Zmogljivost.

Več prostora. Več dinamike. Več kurje polti.

Modeli


Neprimerljivi, razen sami s seboj.

Motorji in modeli 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Modeli


Neprimerljivi, razen sami s seboj.

Motorji in modeli 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

  • Mercedes-AMG GT 43

    Slika prikazuje vozilo Mercedes-AMG GT 43 od spredaj.

    Zmogljivih

    270 kW*<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (367 KM*)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> z vrstnim šestvaljnim bencinskim motorjem.

    Od 0 do 100 km/h v

    5,0 sekunde*

    Mercedes-AMG GT 43 združuje najboljše iz dveh doživljajskih svetov: Gran Turismo in dirkalni šport. To lahko jasno občutite pri obsežni serijski opremi. Luči MULTIBEAM LED optimalno osvetljujejo pot pred vami, podvozje AMG RIDE CONTROL pa omogoči športno in udobno vožnjo s pritiskom gumba.

    *Zgoraj navedene vrednosti se nanašajo na Mercedes-AMG GT 43.

  • Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    Slika kaže Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ v stranskem pogledu od spredaj.

    Športna moč

    270 kW*<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (367 KM*)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> s 3,0-litrskim agregatom.

    Zmogljiv sprint v

    4,9 sekunde*

    z 0 na 100 km/h.

    Nepričakovano večstranski, a še vedno čistokrvni AMG: 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ združuje impresivno zmogljivost športnega avtomobila in vsakdanjo uporabnost elegantnega štirivratnega avta. Ekspresivno oblikovanje z globoko potegnjenim pokrovom motorja, dominantnim sprednjim delom in mišičasto držo pa le še dodatno poudarja, da v tem štirivratnem kupeju prevladujejo športni geni. Samo pritisk gumba za zagon in vsem postane jasno, da 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ sodi v sam vrh tovrstnih vozil. Po zaslugi inovativnega visokozmogljivega vrstnega šestvaljnika, aktivne aerodinamike in 9-stopenjskega menjalnika AMG SPEEDSHIFT TCT se to opazi že na štartu.

    *Zgoraj navedene vrednosti se nanašajo na Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Slika kaže Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ v stranskem pogledu od spredaj.

    Športna moč

    320 kW*<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>

    (435 KM*)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> s 3,0-litrskim agregatom.

    Zmogljiv sprint v

    4,5 sekunde*

    z 0 na 100 km/h.

    4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ združuje impresivno zmogljivost športnega avtomobila in vsakdanjo uporabnost elegantnega štirivratnega avta. Ekspresivno oblikovanje z globoko potegnjenim pokrovom motorja, dominantnim sprednjim delom in mišičasto držo pa le še dodatno poudarja, da v tem štirivratnem kupeju prevladujejo športni geni. En pritisk gumba za zagon in vsi bodo vedeli: 4-vratni kupe Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ sodi na vrh. Za to že v startu poskrbijo inovativni in visoko učinkoviti vrstni šestvaljni motor z 320 KW (285 KM)<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>, aktivna aerodinamika in 9-stopenjski menjalnik AMG SPEEDSHIFT TCT.

     

    *Zgoraj navedene vrednosti se nanašajo na Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+.

Pogonski sklop


Driving Performance po meri.

Izvedite več o pogonu 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Pogonski sklop


Driving Performance po meri.

Izvedite več o pogonu 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.

Drag horizontally
  • Das Bild zeigt das AMG Hinterachs-Sperrdifferenzial elektronisch von oben.

    Elektronski diferencial AMG s samodejnim blokiranjem na zadnji premi

    Elektronsko nadzorovan zaporni diferencial na zadnji premi AMG izboljša trakcijo v vseh voznih razmerah, še zlasti pa pri športnem načinu vožnje. To omogoča boljše pospeševanje iz ovinkov.

  • Das Bild zeigt das Fahrwerk des Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupés.

    AMG RIDE CONTROL+

    Zračno podvozje AMG, ki je posebej prilagojeno za model GT, združuje dve podvozji v enem. Od udobnega do zelo športnega: z različnimi nastavitvami v vsaki situaciji doživite visoko zmogljivost. Z aktualnim letnikom pa boste razliko med nastavitvama »Komfort« in »Sport+« doživeli še bolj čustveno, ker je vozno obnašanje občutno drugačno kot prej.

