Plug-in hibridi

Mercedes-Benz.

Nova dinamika, učinkovitost in doseg za vse segmente vozil.

Preprosta razlaga tehnologije


Kaj je plug-in hibrid – Vse o tehnologiji plug-in hibrid Mercedes-Benz

Pogonske komponente: inovativna tehnologija z inteligentnim sodelovanjem za še večjo učinkovitost.

Preprosta razlaga tehnologije


Kaj je plug-in hibrid – Vse o tehnologiji plug-in hibrid Mercedes-Benz

Pogonske komponente: inovativna tehnologija z inteligentnim sodelovanjem za še večjo učinkovitost.

Drag horizontally
  • Das Bild zeigt die Ladedose des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Polnjenje plug-in

    Načeloma lahko plug-in hibride polnite na vsaki gospodinjski vtičnici. Občutno hitrejša alternativa pa je že od nekdaj stenska polnilna postaja Mercedes-Benz. Na ta način vozilo v najkrajšem možnem času spet doseže svoj polni doseg na električni pogon. Če pa ravno niste doma, so tudi javne polnilne postaje možnost za to, da v svoje vozilo »natočite« električno energijo.

  • Das Bild zeigt die Lithium-Ionen-Hochvoltbatterie des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Litij-ionski visokovoltni akumulator

    Kot električni zbiralnik energije se uporablja litij-ionski visokovoltni akumulator, ki ga lahko napolnite z zunanjega vira električne energije. Ta tip baterije združuje visoko gostoto energije z dolgo življenjsko dobo in hkrati relativno majhno potrebo po prostoru. Polni se prek vtičnice vozila v stranski steni ali v zadnjem odbijaču vozila.

  • Das Bild zeigt das Getriebe inklusive Elektromotor des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Gonilo vključno z elektromotorjem

    Elektromotor se lahko uporablja kot motor ali kot generator. Pri delovanju kot motor služi za pogon, pri zaviranju z motorjem ali zavorami pa se električna energija vrača in porablja za polnjenje litij-ionskega akumulatorja. Elektromotor lahko že pri speljevanju razvije svoj največji navor in poskrbi za še posebej močan pospešek iz mirovanja. Visoko učinkoviti pretvornik navora pa pri hibridni vožnji poskrbi za običajno visoko udobje pri speljevanju.

  • Das Bild zeigt das Vorderrad des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Rekuperativni zavorni sistem

    Pri rekuperaciji gre za pretvorbo kinetične energije v električno energijo za delno vračanje energije zaviranja pri zaviranju z motorjem. To energijo lahko shranimo v litij-ionski akumulator, pozneje pa jo elektromotor porabi za pogon in dodatne porabnike v vozilu (npr. klimatsko napravo).

  • Das Bild zeigt den Verbrennungsmotor des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Motor z notranjim zgorevanjem

    Odvisno od modela so zmogljivi Ottovi ali dizelski motorji kombinirani s hibridnimi moduli in akumulatorji različnih zmogljivosti. Moč motorja z notranjim zgorevanjem po potrebi podpira elektromotor – za dodatno moč pri pospeševanju. Rezultat so vozne zmogljivosti, ki povezujejo užitek pri vožnji in udobje z zmanjšano porabo in nizkimi lokalnimi izpusti.

Na sliki je prikazan pogonski sklop razreda E Mercedes-Benz.
  • Polnjenje plug-in

  • Litij-ionski visokovoltni akumulator

  • Gonilo vključno z elektromotorjem

  • Rekuperativni zavorni sistem

  • Motor z notranjim zgorevanjem

Učinkovitost in poraba


Večji doseg. Več moči. Manjša poraba.

Učinkovitost in poraba


Večji doseg. Več moči. Manjša poraba.

    Največja možna fleksibilnost z električnim pogonom in motorjem z notranjim zgorevanjem.

    Slika prikazuje vozilo GLA Mercedes-Benz s sprednje strani.

