EQ Power:

plug-in hibridi

Mercedes-Benz.

Nova dinamika, učinkovitost in doseg za vse segmente vozil.

Preprosta razlaga tehnologije


Kako deluje plug-in hibrid.

Pogonske komponente: inovativna tehnologija z inteligentnim sodelovanjem za še večjo učinkovitost.

Preprosta razlaga tehnologije


Kako deluje plug-in hibrid.

Pogonske komponente: inovativna tehnologija z inteligentnim sodelovanjem za še večjo učinkovitost.

Polnjenje plug-in
Načeloma lahko plug-in hibride polnite na vsaki gospodinjski vtičnici. Občutno hitrejša alternativa pa je že od nekdaj stenska polnilna postaja Mercedes-Benz.

Na ta način vozilo v najkrajšem možnem času spet doseže svoj polni doseg na električni pogon. Če pa ravno niste doma, so tudi javne polnilne postaje možnost za to, da v svoje vozilo »natočite« električno energijo.

Litij-ionski visokovoltni akumulator
Kot električni zbiralnik energije se uporablja litij-ionski visokovoltni akumulator, ki ga lahko napolnite z zunanjega vira električne energije.

Ta tip akumulatorja združuje visoko gostoto energije z dolgo življenjsko dobo in hkrati relativno majhno potrebo po prostoru. Polni se prek vtičnice vozila v stranski steni ali v zadnjem odbijaču vozila.

Gonilo vključno z elektromotorjem

Elektromotor se lahko uporablja kot motor ali kot generator. Pri delovanju kot motor služi za pogon, pri zaviranju z motorjem ali zavorami pa se električna energija vrača in porablja za polnjenje litij-ionskega akumulatorja.

Elektromotor lahko že pri speljevanju razvije svoj največji navor in poskrbi za še posebej močan pospešek iz mirovanja. Visokoučinkoviti pretvornik navora pa pri hibridni vožnji poskrbi za običajno visoko udobje pri speljevanju.

Rekuperativni zavorni sistem
Pri rekuperaciji gre za pretvorbo kinetične energije v električno energijo za delno vračanje energije zaviranja pri zaviranju z motorjem.  

To energijo lahko shranimo v litij-ionski akumulator, pozneje pa jo elektromotor porabi za pogon in dodatne porabnike v vozilu (npr. klimatsko napravo).

Motor z notranjim zgorevanjem
Odvisno od modela so zmogljivi Ottovi ali dizelski motorji kombinirani s hibridnimi moduli in akumulatorji različnih zmogljivosti.

Moč motorja z notranjim zgorevanjem po potrebi podpira elektromotor – za dodatno moč pri pospeševanju. Rezultat so vozne zmogljivosti, ki povezujejo užitek pri vožnji in udobje z zmanjšano porabo in nizkimi lokalnimi izpusti.

Učinkovitost in poraba


Večji doseg. Več moči. Manjša poraba.

Učinkovitost in poraba


Večji doseg. Več moči. Manjša poraba.

    Največja možna fleksibilnost z električnim pogonom in motorjem z notranjim zgorevanjem.

    Slika prikazuje vozilo GLA Mercedes-Benz s sprednje strani.

    Prednost modelov EQ Power je njihova vsestranskost. Združujejo skoraj neslišno vožnjo na električni pogon brez lokalnih izpustov v mestih s fleksibilnostjo in neodvisnostjo motorja z notranjim zgorevanjem na daljših vožnjah.

    Vožnja brez lokalnih izpustov.

    Na sliki je prikazan kupe CLA Mercedes-Benz poševno od zgoraj.

    Plug-in hibridi so pomemben mejnik na poti proti vožnji brez izpustov. Mercedes-Benz svoje modele EQ Power ves čas razvija v smeri večjega dosega na električni pogon, da bi v vseh segmentih zagotovil prepričljivo ponudbo za vožnjo brez lokalnih izpustov na vsakodnevnih relacijah.

    Strategija delovanja glede na pot z rekuperacijo.

    Na sliki je prikazan razred B Mercedes-Benz poševno od zadaj.

    Inteligentna strategija delovanja glede na pot predvidi električni pogon za najbolj smiselne odseke poti. Med drugim upošteva podatke zemljevida, topografijo, največje dovoljene hitrosti in razmere v prometu na celotni poti. Asistent ECO vozniku pomaga varčevati z energijo.

    Zmanjšana poraba z namenskim polnjenjem.

    Slika prikazuje vozilo razreda S Mercedes-Benz od strani.

