Zmogljivost.

Več prostora. Več dinamike. Več kurje polti.

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,2-11,1 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 256-252 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Modeli


Neprimerljivi, razen sami s seboj.

Motorji in modeli 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Modeli


Neprimerljivi, razen sami s seboj.

Motorji in modeli 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

  • Mercedes-AMG GT 43 in 43 4MATIC+

    Slika prikazuje pogled na 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT od spredaj, z mestom v ozadju.

    Biturbomotor V8 ustvarja izjemno zmogljivih

    270 kW*<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (367 KM*)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> z vrstnim 6-valjnim bencinskim motorjem.

    V

    4,9 sekunde*

    od 0 do 100 km/h z eksplozivnimi pospeški.

    Nepričakovano večstranski, a še vedno čistokrvni AMG: 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ združuje impresivno zmogljivost športnega avtomobila in vsakdanjo uporabnost elegantnega 4-vratnega avta. Ekspresivno oblikovanje z globoko potegnjenim pokrovom motorja, dominantnim sprednjim delom in mišičasto držo pa le še dodatno poudarja, da v tem štirivratnem kupeju prevladujejo športni geni. Samo pritisk gumba za zagon in vsem postane jasno, da 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ sodi v sam vrh tovrstnih vozil. Po zaslugi inovativnega visokozmogljivega vrstnega šestvaljnika, aktivne aerodinamike in 9-stopenjskega menjalnika AMG SPEEDSHIFT TCT se to opazi že na štartu.

    Z izjemno privlačnim razmerjem med ceno in vrednostjo je 4-vratno športno vozilo na voljo tudi s pogonom na zadnja kolesa. Videz, tehnologija, oprema in možnosti prilagajanja ustrezajo 6-valjni različici z vsekolesnim pogonom 4MATIC+.

    *Zgoraj navedene vrednosti se nanašajo na Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT od strani pred stekleno fasado.

    Športna moč

    320 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (435 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> s 3,0-litrskim agregatom.

    Zmogljiv sprint v

    4,5 sekunde

    od 0 do 100 km/h z eksplozivnimi pospeški.

    4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ združuje impresivno zmogljivost športnega avtomobila in vsakdanjo uporabnost elegantnega 4-vratnega avta. Ekspresivno oblikovanje z globoko potegnjenim pokrovom motorja, dominantnim sprednjim delom in mišičasto držo pa le še dodatno poudarja, da v tem štirivratnem kupeju prevladujejo športni geni. En pritisk gumba za zagon in vsi bodo vedeli: 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ sodi na vrh. Za to že v startu poskrbijo inovativni in visoko učinkoviti vrstni 6-valjni motor z XXX KW (XXX KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>, aktivna aerodinamika in 9-stopenjski menjalnik AMG SPEEDSHIFT TCT.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od spredaj na dirkališču.

    Biturbomotor V8 ustvarja izjemno zmogljivih

    430 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (585 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> biturbomotorja V8

    V

    3,4 sekunde

    od 0 do 100 km/h z eksplozivnimi pospeški.

    Kot vrhunski Gran Turismo je 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ popoln spremljevalec za vse, ki cenijo dih jemajočo vrhunsko zmogljivost, udobje in vsestranskost. Najsodobnejši, zmogljivi V8-biturbomotor prinaša fascinantne vozne dogodivščine v vseh območjih vrtilne frekvence in združuje spektakularno dinamiko z neverjetno učinkovitostjo. Inovativne tehnologije, kot so popolnoma prilagodljiv vsekolesni pogon 4MATIC+ in serijsko krmilo zadnje preme pri V8-valjnih motorjih, zagotavljajo pogon in vodljivost na ravni motošporta. 9-stopenjski menjalnik AMG SPEEDSHIFT MCT s funkcijo RACE START omogoča neverjetne pospeške z 0 na 100 km/h v le 3,4 sekunde.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Slika prikazuje 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT poševno od zadaj z mestom v ozadju.

    Biturbomotor V8 ustvarja izjemno zmogljivih

    470 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (639 KM) biturbomotorja V8.

    V

    3,2 sekunde

    od 0 do 100 km/h z eksplozivnimi pospeški.

    Vozna dinamika na ravni dirkalnika, eksplozivni pospeški, vrhunsko udobje. 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ predstavlja vrhunec družine štirivratnih modelov. Njegovi dinamični ležaji motorja AMG v vsaki vozni situaciji poskrbijo, da se 470 kW (639 KM) motor<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> kar najbolje poveže s karoserijo. Zlasti v športnem načinu vožnje omogoča elektronsko uravnavan zaporni diferencial na zadnji premi AMG boljše pospeševanje iz ovinka. Pospešek z 0 na 100 km/h v le 3,2 sekunde ni edino, kar zmore ta štirivratni kupe: dodatni vozni program RACE s funkcijo »Drift Mode« poleg tega omogoča tudi izjemno športne manevre. Markantni sprednji del v dizajnu reaktivnih kril z okrasnim elementom daje že na prvi pogled vedeti: prihaja 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG GT 43: kombinirana poraba goriva: 8,3-8,1 l/100 km , kombinirani izpusti CO2: 189-184 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 9,4-9,1 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 215-209 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 9,4-9,1 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 215-209 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,2-11,1 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 256-252 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,3-11,3 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 257-257 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

Pogonski sklop modelov V8


Driving Performance po meri.

Pogonski sklop modelov V8


Driving Performance po meri.

Izvedite več o pogonu 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Elektronski zaporni diferencial na zadnji premi AMG.