    Prednost plug-in hibridov je njihova vsestranskost. Združujejo skoraj neslišno vožnjo na električni pogon brez lokalnih izpustov v mestih s fleksibilnostjo in neodvisnostjo motorja z notranjim zgorevanjem na daljših vožnjah.

    Vožnja brez lokalnih izpustov.

    Na sliki je prikazan kupe CLA Mercedes-Benz poševno od zgoraj.

    Plug-in hibridi so pomemben mejnik na poti proti vožnji brez izpustov. Mercedes-Benz svoje plug-in hibride ves čas razvija v smeri večjega dosega na električni pogon, da bi v vseh segmentih zagotovil prepričljivo ponudbo za vožnjo brez lokalnih izpustov na vsakodnevnih relacijah.

    Strategija delovanja glede na pot z rekuperacijo.

    Na sliki je prikazan razred B Mercedes-Benz poševno od zadaj.

    Inteligentna strategija delovanja glede na pot predvidi električni pogon za najbolj smiselne odseke poti. Med drugim upošteva podatke zemljevida, topografijo, največje dovoljene hitrosti in razmere v prometu na celotni poti. Asistent ECO vozniku pomaga varčevati z energijo.

    Zmanjšana poraba z namenskim polnjenjem.

    Slika prikazuje vozilo razreda A Mercedes-Benz od strani.

    Električni doseg novih modelov plug-in hibrid Mercedes-Benz omogoča njihovo uporabo v mestu v pretežno električnem načinu, s čimer se znižajo vrednosti porabe. Pogosteje kot boste polnili svoje vozilo in zavestno uporabljali strategijo delovanja glede na pot z rekuperacijo, višji bo delež vožnje na električni pogon, s tem pa se bo vaša poraba motorja z notranjim zgorevanjem zmanjšala.

    Dizelski plug-in hibrid.

    Slika prikazuje bližinski posnetek oznake tipa vozila GLE 350 de Mercedes-Benz.

    Sodobna tehnika dizelskih motorjev se povezuje s hibridnim pogonom najnovejše generacije. Mobilnost brez lokalnih izpustov postane čustveno doživetje, ki ga spremlja višja učinkovitost, veliko udobje pri vožnji in prepričljiv doseg dizelskega motorja.

    Udobna vozna dinamika


    Čas je za nove izkušnje: čustva in inteligenca.

    Udobna vozna dinamika


    Čas je za nove izkušnje: čustva in inteligenca.

      Dinamičen občutek vožnje.

      Slika prikazuje športno terensko vozilo GLE Mercedes-Benz poševno od spredaj.

      Doživite občutek vožnje na električni pogon z neposrednim odzivnim časom in največjim navorom že od prvega vrtljaja. Takoj se boste navadili na to novo dinamiko, ki se ji ne boste hoteli več odpovedati. Če ne prej, pa gotovo takrat, ko boste pri pospeševanju prvič začutili moč obeh src hkrati.

      Običajna zanesljivost.

      Na sliki je prikazano vozilo razreda A Mercedes-Benz poševno od spredaj.

      Naši plug-in hibridi združujejo za pogon najboljše iz obeh svetov – motor z notranjim zgorevanjem in električni pogon. Z inteligentnim sodelovanjem tehničnih komponent v povezavi z zanesljivostjo, tipično za Mercedes-Benz, vsa vozila ustrezajo naši zahtevi: ponuditi čim popolnejšo kombinacijo motorja z notranjim zgorevanjem in električnega pogona.

      Neslišna vožnja z električnim pogonom.

      Na sliki je prikazana limuzina razreda A Mercedes-Benz poševno od zadaj.

      Uživajte v novem občutku vožnje s spontanim, krepkim pospeševanjem in skoraj neslišni vožnji. Začnite dan sproščeno z vožnjo na električni pogon brez zvokov motorja.

      Upravljanje serijske predhodne klimatizacije prek aplikacije.

      Slika prikazuje vizualizacijo predhodne klimatizacije prek aplikacije.