    Električni doseg novih modelov plug-in hibrid Mercedes-Benz omogoča njihovo uporabo v mestu v pretežno električnem načinu, s čimer se znižajo vrednosti porabe. Pogosteje kot boste polnili svoje vozilo in zavestno uporabljali strategijo delovanja glede na pot z rekuperacijo, višji bo delež vožnje na električni pogon, s tem pa se bo vaša poraba zmanjšala.

    Dizelski plug-in hibrid.

    Slika prikazuje bližinski posnetek oznake tipa vozila GLE 350 de Mercedes-Benz.

    Najsodobnejša tehnika dizelskih motorjev je povezana s hibridnim pogonom najnovejše generacije. Mobilnost brez lokalnih izpustov postane čustveno doživetje, ki ga spremlja višja učinkovitost, veliko udobje pri vožnji in prepričljiv doseg dizelskega motorja. Z vgrajenim polnilnikom pa se moč polnjenja podvoji.

    GLE 350 de 4MATIC: ponderirana poraba goriva 1,1 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 34-29 g/km, ponderirana poraba električne energije 28,7–25,4 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

    Udobna vozna dinamika


    Čas je za nove izkušnje: čustva in inteligenca.

    Udobna vozna dinamika


    Čas je za nove izkušnje: čustva in inteligenca.

      Dinamičen občutek vožnje.

      Na sliki je prikazano vozilo razreda C Mercedes-Benz poševno od spredaj.

      Doživite občutek vožnje na električni pogon z neposrednim odzivnim časom in največjim navorom že od prvega vrtljaja. Takoj se boste navadili na to novo dinamiko, ki se ji ne boste hoteli več odpovedati. Če ne prej, pa gotovo takrat, ko boste pri pospeševanju prvič začutili moč obeh src hkrati.

      Običajna zanesljivost.

      Na sliki je prikazano vozilo razreda A Mercedes-Benz poševno od spredaj.

      EQ Power kot pogon naših plug-in hibridov združuje najboljše iz obeh svetov – z motorjem z notranjim zgorevanjem in električnim pogonom. Z inteligentnim sodelovanjem tehničnih komponent v povezavi z zanesljivostjo, ki je značilna za Mercedes-Benz, vsa vozila ustrezajo naši zahtevi: najboljše ali nič.

      Neslišna vožnja z električnim pogonom.

      Na sliki je prikazana limuzina razreda A Mercedes-Benz poševno od zadaj.

      Uživajte v novem občutku vožnje s spontanim, krepkim pospeševanjem in skoraj neslišni vožnji. Začnite dan sproščeno z vožnjo na električni pogon brez zvokov motorja.

      Upravljanje serijske predhodne klimatizacije prek aplikacije.

      Slika prikazuje vizualizacijo predhodne klimatizacije prek aplikacije.

      Uživajte v prijetno udobni klimi že takoj, ko vstopite v vozilo. To storite tako, da čas in temperaturo zraka v notranjosti vozila, in odvisno od opreme tudi sedežev, nastavite predhodno – prek Mercedes me ali glavne enote. Če pri tem polnite akumulator, se ohrani tudi moč akumulatorja na začetku vožnje.

      Manj zaviranja zaradi inteligentne rekuperacije.

      Slika prikazuje tok energije na medijskem prikazovalniku v vozilu GLE Mercedes-Benz.

      Z vsakim zaviranjem pridobite nekaj dosega na električni pogon. Pri vožnji z zaviranjem z motorjem ali zavorami se kinetična energija pretvarja v električno energijo in uporabi za polnjenje akumulatorja (rekuperacija). Strategija delovanja glede na pot pojemek v situacijah v prometu, v katerih je potrebno zaviranje, poveča s krepitvijo rekuperacije.

      Doseg in polnjenje


      Mnoge poti vodijo do elektrike – možnosti polnjenja.

      Doseg in polnjenje


      Mnoge poti vodijo do elektrike – možnosti polnjenja.

        Pregled vseh možnosti polnjenja.

        Na sliki je prikazano vozilo razreda E Mercedes-Benz poševno od spredaj.

        Plug-in hibride lahko polnite na vsaki gospodinjski vtičnici. Kot hitrejšo alternativo pa vam priporočamo stensko polnilno postajo Mercedes-Benz. Na ta način vozilo v najkrajšem možnem času spet doseže svoj polni doseg na električni pogon. Na poti pa vam javne polnilne postaje omogočajo »točenje« električne energije.

        Doseg na električni pogon in konvencionalni doseg.

        Slika prikazuje digitalni kombinirani inštrument vozila GLE Mercedes-Benz.

        Optimalno kombinacijo dosega na električni pogon in konvencionalnega dosega dosežemo z inteligentno strategijo delovanja glede na pot. Ta odvisno od situacije med vožnjo izbira električni ali konvencionalni pogon in tako omogoča najboljšo možno učinkovitost. Med drugim upošteva podatke navigacije in prometne informacije ter opredeljene hitrosti za celotno pot.