  • Menjalnik AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

    Menjalnik AMG SPEEDSHIFT TCT 9G navdušuje športne voznike z dinamično karakteristiko pretikanja in čustveno funkcijo vmesnega plina. Glede na način vožnje obvlada športno hitre spremembe prestave ali skorajda neopazno pretikanje. 9 prestav omogoča, da je motor zelo pogosto na optimalnih vrtljajih.

  • Das Bild zeigt eine Detailaufnahme der Hinterachslenkung.

    Krmilo zadnje preme AMG

    Bolj okreten: do 100 km/h zadnja prema krmili v nasprotno smer in tako navidezno zmanjša medosno razdaljo. Bolj varen: od 100 km/h naprej krmili v isti smeri in tako navidezno poveča medosno razdaljo.

  • Vsekolesni pogon 4MATIC+

    Vsekolesni pogon zadnjo premo prilagodljivo povezuje s sprednjo premo in tako zagotavlja optimalno razporeditev navora. To omogoča brezstopenjsko prestavljanje med vsekolesnim pogonom in pogonom na zadnja kolesa.

  • Das Bild zeigt die AMG Keramik Hochleistungs-Verbundbremsanlage.

    Bogata tehnika za izjemno zmogljivost.

    Zanesljivo delovanje v ekstremnih situacijah, tudi po več zaporednih zaviranjih s polno silo: izjemno zmogljiva keramična zavorna naprava AMG* omogoča vrhunske zaviralne lastnosti, na katere se lahko zanesete tudi v izrednih situacijah. Poleg tega je lažja od običajnih zavornih sistemov, manjša nevzmetena masa pa pomeni boljšo vozno dinamiko in okretnost.

    Na voljo samo za Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ in Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+.

Slika prikazuje pogonski sklop 4-vratnega kupeja Mercedes-AMG GT.
  • Elektronski diferencial AMG s samodejnim blokiranjem na zadnji premi

  • AMG RIDE CONTROL+

  • Menjalnik AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

  • Krmilo zadnje preme AMG

  • Vsekolesni pogon 4MATIC+

  • Izjemno zmogljiva keramična večplastna zavorna naprava AMG

Ponudba motorjev


Ustvarjeni, da bi dali vse od sebe: motorji 4-vratnega kupeja AMG GT.

Odkrijte motor R6 v 4-vratnem kupeju Mercedes-AMG GT.

Ponudba motorjev


Ustvarjeni, da bi dali vse od sebe: motorji 4-vratnega kupeja AMG GT.

Odkrijte motor R6 v 4-vratnem kupeju Mercedes-AMG GT.

3,0-litrski R6 s turbopolnilnikom na izpušne pline in električnim dodatnim kompresorjem

Slika prikazuje prostostoječi 3,0-litrski motor R6.

3,0-litrski R6 s turbopolnilnikom na izpušne pline in električnim dodatnim kompresorjem

Dosledno elektrificiran, impresivno doživetje vožnje – integrirani zaganjalnik in generator ojačuje in rekuperira, 48-voltno električno omrežje napaja električne porabnike, dodatni kompresor pa dvigne navor tik nad prosti tek. Več kot bonus: mirni tek šestih valjev v vrsti.

Znamka Mercedes-AMG


Svet vozne zmogljivosti.

Znamka Mercedes-AMG


Svet vozne zmogljivosti.

Motiv prikazuje različna vozila Mercedes-AMG GT na dirkališču.

Doživite izjemno raznolikost vozil Mercedes-AMG in dovolite, da vas prevzamejo koncentrirane vozne zmogljivosti Driving Performance.

Mercedes-AMG GT 43: kombinirana poraba goriva: 9,9–9,2 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 226–209 g/km;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 10,0–9,2 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 226–209 g/km;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: kombinirana poraba goriva: 10,0–9,2 l/100 km, kombinirani izpusti CO2: 226–209 g/km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>