      Uživajte v prijetno udobni klimi že takoj, ko vstopite v vozilo. To storite tako, da čas in temperaturo zraka v notranjosti vozila, in odvisno od opreme tudi sedežev, nastavite predhodno – prek Mercedes me ali glavne enote. Če pri tem polnite akumulator, se ohrani tudi moč akumulatorja na začetku vožnje.

      Manj zaviranja zaradi inteligentne rekuperacije.

      Slika prikazuje tok energije na medijskem prikazovalniku v vozilu GLE Mercedes-Benz.

      Z vsakim zaviranjem pridobite nekaj dosega na električni pogon. Pri vožnji z zaviranjem z motorjem ali zavorami se kinetična energija pretvarja v električno energijo in uporabi za polnjenje akumulatorja (rekuperacija). Strategija delovanja glede na pot pojemek v situacijah v prometu, v katerih je potrebno zaviranje, poveča s krepitvijo rekuperacije.

      Doseg in polnjenje


      Mnoge poti vodijo do elektrike – možnosti polnjenja.

      Doseg in polnjenje


      Mnoge poti vodijo do elektrike – možnosti polnjenja.

        Pregled vseh možnosti polnjenja.

        Na sliki je prikazano vozilo razreda E Mercedes-Benz poševno od spredaj.

        Plug-in hibride lahko polnite na vsaki gospodinjski vtičnici. Kot hitrejšo alternativo pa vam priporočamo stensko polnilno postajo Mercedes-Benz. Na ta način vozilo v najkrajšem možnem času spet doseže svoj polni doseg na električni pogon. Na poti pa vam javne polnilne postaje omogočajo »točenje« električne energije.

        Doseg na električni pogon in konvencionalni doseg.

        Slika prikazuje digitalni kombinirani inštrument vozila GLE Mercedes-Benz.

        Optimalno kombinacijo dosega na električni pogon in konvencionalnega dosega dosežemo z inteligentno strategijo delovanja glede na pot. Ta odvisno od situacije med vožnjo izbira električni ali konvencionalni pogon in tako omogoča najboljšo možno učinkovitost. Med drugim upošteva podatke navigacije in prometne informacije ter opredeljene hitrosti za celotno pot.

        Vplivi na doseg.

        Slika prikazuje vozilo razreda A Mercedes-Benz od strani.

        Doseg na električni pogon do zagona motorja z notranjim zgorevanjem je odvisen od voznega sloga, profila trase in okoljskih pogojev. K temu prispevajo še način vožnje s predvidevanjem voznih situacij s prikazom Eco Score, inteligentna rekuperacija in funkcija jadranja. Dodatni porabniki (npr. klimatska naprava) prav tako vplivajo na doseg.

        *Postaja na sliki ni v obsegu dobave stenske polnilne postaje Mercedes-Benz.

        Polnjenje s stensko polnilno postajo in Mercedes me Charge.

        Na sliki je stenska polnilna postaja Mercedes-Benz.

        Stenska polnilna postaja Mercedes-Benz je polnilna postaja, ki omogoča posebej hitro, zanesljivo in udobno polnjenje vozila doma. Mercedes me Charge vam po vsej Evropi omogoča dostop do mnogih javnih polnilnih postaj, ki so denimo v nakupovalnih središčih ali na počivališčih.

        Pregled modelov


        Vsi plug-in hibridi Mercedes-Benz, ki so trenutno na voljo.

        Pregled modelov


        Vsi plug-in hibridi Mercedes-Benz, ki so trenutno na voljo.

          Limuzina razreda A Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazana limuzina razreda A Mercedes-Benz.

          Močno in učinkovito: tehnologija plug-in hibrida združuje prednosti štirivaljnega motorja s prednostmi elektromobilnosti. Tako A 250 e navdušuje z izjemno učinkovito porabo goriva, športno zmogljivostjo in sistemsko močjo 160 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> (218 KM) ter maksimalnim navorom 450 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> .

           

          Limuzina razreda A 250 e: ponderirana poraba goriva 1,3-0,9 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 30-20 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,5-14,5 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          Kompaktna limuzina razreda A Mercedes-Benz

          Slika prikazuje kompaktno limuzino razreda A Mercedes-Benz.