        Vplivi na doseg.

        Slika prikazuje vozilo razreda C Mercedes-Benz od strani.

        Doseg na električni pogon do zagona motorja z notranjim zgorevanjem je odvisen od voznega sloga, profila trase in okoljskih pogojev. K temu prispevajo še način vožnje s predvidevanjem voznih situacij s prikazom Eco Score, inteligentna rekuperacija in funkcija jadranja. Dodatni porabniki (npr. klimatska naprava) prav tako vplivajo na doseg.

        Polnjenje s stensko polnilno postajo in Mercedes me Charge.

        Na sliki je prikazana domača stenska polnilna postaja Mercedes-Benz Home.

        Domača stenska polnilna postaja Mercedes-Benz Home omogoča posebej hitro, varno in udobno polnjenje vozila doma. Mercedes me Charge vam po vsej Evropi omogoča dostop do mnogih javnih polnilnih postaj, ki so denimo v nakupovalnih središčih ali na počivališčih.

        Pregled modelov


        Vsi plug-in hibridi Mercedes-Benz, ki so trenutno na voljo.

        Pregled modelov


        Vsi plug-in hibridi Mercedes-Benz, ki so trenutno na voljo.

          Limuzina razreda A Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazana limuzina razreda A Mercedes-Benz.

          Močno in učinkovito: tehnologija plug-in hibrida združuje prednosti štirivaljnega motorja s prednostmi elektromobilnosti. Tako A 250 e navdušuje z visoko učinkovitostjo porabe goriva pri športni vozni zmogljivosti in sistemski moči 160 kW (218 KM) ter največjim navorom 450 Nm.

           

          Limuzina razreda A 250 e: ponderirana poraba goriva 1,4 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 35-31 g/km, ponderirana poraba električne energije 15,3-14,6 kWh/100 km

          Limuzina razreda C Mercedes-Benz

          Slika prikazuje limuzino razreda C Mercedes-Benz.

          Limuzina razreda C kot plug-in hibrid ponuja posebno izbiro, saj je EQ Power na voljo v kombinaciji z dizelskim ali Ottovim motorjem. Sistemska moč pri vozilu C 300 de znaša 225 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (306 KM), pri vozilu C 300 e pa 235 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (320 KM). Največji navor je okoli 700 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p>.

           

          Limuzina razreda C 300 de: ponderirana poraba goriva 1,3 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 42-35 g/km, ponderirana poraba električne energije 15,8-15,0 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>
          Limuzina razreda C 300 e: ponderirana poraba goriva 1,8 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 47-41 g/km, ponderirana poraba električne energije 15,6–14,3 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>
          Limuzina razreda C 300 e 4MATIC: ponderirana poraba goriva 1,9 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 52–43 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,2–14,5 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

           

          Limuzina razreda E Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazana limuzina razreda E Mercedes-Benz.

          Plug-in hibridi razreda E so namenjeni tistim, ki se veliko vozijo in velik pomen pripisujejo udobju na dolgih vožnjah. Pri tem pa jim je na voljo tudi velika vlečna obremenitev. V mestnih središčih pa jim EQ Power v svojem razredu E poleg tega omogoča vožnjo brez izpustov. Za to je na voljo sistemska moč 225 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (306 KM) pri vozilih E 300 de ali 235 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (320 KM) pri vozilih E 300 e.

           

          Limuzina razreda E 300 de: ponderirana poraba goriva 1,4 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 38–38 g/km, ponderirana poraba električne energije 15,5–15,5 kWh/100 km
          Limuzina razreda E 300 e: ponderirana poraba goriva 1,8 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 41–41 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,7–16,1 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

          Kompaktna limuzina razreda A Mercedes-Benz

          Slika prikazuje kompaktno limuzino razreda A Mercedes-Benz.

          Aktualna generacija razreda A Mercedes-Benz je na mnogih področjih znanilka prihodnosti. Pri tem je plug-in hibrid tretje generacije samoumeven. Pri modelu A 250 e je v središču užitek v vožnji na električni pogon in primernost za vsakdanjo rabo, kar se jasno odraža v dosegu na električni pogon 74–77 km (NEDC).

           

          Kompaktna limuzina razreda A 250 e: ponderirana poraba goriva 1,4 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 36–32 g/km, ponderirana poraba električne energije 15,7–14,8 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

          Sports Tourer razreda B Mercedes-Benz

          Slika prikazuje Sports Tourer razreda B Mercedes-Benz.