Elektronsko nadzorovan zaporni diferencial na zadnji premi AMG izboljša trakcijo v vseh voznih razmerah, še zlasti pa pri športnem načinu vožnje. To omogoča boljše pospeševanje iz ovinkov.

AMG RIDE CONTROL+

Zračno podvozje AMG, ki je posebej prilagojeno za model GT, združuje dve podvozji v enem. Udobno ali športno: izjemna zmogljivost v vsaki situaciji.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimalen za posebej dinamični način vožnje. Športno hitra sprememba prestave ali skorajda neopazno pretikanje glede na način vožnje:

9 prestav omogoča, da je motor skoraj vedno na optimalnih vrtljajih.

Krmilo zadnje preme AMG

Bolj okreten: do 100 km/h zadnja prema krmili v nasprotno smer in tako navidezno zmanjša medosno razdaljo. Bolj varen: od 100 km/h naprej krmili v isti smeri in tako navidezno poveča medosno razdaljo.

4MATIC+

Vsekolesni pogon zadnjo premo prilagodljivo povezuje s sprednjo premo in tako zagotavlja optimalno razporeditev navora. To omogoča brezstopenjsko prestavljanje med vsekolesnim pogonom in pogonom na zadnja kolesa.

Dinamični ležaji motorja AMG

Dinamični ležaji motorja AMG v vsaki vozni situaciji poskrbijo za najboljšo povezavo motorja in karoserije. Z voznimi programi je določen osnovni značaj nastavitev.

Ponudba motorjev


Ustvarjeni, da bi dali vse od sebe: motorji 4-vratnega kupeja AMG GT.

Odkrijte motor R6 ali V8 v 4-vratnem kupeju Mercedes-AMG GT.

Ponudba motorjev


Ustvarjeni, da bi dali vse od sebe: motorji 4-vratnega kupeja AMG GT.

Odkrijte motor R6 ali V8 v 4-vratnem kupeju Mercedes-AMG GT.

  • V8-biturbomotor

    4,0-litrski V8-biturbomotor AMG

    Slika prikazuje prostostoječi 4,0-litrski V8-biturbomotor AMG.

    4,0-litrski V8-biturbomotor AMG

    4,0-litrski motor V8 Mercedes-AMG navdušuje z eksplozivnim razvojem moči ob izhodni moči, ki jo je obenem mogoče zelo natančno odmerjati. Turbopolnilnika Twin-Scroll sta zaradi boljšega odzivnega časa nameščena med glavama motorja (v »vročem notranjem V«). Izklop valjev pri manjši zahtevi po moči zmanjša porabo.

  • Motor R6

    3,0-litrski R6 s turbopolnilnikom na izpušne pline in električnim dodatnim kompresorjem

    Slika prikazuje prostostoječi 3,0-litrski motor R6.

    3,0-litrski R6 s turbopolnilnikom na izpušne pline in električnim dodatnim kompresorjem

    Dosledno elektrificiran, impresivno doživetje vožnje – integrirani zaganjalnik in generator ojačuje in rekuperira, 48-voltno električno omrežje napaja električne porabnike, dodatni kompresor pa dvigne navor tik nad prosti tek. Več kot bonus: mirni tek šestih valjev v vrsti.

Dodatna oprema AMG


Še več vozne zmogljivosti. Še več občutka, ki ga ustvari GT.

Dodatna oprema AMG


Še več vozne zmogljivosti. Še več občutka, ki ga ustvari GT.

    Paket AMG DYNAMIC PLUS

    Slika prikazuje kokpit 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

    Paket AMG DYNAMIC PLUS vam zagotavlja neizmerne vozne užitke in najboljšo možno okretnost. Združuje številne visokozmogljive komponente v en privlačen paket, ki zajema najpomembnejšo dodatno opremo za še večjo vozno dinamiko. Tako bo vožnja še bolj nabita s čustvi.

    Sistem COMAND Online

    Slika prikazuje kokpit s sistemom COMAND Online v 4-vratnem kupeju Mercedes-AMG GT.

    S sistemom COMAND Online, ki je brezhibno v kokpit integrirana vrhunska navigacija v Mercedesovem slogu, pridete na cilj hitreje in obenem prizanesete svojim živcem. S prometnimi informacijami Live Traffic in komunikacijo Car-to-X se lahko na primer preprosto ognete zastojem in možne vire nevarnosti prepoznate še hitreje.
    Aplikacija AMG Track Pace omogoča podrobno in profesionalno analizo vašega sloga vožnje. Tako lahko svoje rezultate izboljšate tudi brez trenerja in jih primerjate z rezultati drugih voznikov. Prikaz je pregleden, intuitiven in razumljiv. Lahko posnamete podatke o vožnji in jih denimo delite z drugimi navdušenci, na primer na družbenih omrežjih.

    Tipke na volanu AMG

    Slika prikazuje tipke na volanu AMG v 4-vratnem kupeju Mercedes-AMG GT.

    S tipkami na volanu AMG bo vaš volan radikalno športen: omogočajo hitro in natančno upravljanje specifičnih voznodinamičnih funkcij. Za osredotočen in zbran občutek pri vožnji, zasnovan za zmogljivost – in za avtentično vzdušje dirkalnega avtomobila v kokpitu.

    Znamka Mercedes-AMG


    Svet vozne zmogljivosti.

    Znamka Mercedes-AMG


    Svet vozne zmogljivosti.

    Motiv prikazuje različna vozila Mercedes-AMG GT na dirkališču.

    Doživite izjemno raznolikost vozil Mercedes-AMG in pustite, da vas prevzamejo fokusirane vozne zmogljivosti Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,3-11,3 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 257-257 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 9,4-9,1 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 215-209 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 11,3-11,3 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 257-257 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>