          Aktualna generacija razreda A Mercedes-Benz je na mnogih področjih znanilka prihodnosti. Pri tem je plug-in hibrid tretje generacije samoumeven. Pri modelu A 250 e je v središču užitek v vožnji na električni pogon in primernost za vsakdanjo rabo, kar se jasno odraža v dosegu na električni pogon 59-69 km (WLTP).

           

          Kompaktna limuzina razreda A 250 e: ponderirana poraba goriva 1,3-1,0 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 30-22 g/km, ponderirana poraba električne energije 16,6-14,8 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

           

          Sports Tourer razreda B Mercedes-Benz

          Slika prikazuje Sports Tourer razreda B Mercedes-Benz.

          Tudi model B 250 e kot kompaktni športnik za družine uporablja tehnologijo plug-in hibrid tretje generacije. Sistemska moč 160 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> (218 KM) in sistemski navor 450 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> pri tem skrbita za veliko užitka pri vsakdanjih vožnjah. Z dosegom na električni pogon 57-66 km (WLTP) pa skrbi za to, da lahko velik del svojih vsakodnevnih poti brezskrbno opravite brez lokalnih izpustov.

           

          Sports Tourer razreda B 250 e: ponderirana poraba goriva 1,4-1,0 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 33-23 g/km, ponderirana poraba električne energije 17,1-15,1 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          Limuzina razreda C Mercedes-Benz

          Slika prikazuje limuzino razreda C Mercedes-Benz.

          Z novim razredom C Mercedes-Benz začenja še učinkovitejši in digitalnejši svet. Najboljši primeri so odlike, kot na primer druga generacija MBUX ali plug-in hibrid četrte generacije v modelu C 300 e. 

           

          Limuzina razreda C 300 e: ponderirana poraba goriva 0,8 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 17–13 g/km, ponderirana poraba električne energije 21,3–19,0 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          T-model razreda C Mercedes-Benz

          Slika prikazuje T-model razreda C Mercedes-Benz.

          Vozilo C 300 e kot T-model ima še več odlik od nove limuzine razreda C, je precej prostornejše in še bolj praktično uporabno. Te z notranjostjo v slogu modernega razkošja zdaj prinašajo še več užitkov.

           

          T-model razreda C 300 e: ponderirana poraba goriva 0,8 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 19–14 g/km, ponderirana poraba električne energije 21,7–19, kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          Limuzina razreda E Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazana limuzina razreda E Mercedes-Benz.

          Plug-in hibridi razreda E so namenjeni tistim, ki se veliko vozijo in velik pomen pripisujejo udobju na dolgih vožnjah. Pri tem pa jim je na voljo tudi velika vlečna obremenitev. V mestnih središčih tehnologija plug-in hibrid v svojem razredu E poleg tega omogoča vožnjo brez izpustov. Za to je na voljo sistemska moč 225 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> (306 KM) pri vozilih E 300 de ali 235 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> (320 KM) pri vozilih E 300 e.

          Limuzina razreda E 300 de: ponderirana poraba goriva 2,6-2,2 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 42-37 g/km, ponderirana poraba električne energije 14,2-13,4 kWh/100 km
          Limuzina razreda E 300 e: ponderirana poraba goriva 2,2-1,9 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 49-43 g/km, ponderirana poraba električne energije 13,0 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          Karavan razreda E Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazan karavan razreda E Mercedes-Benz.

          E 300 de kot karavan s sistemsko močjo 225 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> (306 KM) je še posebej varčen in gospodaren, hkrati pa tudi udoben in prostoren. Zato je idealno potovalno vozilo za dolge razdalje, o čemer priča tudi velik doseg nad 1000 km (v povezavi z opcijsko 60-litrsko posodo za gorivo).

          Karavan razreda E 300 de: ponderirana poraba goriva 2,9-1,5 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 46-40 g/km, ponderirana poraba električne energije 14,8-14,1 kWh/100 km
          Karavan razreda E 300 e: ponderirana poraba goriva 1,6 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 43 g/km, ponderirana poraba električne energije 14,3-14,1 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          GLA Mercedes-Benz

          Slika od strani prikazuje vozilo GLA Mercedes-Benz.