          Tudi model B 250 e kot kompaktni športnik za družine uporablja tehnologijo plug-in hibrid tretje generacije. Sistemska moč 160 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (218 KM) in sistemski navor 450 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> pri tem skrbita za veliko užitka pri vsakdanjih vožnjah. Z dosegom na električni pogon 70–77 km (NEDC) pa postavlja standarde v svojem segmentu.

           

          Sports Tourer razreda B 250 e: ponderirana poraba goriva 1,4 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 36–32 g/km, ponderirana poraba električne energije 15,4–14,7 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

          T-model razreda C Mercedes-Benz

          Slika prikazuje T-model razreda C Mercedes-Benz.

          Z vozilom C 300 de in močjo 225 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (306 KM) ter vozilom C 300 e in močjo 235 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (320 KM) in sistemskim navorom 700 Nm sta pri T-modelu razreda C kot plug-in hibrid na voljo kar dve različici motorjev. Oba modela prepričata s svojo dinamiko in prostornino prtljažnika do 1335 litrov, pa tudi kot vlečni vozili.

           

          T-model razreda C 300 de: ponderirana poraba goriva 1,4 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 43–37 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,1–15,2 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>
          T-model razreda C 300 e: ponderirana poraba goriva 1,9 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 50–44 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,3–14,9 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

          Karavan razreda E Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazan karavan razreda E Mercedes-Benz.

          E 300 de kot karavan s sistemsko močjo 225 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (306 KM) je še posebej varčen in gospodaren, hkrati pa tudi udoben in prostoren. Zato je idealno potovalno vozilo za dolge razdalje, o čemer priča tudi velik doseg nad 1000 km (v povezavi z opcijsko 60-litrsko posodo za gorivo).

           

          Karavan razreda E 300 de: ponderirana poraba goriva 1,6 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 42–42 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,1–16,1 kWh/100 km
          Karavan razreda E 300 e: ponderirana poraba goriva 1,9 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 44–44 g/km, ponderirana poraba električne energije 18,5–16,6 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

          Športno terensko vozilo GLC Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazano športno terensko vozilo GLC Mercedes-Benz.

          GLC 300 e 4MATIC kot vsestransko uporabno vrhunsko športno terensko vozilo prepriča z udobjem, funkcionalnostjo in okretnostjo. S sistemsko močjo 235 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> (320 KM), sistemskim navorom 700 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št. 715/2007 v veljavni izdaji.</p> in dosegom na električni pogon 46–49 km (NEDC) je kot nalašč za vse vrste nalog na kratkih in dolgih progah.

           

          GLC 300 de 4MATIC: ponderirana poraba goriva 2,0–1,8 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 53–45 g/km, ponderirana poraba električne energije 17,3–14,6 kWh/100 km 
          GLC 300 e 4MATIC: ponderirana poraba goriva 2,5–2,2 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 58–50 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,9–16,3 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

          Kupe GLC Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazan kupe GLC Mercedes-Benz.

          Kupe GLC 300 e 4MATIC kot športni terenski kupe je tako kot športno terensko vozilo GLC enako vsestransko uporaben, z ekspresivno kombinacijo oblikovanja športnega terenskega vozila in kupeja pa daje bolj športne poudarke. Z enako sistemsko močjo in dosegom na električni pogon 46–50 km (NEDC) je primeren za vsa področja uporabe.

           

          Kupe GLC 300 de 4MATIC: ponderirana poraba goriva 2,1–1,8 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 54–45 g/km, ponderirana poraba električne energije 17,4–14,5 kWh/100 km
          Kupe GLC 300 e 4MATIC: ponderirana poraba goriva 2,6–2,2 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 59–49 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,9–16,2 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>

          Športno terensko vozilo GLE Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazano športno terensko vozilo GLE Mercedes-Benz.

          Kot največja člana družine EQ Power vozili GLE 350 de 4MATIC in GLE 350 e 4MATIC še posebej dobro izkoriščata najsodobnejšo tehnologijo. Poudariti je treba doseg z električnim pogonom več kot 100 km zaradi večjega akumulatorja in hitrejše polnjenje na poti ter še bolj prepričljivo doživetje vožnje na električni pogon.


          GLE 350 de 4MATIC: ponderirana poraba goriva 1,3–1,1 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 34–29 g/km, ponderirana poraba električne energije 28,7–25,4 kWh/100 km
          GLE 350 e 4MATIC: ponderirana poraba goriva 1,6–1,5 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 36–33 g/km, ponderirana poraba električne energije 28,1 – 26,0 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub> po protokolu NEDC« v povezavi s 1. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Vrednosti porabe goriva so bile izračunane na podlagi teh vrednosti. Poraba električne energije je bila izračunana na podlagi Uredbe 692/2008/ES.</p>