno sloke LED-luči na zadku s tekočimi smerniki, značilni rob prtljažnika in večstopenjsko izpeljivo ali po želji fiksno zadnje krilo poskrbijo za povišan srčni utrip – ki le še narašča, ko pohodite pedal za plin. Takrat zaslišite nezamenljiv zvok nastavljive izpušne naprave AMG Performance. Občutek, ki ga lahko ustvari le GT.

Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT od spredaj pred mestno kuliso.

Sledi svoji idealni liniji.

Že sprednji del novega 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT ne pušča nobenega dvoma o njegovem izvoru in zmogljivosti. Sorodstva s klasičnim AMG GT ni mogoče spregledati.

Sloki žarometi MULTIBEAM LED, dve izboklini na pokrovu motorja, velike dovodne mreže za zrak in maska hladilnika, značilna za AMG, zasenčijo vse druge okoli njega. Kot pri modelu AMG GT R rešetka hladilnika – tako imenovani AIRPANEL – pred sredinsko odprtino za hladilni zrak povečuje aerodinamično učinkovitost vozila.

Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT od strani pred stanovanjsko hišo.

Svoboda. Slog.

Ko se eleganca združi s čistokrvno športnostjo: bočna okna brez okvirjev in ravno, močno nazaj nagnjeno vetrobransko steklo se poigravajo z elementi klasične oblike kupeja.

Sedeži v zadnjem delu vozila se skoraj neopazno integrirajo v značilne linije modelov AMG GT. Z ozkimi bočnimi linijami, širokimi rameni in močno navzven pomaknjenimi zadnjimi okrovi koles 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ jasno izjavlja: nova oblika športnosti ima lahko tudi štiri vrata.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: X,X l/100 km, kombinirani izpusti CO2: XXX g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO2 po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Notranjost


Doma v območju maksimalne zmogljivosti.

Notranjost


Doma v območju maksimalne zmogljivosti.

Slika prikazuje notranjost 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.
Slika prikazuje notranjost 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Na cilju ste že, ko vstopite.

Z novimi dodatnimi stikali na volanu AMG Performance v napa usnju boste imeli vse pod nadzorom: spreminjajte različne parametre svojega športnega vozila in ustvarite osebni profil nastavitev.

Z individualno nastavljivim kombiniranim inštrumentom in sredinskim medijskim prikazovalnikom z 12,3-palčnim barvnim zaslonom boste imeli ves čas pregled nad vsemi pomembnimi informacijami. Novi in edinstveni elementi: osem tipk prikazovalnika, integriranih v sredinsko konzolo, in preklopno stikalo v upravljalni·vrstici.

Slika prikazuje notranjost 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Doma v območju maksimalne zmogljivosti.

Kokpit novega 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ prepričuje z izjemno razkošnimi in vrhunsko obdelanimi materiali. Nova dišava AMG zagotavlja še več športnosti za vse čute.

Varnost in udobje: sedeži AMG v visokokakovostnem napa usnju Exklusiv ali sedeži AMG Performance v športnih mikrovlaknih DINAMICA z barvnimi kontrastnimi okrasnimi šivi zagotavljajo izvrstno bočno oporo v ovinkih.

Slika prikazuje panoramski pogled na notranjost 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Vrhunski vozni užitki na vseh sedežih.

Več prostora, več energije, več kurje polti – novi 4-vratni Mercedes-AMG GT ponuja več prostora in več možnosti za uporabo. Vozilo združuje pristen občutek dirkalnika z udobjem prave limuzine.

Dosledna širitev družine AMG GT s 4-vratnim kupejem odpira segment športnih vozil strankam, ki iščejo vozilo za vsakdanjo uporabo, vendar se ne želijo odpovedati edinstveni zmogljivosti, ki jo ponuja Mercedes-AMG. Individualni paketi opreme dodajo notranjosti zadnjo piko na i.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: X,X l/100 km, kombinirani izpusti CO2: XXX g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO2 po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Zadnji del potniške kabine


Pred vsemi. Tudi zadaj.

Zadnji del potniške kabine


Pred vsemi. Tudi zadaj.

Slika prikazuje zadnji del potniške kabine 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.
Na sliki je prikazovalnik poslovne konzole v sredinski konzoli zadnjega dela potniške kabine.

Tri različne možnosti postavitve zadnjih sedežev.

Tri različne možnosti postavitve zadnjih sedežev.

Zadnji del potniške kabine 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT ponuja vrhunsko udobje. Poleg posameznih sedežev in neprekinjene sedežne klopi sta na voljo tudi dva ločeno zložljiva sedeža s funkcionalno poslovno konzolo na sredini. Komfortni posamezni sedeži ponujajo še več razkošja in ustvarjajo luksuzni ambient. Potniki na zadnjih sedežih imajo dostop do celovitega informacijsko-razvedrilnega sistema in komfortnih funkcij. Opcijski zadnji del potniške kabine High-Class ponuja številne individualne nastavitve in komfortne funkcije, kot so ogrevano držalo za pijačo, brezžično polnjenje in zaslon na dotik. Zložljivi sedeži še dodatno povečajo prostor za prtljago. Tako je pred drugimi tudi zadnji del potniške kabine štirivratnega kupeja.

Pogonski sklop


Driving Performance po meri.

Pogonski sklop


Driving Performance po meri.

Izvedite več o pogonu 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Elektronski zaporni diferencial na zadnji premi AMG.

Elektronsko nadzorovan zaporni diferencial na zadnji premi AMG izboljša trakcijo v vseh voznih razmerah, še zlasti pa pri športnem načinu vožnje. To omogoča boljše pospeševanje iz ovinkov.

AMG RIDE CONTROL+

Zračno podvozje AMG, ki je posebej prilagojeno za model GT, združuje dve podvozji v enem. Udobno ali športno: izjemna zmogljivost v vsaki situaciji.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimalen za posebej dinamični način vožnje. Športno hitra sprememba prestave ali skorajda neopazno pretikanje glede na način vožnje:

9 prestav omogoča, da je motor skoraj vedno na optimalnih vrtljajih.

Krmilo zadnje preme AMG

Bolj okreten: do 100 km/h zadnja prema krmili v nasprotno smer in tako navidezno zmanjša medosno razdaljo. Bolj varen: od 100 km/h naprej krmili v isti smeri in tako navidezno poveča medosno razdaljo.

4MATIC+

Vsekolesni pogon zadnjo premo prilagodljivo povezuje s sprednjo premo in tako zagotavlja optimalno razporeditev navora. To omogoča brezstopenjsko prestavljanje med vsekolesnim pogonom in pogonom na zadnja kolesa.

Dinamični ležaji motorja AMG

Dinamični ležaji motorja AMG v vsaki vozni situaciji poskrbijo za najboljšo povezavo motorja in karoserije. Z voznimi programi je določen osnovni značaj nastavitev.

Slike in filmi


Galerija za novi 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT.

Slike in filmi


Galerija za novi 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT.

Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od spredaj z mestom v ozadju.
Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od zadaj na dirkališču.
Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT od strani pred vilo.
Slika prikazuje notranjost 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.
Slika prikazuje prostostoječi 4,0-litrski V8-biturbomotor AMG v tehničnem prostoru.
Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT od strani pred stekleno fasado.
Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od spredaj z mestom v ozadju.
Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od zadaj pred mestno kuliso.
Slika prikazuje notranjost 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.
Slika prikazuje pogonski sklop 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.
Slika prikazuje prostostoječi 3,0-litrski R6-motor AMG v tehničnem prostoru.