           

          GLA je vstopni model družine športnih terenskih vozil s kombinacijo življenjskega sloga in oblike, ki ponuja veliko praktičnosti in vsestranskosti. Plug-in hibridni pogon tretje generacije v GLA 250 e s sistemsko močjo 160 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> (218 KM) in sistemskim navorom 450 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> ponuja najboljše pogoje za aktiven mestni življenjski slog brez lokalnih emisij.

          GLA 250 e: ponderirana poraba goriva 1,6-1,3 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 37-29 g/km, ponderirana poraba električne energije 17,9-16,0 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          Športno terensko vozilo GLC Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazano športno terensko vozilo GLC Mercedes-Benz.

          GLC 300 e 4MATIC kot vsestransko uporabno vrhunsko športno terensko vozilo prepriča z udobjem, funkcionalnostjo in okretnostjo. S sistemsko močjo 235 kW<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> (320 KM), sistemskim navorom 700 Nm<p>Podatki o nazivni moči in nazivnem navoru po uredbi (ES) št.&nbsp;595/2009 v veljavni izdaji.</p> in dosegom na električni pogon 46-51 km (NEDC) je kot nalašč za vse vrste nalog na kratkih in dolgih progah.

           

          GLC 300 e 4MATIC: ponderirana poraba goriva 2,6-2,2 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 60-50 g/km, ponderirana poraba električne energije 18,6-16,3 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          Kupe GLC Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazan kupe GLC Mercedes-Benz.

          Kupe GLC 300 e 4MATIC kot športni terenski kupe je tako kot športno terensko vozilo GLC enako vsestransko uporaben, z ekspresivno kombinacijo oblikovanja športnega terenskega vozila in kupeja pa daje bolj športne poudarke. Z enako sistemsko močjo in dosegom na električni pogon 45-52 km (NEDC) je primeren za vsa področja uporabe.

          Kupe GLC 300 e 4MATIC: ponderirana poraba goriva 2,6-2,2 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 60-49 g/km, ponderirana poraba električne energije 18,7-16,2 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          Športno terensko vozilo GLE Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazano športno terensko vozilo GLE Mercedes-Benz.

          Kot največja člana družine plug-in hibridnih vozil GLE 350 de 4MATIC in GLE 350 e 4MATIC še posebej dobro izkoriščata najsodobnejšo tehnologijo. Poudariti je treba doseg z električnim pogonom več kot 100 km (NEDC) zaradi večjega akumulatorja in hitrejše polnjenje na poti ter še bolj prepričljivo doživetje vožnje na električni pogon.

          GLE 350 de 4MATIC: ponderirana poraba goriva 1,2-1,1 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 32-29 g/km, ponderirana poraba električne energije 24,0-22,3 kWh/100 km
          GLE 350 e 4MATIC: ponderirana poraba goriva 1,6-1,5 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 37-34 g/km, ponderirana poraba električne energije 24,1-22,4 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

          Limuzina razreda S Mercedes-Benz

          Na sliki je prikazana limuzina razreda S Mercedes-Benz.

          Razred S z najnovejšo generacijo ponuja napredne inovacije na področju varnosti, udobja in voznih funkcij. Z doseg do 100 km je novi S 580 e primeren za obliko in zahteve razreda S.

           

          Limuzina razreda S 580 e: ponderirana poraba goriva 1,0–0,6 l/100 km, ponderirani izpusti CO2 22–15 g/km, ponderirana poraba električne energije 24,8–20,7 kWh/100 km<p>Navedene vrednosti so bile izračunane po predpisanem merilnem postopku. To so »vrednosti CO<sub>2</sub>&nbsp;po protokolu WLTP« v povezavi s 3. točko 2. člena Izvedbene uredbe komisije (EU) 2017/1153. Na podlagi tega so izračunani podatki o porabi goriva. Poraba električne energije in domet sta bila izračunana na podlagi Uredbe (EU) 2017/1151.</p>